2010-09-09, 07:53
Bannlyst
åt helvete med alla zigenare!

I tidningen läser man "Dacher Kacher från Rumänien utvisas av Frankrike mot sin vilja, hur ska han överleva i Bulgarien ?"

Split thought:
Inte FAN bryr jag mig, kan fan inte bry mig mindre, varför? Han och hans banditkamrater skiter fullständigt i oss Svenskar när dom stjäl allt dom kommer över.

Moralpanik i Sverige, såg på TV4 att någon Zigenarkärring/Riksdagsledamot ville att vi skulle bojkotta Franska produkter. H a H a. Aldrig, helvete, motsatt effekt.. efter att HON sa så tänker jag stödja Franska produkter, rätt jävla initiativ..

Måste säga
Jag har inget emot en vanlig medborgare som råkar vara Zigenare, men en Zigenare är för mig en tjuv och en sådan vill inte jag ha på min bakgård.

Karma Karma Karma Kamelion...
Citera
2010-09-09, 07:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Grattis Katrineholm!

Detta är bara början det kommer mera, var så säker.
Han Göran Dahlström borde vara stekt vid det här laget, vänta bara tills övriga journalistkåren får höra att han inte vill att de ska stanna.

haha fan vad jag garvade när jag läste detta.
så jävla tragiskt och hemskt. det kanske blir vi svenskar som måste flytta om några år när sverige blivit ett gipsy/bosnier/pakistan land
Citera
2010-09-09, 08:11
Medlem
FittLisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makkadov
Fan, kom på att man numera säger Romer . Jag är van vid att höra zigenare så sorry för:
zigenar uttrycket.
Frågeställningen är seriös så hedanefter så borde formuleringen Romer användas
btw, Är det HMF att säga Zigenare eller Zigojnare?

Jag ska hjälpa dig att bokstavera: D-J-Ä-V-L-A R-Ö-V-A-R-P-A-C-K

Förövrigt tycker jag de gott kan inkvarteras hos våra politiker, journalister och rika människor i fashionabla bostadsområden. Främmande är spännande.
Citera
2010-09-09, 08:14
Medlem
Tjackmosters avatar
Haha, klart de skulle komma till Sverige..

Har Maria Leissner ringt och tipsat dem eller?
Citera
2010-09-09, 08:32
Bannlyst
Ship to Stockholm

Informera dem om att i Stockholms innerstad bor de goda människorna. Visa dem en karta över innerstans grönområden. Berätta att för rumänerna att de kommer att välkomnas med öppna armar.
Citera
2010-09-09, 08:37
Bannlyst
"- Polisen ska avhysa dem från kommunen. Jag vill inte att de ska vara i Katrineholm, de ska åka vidare." - Kommunalrådet Göran Dahlström

Är inte detta en typisk sosseinstinkt? Någon annan ska få ta reda problemen? Någon annan ska alltid betala dessutom. Vilken kommun tycker Göran att dessa romer ska få bosätta sig i då
?

Personligen tycker jag att dessa romer ska få vara välkomna till samhället den dagen då dom slutar bete sig som romer och arbetar och betalar skatt som alla andra och slutar stjäla och råna. Men att dra runt med 15 husvagnar och illegalt ställa upp dom på parkeringsplatser runtom i europa är inte acceptabelt.
Citera
2010-09-09, 08:54
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
/.../

Vilken kommun tycker Göran att dessa romer ska få bosätta sig i då
?

/.../

Uppenbarligen i vilken jävla kommun som helst så länge det inte är i Katrineholm.
Citera
2010-09-09, 08:56
Medlem
savoxovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittLisa
Jag ska hjälpa dig att bokstavera: D-J-Ä-V-L-A R-Ö-V-A-R-P-A-C-K

Förövrigt tycker jag de gott kan inkvarteras hos våra politiker, journalister och rika människor i fashionabla bostadsområden. Främmande är spännande.

Ärligt talat. Någon humanistisk själ borde göra en karta så zigenarna hittar rätt när de nu kommer till Sverige. Vore ju synd om de hamnar bland vanligt sk "intolerant och fördomsfullt" folk som i sin inskränkthet inte har förstånd nog att inse vilken tillgång de utgör. De kan väl tex slå läger i närheten av Maria Leissner i hennes lilla villaidyll?

(Om de slår läger bland vanligt folk så blir det sk "rasistiskt" att avhysa dem och en lång process sätts igång, men skulle de slå läger på tex Djurgården i Stockholm skulle man med någon hjälp av någon krystad anledning kunna avhysa dem på 5 röda sekunder.)
Citera
2010-09-09, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makkadov
Som sagt franska zigenar konvojer, som flyr lagens långa arm i Frankrike, har korsat Svenska gränsen.

Över 15 ekipage har siktats i höjd Katrineholm. Men "rasist" kommunen vill avhysa den till nästa kommun!

http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.800344
http://politisktinkorrekt.info/2010/09/08/zigenare-inte-valkomna-i-katrineholm/

Vad tycker ni om Katrineholms beteende?

Borde inte Sverige ge PUT till alla zigenare som skickats hem från Frankrike eller som lever under dåliga förhållanden i Rumänien, Bulgarien och forna Jugoslavien?

Är du seriös? Vad skall de arbeta med? De vill inte arbeta, berättade Rumänska tjänstemän, när jag besökte landet i våras. Vill inte heller studera. Har upptäckt Europa, där inkomster från stölder och bedrägerier försörjer dem mer än väl. Varje höst har de en marknad i Rumänien, där stöldgods från Europa säljen billigt. Jag citerar en kvinna, som arbetade i en hög tjänst i Bulgarien; jag skäms inte att erkänna till er att mina fina kläder, väskor osv har jag köpt på svarta marknaden, som pågår varje höst . Annars skulle jag inte ha råd med märkeskläder och väskor, klockor osv. Hemkommande zigenare förvandlar stöldgodset till pengar.
Citera
2010-09-09, 09:58
Medlem
MadMidgets avatar
nae men va faaaan. Zigenare är det värsta jag vet, den tjuvaktiga genen dom föds med tål jag bara inte. Man kanske skulle flytta till Frankrike så småningom...
Citera
2010-09-09, 10:06
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK52
Är du seriös? Vad skall de arbeta med? De vill inte arbeta, berättade Rumänska tjänstemän, när jag besökte landet i våras. Vill inte heller studera. Har upptäckt Europa, där inkomster från stölder och bedrägerier försörjer dem mer än väl. Varje höst har de en marknad i Rumänien, där stöldgods från Europa säljen billigt. Hemkommande zigenare förvandlar stöldgodset till pengar.
Näe är det sant?
Citera
2010-09-09, 10:27
Bannlyst
Skicka dem till innerstan, Eliten där behöver Butlers i tunnelbanan ju. De kan lämna sin smutstvätt till zigenarna på morgonen och hämta den ren och fin på kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in