2010-09-08, 19:07
Medlem
Som sagt franska zigenar konvojer, som flyr lagens långa arm i Frankrike, har korsat Svenska gränsen.

Över 15 ekipage har siktats i höjd Katrineholm. Men "rasist" kommunen vill avhysa den till nästa kommun!

http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.800344
http://politisktinkorrekt.info/2010/09/08/zigenare-inte-valkomna-i-katrineholm/

Vad tycker ni om Katrineholms beteende?

Borde inte Sverige ge PUT till alla zigenare som skickats hem från Frankrike eller som lever under dåliga förhållanden i Rumänien, Bulgarien och forna Jugoslavien?
Senast redigerad av Makkadov 2010-09-08 kl. 19:22. Anledning: Var bara en karavan i Katrineholm, jag skrev konvojer
Citera
2010-09-08, 19:08
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makkadov
Borde inte Sverige ge PUT till alla zigenare som skickats hem från Frankrike eller som lever under dåliga förhållanden i Rumänien, Bulgarien och forna Jugoslavien?
vad menar du med "hem"?
Citera
2010-09-08, 19:11
Medlem
Bacchus94s avatar
Visa dem vägen till Maria Leissners trädgård. Där kan de husera och kampa.
Senast redigerad av Bacchus94 2010-09-08 kl. 19:20.
Citera
2010-09-08, 19:11
Medlem
Hardangers avatar
Skeppa tillbaxs dem! har la tillräckligt med road-kill ätande romer i vårt lille land
Citera
2010-09-08, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
vad menar du med "hem"?

Hem till Rumänien såklart, där dem är medborgare och folkbokförda Man kan inte utvisa Franska medborgare

Men, utvisade till deras "hemland" skulle det kanske stå.

Frankrike har ju som sagt utvisat över 1000 romer som begått brott i Frankrike eller som inte kunnat redovisa att dem försörjer sig på ett hederligt sätt.
Citera
2010-09-08, 19:16
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makkadov
Som sagt franska zigenar konvojer har korsat gränsen.

Över 15 ekipage har siktats i höjd Katrineholm. Men "rasist" kommunen vill avhysa den till nästa kommun!

http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.800344
http://politisktinkorrekt.info/2010/09/08/zigenare-inte-valkomna-i-katrineholm/

Vad tycker ni om Katrineholms beteende?

De kommer från länder som är en del av den Europeiska gemenskapen och då ska de bara hem till sitt. Om det råder vidriga förhållanden i hemländerna kan jag inte förstå hur de får vara kvar i gemenskapen.
Inom Europeiska flyktingar låter inte riktigt klokt.
Citera
2010-09-08, 19:18
Medlem
Fan, kom på att man numera säger Romer . Jag är van vid att höra zigenare så sorry för:

zigenar uttrycket.

Frågeställningen är seriös så hedanefter så borde formuleringen Romer användas.

btw, Är det HMF att säga Zigenare eller Zigojnare?
Citera
2010-09-08, 19:20
Medlem
Grattis Sverige. I takt med att Europas länder vaknar och kastar ut människor som parasiterar så kommer de i stället komma hit och ta mina skattepengar.
Citera
2010-09-08, 19:20
Medlem
Centerinos avatar
Kan inte någon ringa Lars Ohly och få honom att erbjuda dem permanent bostad hemma hos honom?
Citera
2010-09-08, 19:21
Medlem
Nej. Jag säger alltid zigenare och neger också för den delen.
Citera
2010-09-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centerino
Kan inte någon ringa Lars Ohly och få honom att erbjuda dem permanent bostad hemma hos honom?

Faktiskt tänkt på det en del.. Undra varför den jäveln lever så långt ifrån de människor han uppenbarligen älskar så..

Måna hade ju med sig halva insattsstyrkan när hon besökte Rosengård, plus 6-10 privata livvakter! Och hon är ändå dyrkad där.. 85% röstade (S) i Rosengård.
Citera
2010-09-08, 19:27
Medlem
hem med dom å det gäller inte bara romer dom lever i dåliga förhållanden i rumenien men det är inget krigs område varför ska dom komma in eller är det jag som är dum i huvudet, det gäller inte bara romer har dom försökti ett EU land så ska det vara förbjudet att försöka i ett annnat EU land,,,,,, prata med ett par blattar i dag det roliga är att dom ska rösta SD rakt av inget snack,"det finns för många av oss redan för fan" sa dom nästan i kör,,, stoppa massinvandringen skiter i vart dom kommer i från mvh marcovzki en stolt svensk som inte är rasist mina bästa vänner är blattar men när till å mä dom fattar att nåt ä fel då borde ju andra "vanliga" svenskar också fatta kan man tycka men det får man inte nämna piss off hela jävla valet,,, ta tillbaka makten till folket det är den 51a delstaten av ett land vi absolut inte borde hämta mer kunskap av, jajjjajjajajaja hoppas ni hängde mä ä lite stenad kram
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in