Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-10, 22:27
  #1
Avstängd
tochrs avatar
Min tjej ringde mig igår och sa att hon inte vet hur det kommer att bli mellan oss i framtiden, därför att hon har det jobbigt med skola och och sånt, hon har nämligen flyttat några timmar bort från mig och hon säger att de kan dröja innan vi kan ses och prata om detta, i och med att det inte går bussar dit från där jag bor nu.

Så jag tänker göra såhär: På Söndag, tänker jag ta mina föräldrars bil, och en polares GPS och åka till henne, med blommor och hennes försenade födelsedagspresent, som är en dyr och fin klocka som ja vet att hon vill ha.

Och för att veta var hon bor så frågar ja hennes kompis i karlstad om adressen.

Sen åker jag in till stan och köper blommor, sen ställer jag mig utanför hennes dörr och ringer henne och ber henne komma ut. Sen ska ja berätta för henne vad hon betyder för mig, och ge henne blommorna och presenten.

Låter detta som en bra idé?
2010-09-10, 22:29
  #2
Medlem
naganof2s avatar
När du anländer så kommer du se en kille smitta ut bakvägen i kalsongerna.
2010-09-10, 22:29
  #3
Medlem
AngelAvGlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tochr
Min tjej ringde mig igår och sa att hon inte vet hur det kommer att bli mellan oss i framtiden, därför att hon har det jobbigt med skola och och sånt, hon har nämligen flyttat några timmar bort från mig och hon säger att de kan dröja innan vi kan ses och prata om detta, i och med att det inte går bussar dit från där jag bor nu.

Så jag tänker göra såhär: På Söndag, tänker jag ta mina föräldrars bil, och en polares GPS och åka till henne, med blommor och hennes försenade födelsedagspresent, som är en dyr och fin klocka som ja vet att hon vill ha.

Och för att veta var hon bor så frågar ja hennes kompis i karlstad om adressen.

Sen åker jag in till stan och köper blommor, sen ställer jag mig utanför hennes dörr och ringer henne och ber henne komma ut. Sen ska ja berätta för henne vad hon betyder för mig, och ge henne blommorna och presenten.

Låter detta som en bra idé?


Jätte romantiskt men njae. Skippa klockan, blommorna kan du ta, annars kommer hon känna sig "tvingad" att fortsätta tillsammans för du köpt något så dyrt till henne. Ta blommorna och sett er ner o prata på allvar hur ni ska göra
2010-09-10, 22:34
  #4
Medlem
AlphaXrays avatar
Kör bara på blommorna och inga 20 rosor nu! Sedan är det bara att snacka ut och mest troligen gå därifrån som singel. Gå inte hem utan ett svar ja eller nej.
2010-09-10, 22:42
  #5
Avstängd
Fittslamsans avatar
Om hon säger sådär så är det troligen ingen bra ide att köpa dyra presenter och blommor och skit...
2010-09-10, 22:52
  #6
Medlem
Jag personligen skulle inte investerat dyra presenter i det förhållandet. Gå vidare och lägg pengarna på en fet utekväll med polarna istället.
2010-09-10, 23:03
  #7
Medlem
edge22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tochr
Låter detta som en bra idé?

Nej!

Det har sagts redan, skit i presenten och kör på blommorna.
Men se för fan till att få veta hur det är så du släpper gå och tänka på varför det gick som det gick.

BTW - Lycka till
2010-09-10, 23:08
  #8
Avstängd
BjaarNs avatar
Som taget ur en B-rulle.
2010-09-10, 23:10
  #9
Medlem
Henkots avatar
Om hon ville fortsätta hade hon tagit sig tiden även fast hon pluggar "intensivt", skippa presenter och be om ett direkt svar istället, tror du mår bättre av det i längden
2010-09-10, 23:12
  #10
Medlem
35.e tråden?

Jobbig sits man! men sluta med trådknarkandet!

Jag skulle kört på allt utom present
2010-09-10, 23:15
  #11
Avstängd
tochrs avatar
Presenten är inte nåt jag köpt för bara den här träffen, det är hennes födelsedagspresent som hon aldrig fick. Det vet hon om. Och blommorna är för träffen.

Låter det helt dumt?
2010-09-10, 23:17
  #12
Medlem
dwgs avatar
Om hon inte har berättat till vilken adress hon har flyttat till
så har du ingen större chans, skulle jag tro.

Skulle jag flytta så skulle jag ge ut adressen innan jag flyttade.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback