Fick ett sms av anna igår, där hon skicka koden till sin blogg och bad mej att uppdatera den lite då och då eftersom att apan själv är i Egypten

. . . Jag är tyvärr inte lika dramatiskt som anna haha, men jag hoppas att ni enjoyar de jag skriver ändå!=)
Perfekt tillfälle att berätta lite om den här s.k tragiska tjejen...
Känner att jag behövde berätta lite om Anna, hur hon är och fungerar som person, för jag tror att dom som inte känner henne och kikar förbi här kan få en väldigt sick bild av henne. Bloggen handlar trots allt om hennes tragiska liv.
Som ni vet så lever alla människor olika liv. Olika uppväxter har vi också. I och med det så upplever vi olika saker och har olika erfarenheter. Vi går igenom olika saker i livet, både när det kommer till lycka och olycka. Och det är just det som formar oss till dom människor vi är och blir.
Jag har träffat många olika människor här i livet, ja även om jag bara är 19. Men ingen som Anna. Då menar jag inte bara i positiva sammahang (time to be honest) HAH skojja. Näe men seriöst.
Jag har alltid sett mej själv som en jävligt stark person, har alltid trott att jag kan tackla allt!...Tills jag träffa Anna. Vi lärde känna varann för knappt ett år sen av en ganska konstig anledning faktiskt. De är nog lite privat för Anna så jag väljer att inte berätta anledningen. I alla fall vi träffades några gånger, sen gick hon och leyla i samma klass så dom umgicks ju i skolan också. Till en början tyckte jag att Anna var nästan som vilken tjej som helst söt och snäll, eller ja hon är vääääldigt tillbaka dragen också, speciellt när det kommer till att träffa nya människor. Efter ett tag fick jag fnatt för jag trodde bruden var stum eller nå. (haha nu för tiden pratar hon för mycket, önskar att hon ska hålla käften ibland). Näe men efter ett tag så öppnade vi oss för varann o.s.v. Då för första gången i mitt liv så insåg att jag inte var så stark som jag trodde. Anna är bara 18 år och har gått igenom de mesta i livet redan. Och vissa saker som hon har tagit sig igenom får inte ens en vanlig människa göra under hela sin livstid.(nu syftar jag absolut inte på kärleksfronten). Om jag skulle skriva om exak allt så hade jag nog varit tvungen att skriva en hel bok eller två. Men jag kan säga såhär, bara av att lyssna på Anna så känner jag mej som en tönt ibland. Alla gånger jag trott att jag har haft en "svår period" i livet är bara en barnlek för mej nu. Och det är mer än bara händerlser, det är mycket känslor inblandat och annat hör till det känslomässiga. Den här människan är så stark och har ett sånt starkt psyke att du kan bli förvirrad i hennes omgivning. Men jag anser det som en bra sak, naturligtvis. Det är ju inget hon är född med utan det är något hon har byggt baserat på sina erfaranheter. Låt inte hennes vackra utseende och tysta ton lura er och få er tro att hon är en feg liten sak. Anna har ballar av stål och ett hjärta av guld. Så jävla underbar människa. Det bästa med henne är att hon är sjukt jävla förstående det beror ju på att hon har upplevt så mycket själv. Spelar ingen roll vilket ämne vi talar om. Det var nog där som klickade som vänner, vi understood each other liksom.
Det är bra att ha en sådan stark människa som anna i sin omgivning. Man ser annorlunda på saker och ting i livet. Eftersom att hon har lärt sig att uppskatta små saker i livet så smittar de av sig.