2008-07-19, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Rätt simpelt, det tog slut och fick inte tag i det igen förrens efter 3 veckor :/

Kan tillägga jag börjar bli riktigt brun nu.

Vilka doser kör du på? Hur länge har du kört?
Citera
2008-07-19, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
rätt simpelt, ja ville inte se ut som om nån hade sprutat bajs i huvet på mig :P

kör lägre doser då.
Citera
2008-07-19, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henry Porter
En bra fråga!
Man är rädd att kropen skall bygga upp antikroppar mot det syntetiska hormonet skulle jag tro. Sen är det ju egentligen ingen som vet långtidseffekterna utav ett långt intag. Även om det var länge sen dessa bägge peptiderna testades för första gången. MT2 kommer aldrig att komma ut på marknaden och version 1 har dom skjutit upp releasen på flera gånger, det säger kanske en del.
Jag läser av ren nyfikenhet på dopingsidorna och ser alla varningar(med all rätt) som de erfarna byggarna ger till de som planerar att kura för första gången. Om man tar testo eller HGH är det hormon som finns indentiskt i kroppen. Man höjer doserna helt enkelt.
Här pratar vi om ett hormon som inte finns i kroppen normalt, eftersom det inte går att injicera a-msh pga av dess halveringstid. Därför har man utvecklat dessa bägge peptider.
Man blir lite rädd när man ser personer långt under den ålder man skall ha för att överhuvudtaget överväga att använda sig utav hormon prepparat, och med en hudtyp som absolut inte behöver det till att börja med hoppar in i detta till synes huvudlöst. Utan att vare sig veta hur man skall blanda eller dosera...

Just my five cents

Läkarna ser ingen som helst fara med melanotan. Jag kommer då aldrig sluta köra. Ska köra underhållsdoser och sola 1 gång iveckan (om det nu räcker) och vara brun resten av mitt liv. Fuck being white again!
Citera
2008-07-19, 20:43
Medlem
Henry Porters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppaFRAnu
Läkarna ser ingen som helst fara med melanotan. Jag kommer då aldrig sluta köra. Ska köra underhållsdoser och sola 1 gång iveckan (om det nu räcker) och vara brun resten av mitt liv. Fuck being white again!

Hej!
varifrån har du fått den infon? Länka gärna. Skulle bli väldigt överraskad om nån läkare med insyn i detta ej släppta prepparat skulle uttala sig så.
Jag vill påminna att version1 skulle vara släppt för länge sedan, men blir hela tiden uppskjutet. Dom är igång med fas3 testerna i Australien just nu och det senaste jag läste är att dom planera ett släpp 2009. Jag blir inte förvånad om det kommer att skjutas upp ytterligare ett tag, snarare det motsatta.
Version2 vilket 99% använder är inte ens patenbelagt, då det ALDRIG kommmer att släppas på marknaden.
Citera
2008-07-20, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henry Porter
Hej!
varifrån har du fått den infon? Länka gärna. Skulle bli väldigt överraskad om nån läkare med insyn i detta ej släppta prepparat skulle uttala sig så.
Jag vill påminna att version1 skulle vara släppt för länge sedan, men blir hela tiden uppskjutet. Dom är igång med fas3 testerna i Australien just nu och det senaste jag läste är att dom planera ett släpp 2009. Jag blir inte förvånad om det kommer att skjutas upp ytterligare ett tag, snarare det motsatta.
Version2 vilket 99% använder är inte ens patenbelagt, då det ALDRIG kommmer att släppas på marknaden.

Och för att det inte släpps på marknaden är det livsfarligt eller? Hade lagen varit något som helst logisk så hade melanotan 1&2 redan varit släppt och all narkotika varit lagligt. Nu är inte lagen så. Lagarna är rent åt helvete.

Finns förövrigt youtubeklipp med uttalanden, sök för jag orkar inte. Checka www.melanotan.org annars där finns några trådar med det.
Citera
2008-07-20, 16:01
Medlem
Jag undrar om det fortsätter att komma ny leverfläckar så länge man använder MT2 eller är det bara under uppladdningsfasen?
Citera
2008-07-20, 17:06
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Glömde fråga i min förra post:

Någon som vet en pålitlig sida där man kan beställa lite nålar?

Smygbump. Notera hemsida, jag vill inte köpa av någon random person. Tack i alla fall.
Citera
2008-07-20, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antreaz
Jag undrar om det fortsätter att komma ny leverfläckar så länge man använder MT2 eller är det bara under uppladdningsfasen?

Självklart kommer det inga nya under underhållsperioden (=2 sprut i veckan typ)
Citera
2008-07-21, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FRAskaKROSSAS
Självklart kommer det inga nya under underhållsperioden (=2 sprut i veckan typ)

Okej, men kommer det nya under hela uppladdningen eller endast i början tills kroppen är van vid MT2?
Citera
2008-07-21, 14:52
Medlem
Henry Porters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FRAskaKROSSAS
Och för att det inte släpps på marknaden är det livsfarligt eller? Hade lagen varit något som helst logisk så hade melanotan 1&2 redan varit släppt och all narkotika varit lagligt. Nu är inte lagen så. Lagarna är rent åt helvete.

Finns förövrigt youtubeklipp med uttalanden, sök för jag orkar inte. Checka www.melanotan.org annars där finns några trådar med det.

Jag håller mig för god att ens bemöta ett sånt korkat och obegåvat inlägg!!
Citera
2008-07-21, 15:00
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppaFRAnu
kör lägre doser då.

funkar inte för alla
Citera
2008-07-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
funkar inte för alla

Har du gjort något åt fläckarna du fått? Har dom minskat nu när du slutat? För vad jag förstod så blev du ordentligt prickig, även i ansiktet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in