2008-10-16, 13:06
Medlem
kvittot87s avatar
måste säga att jag är sjukt nyfiken på det här... Men hur är det med leverfläckarna, försvinner de när man slutar med melanotan eller är de permanenta?
Citera
2008-10-17, 00:40
Medlem
MissBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyjam
Sjuksköterska... men i Sverige är inte Melanotan tillåtet hur skall du då veta hur mycket man späder????
Har en kompis som vill ta detta som vill läsa till polis... Hon vill köpa detta men påstår att hennes kille kan visa henne hur man tar detta via sprutor för han är diabetiker. Fast idag tar diabetiker detta via pennor... Ibland så kanske vissa skall vara tysta...

Det är samma formel för att späda melanotan som morfin.
Citera
2008-10-17, 00:53
Medlem
MissBitchs avatar
Dags för ny beställning.

Förra gången jag köpte mt2 så beställde jag från medinc.se, vilket fungerade bra. Nackdelen är ju att de är så dyra.
Vilket annat företag är att rekommendera? Europatan.eu? Hur går det i tullen? Någon som har beställt mer än en gång från samma företag som vet?
Citera
2008-10-17, 09:19
Medlem
Zeeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBitch
Förra gången jag köpte mt2 så beställde jag från medinc.se, vilket fungerade bra. Nackdelen är ju att de är så dyra.
Vilket annat företag är att rekommendera? Europatan.eu? Hur går det i tullen? Någon som har beställt mer än en gång från samma företag som vet?

Jag har bra erfarenheter av ET, dom rekommenderas!
Citera
2008-10-17, 10:17
Medlem
siros avatar
Citat:
Europatan.eu funkar utmärkt, bra service har dem å fick 20 mg gratis förra gången jag beställde för att dem missade i leveransen. Har en order som är på väg nu igen med 50 mg
Citera
2008-10-17, 11:08
Medlem
MissBitchs avatar
I vilket land finns Europatan.eu? Någon som blivit av med sitt paket i tullen? Hur lång leveranstid är det?

Tacksam för svar
Citera
2008-10-17, 12:10
Medlem
siros avatar
Citat:
I vilket land finns Europatan.eu? Någon som blivit av med sitt paket i tullen? Hur lång leveranstid är det?

Tacksam för svar
Till europa skickar dem från UK och har inte blivit av med det i tullen. Vet att dem skulle byta och skicka från polen ist men det fungerade inte något bra så nu skickar dem enbart från UK. 3-7 dagars leverans tid. Håller dem inte det kommer du få 10 mg gratis nästa gång du beställer
Citera
2008-10-26, 11:13
Medlem
så om jag kör:

blandar 10mg med 5ml vatten

10mg/5ml > 1mg/0.5ml > 0.20mg/0.1ml

det stämmer att ta 0.1ml för en injektion på 0.2mg om jag gör så eller?
Citera
2008-10-26, 18:18
Bannlyst
Har kört mt2 i snart ett halvår nu, köpt från både m-corp och ET. Rekomenderar ET mycket starkt! Fick 20 mg gratis för sen leverans o ska få 20mg gratis till nästa leverans , är hudtyp 1-2 i vanliga fall, men nu e ja brunast av alla ja känner folk undrar fortfarande ett halvår efter vad ja gör för o bli så brun trots att dom varit me mej o solat solarium för de händer mycket mer på mej än dom, ja som aldrig äns vart brun innan så enligt mej e mt2 helt grymt. kör just nu på 1mg/solning varanan vecka som underhållningsdos fast under uppbyggnadsfasen låg ja på 1mg/dag.

en liten rapport från mej
mvh plazan
Citera
2008-10-27, 19:37
Medlem
Har beställt två gånger tidigare från melanocorp.com och aldrig varit några problem. Nu gjorde jag en större beställning än tidigare på 60 mg. Paketet har fastnat i tullen.
Ringde först fedex och undrade vart fan mitt paket va då det stod att paketet var framme i göteborg för mer än en vecka sen. Fedex säger att paketet har fastnat i tullen.
Jag ringer tullen och frågar, och dom säger att dom har skickat paketet på analys och ska kontakta mig i veckan!

Fråga: Kan dom beslagta paketet? Isåfall ber jag om mina pengar tillbaka och beställer från en annan sida typ.
Citera
2008-10-28, 01:10
Medlem
Rtols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Då har jag tagit 10 injektioner på 0,5mg Melanotan per gång och är riktigt brun. Dock så ser jag ut som en tvättbjörn runt ögonen, kolsvart vill säga. Ser sjuk ut, hoppas det släpper snart bara. Annars är jag jättenöjd med melanotanet och det funkar kanon, lite illamående ibland.

hahaha xD
Citera
2008-11-02, 16:32
Medlem
hur långt in behöver man spruta in det? har tatt i 2 dagar nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in