Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Missförstå det här inlägget på "rätt" sätt nu, men christian bodde alltså bara i bollnäs i ett halvår innan han togs av daga, vem är det fel på här egentligen? Hur var christian som person? hur var killarna som mördade honom? Är ni med på vad jag menar?
Om man är så störd i huvudet att man kan döda någon på det sättet som de här killarna gjorde så skulle jag inte anta att det behöver vara något "fel" på offret, de skulle nog ha kunna gett sig på i princip vem som helst. Att Christian var relativt nyinflyttad är nog mer sannolikt en av orsakerna till att det blev just han. Vad jag vet så var Christian en rätt vanlig kille bortsett från hans missbruk, har absolut inte sett något specifikt som är annorlunda hos honom än hos andra missbrukare.
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Givetvis INTE, men det känns som att det blev någon slags krock i det här umgänget, Christian kom dit och efter ett halvår var han brutalt mördad, förstår du vad jag menar ?
Gärningsmännen var ju självklart labila personer men varför hade de inte mördat någon annan innan? för de hade väl ändå hållt på med droger en längre tid?
Någon gång måste ju vara den första, och de var ju ändå ganska unga.