2010-09-09, 10:37
Medlem
KungAllans avatar
Såg deras "parkeringsplatsläger" på TV, skulle ju vara straffbart att INTE vilja bli av med kräken
Citera
2010-09-09, 10:58
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krille16
Brottsligheten lär sjunka statistiks sett nu när de har fler invånare men fortfarande bara kriminella svenskar. Fler som arbetar 15x8=120 st varav 15 är vuxna. Skatten de betalar kommer försörja dem och ge ett plus i kommunkassan samt att deras barn kan påverka de svenska barnen tex med läxhjälp eller visa hur man är ansvarstagande.

Ett bra sett att få in pengar till kommunen och kompetent arbetskraft. Romer sliter och släpar varje dag 7-16 och eftersom de oftast har en högre utbildningsnivå än genomsnittet så borde alla ha en positiv syn på det här.
Bara bra grejer på gång nu i Katrineholm. Önskar all invandring såg ut så här så vi slapp de som inte vill göra rätt för sig.

Välkomna mina kära romer.
Kära hälsningar Mona, Lars och resten av oss i riksdagen.

enligt eniro så är inte Katrineholm en egen kommun, kanske flyter upp i Norrköping snart
Citera
2010-09-09, 12:21
Medlem
okochas avatar
Trevligt! jag bor inte alls långt därifrån, tror jag ska leta mig ut och hälsa dem välkomna
Citera
2010-09-09, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av okocha
Trevligt! jag bor inte alls långt därifrån, tror jag ska leta mig ut och hälsa dem välkomna
sjukt menar du suga deras kukar..?
Citera
2010-09-09, 12:58
Bannlyst
Skicka de till Södermalm, Djursholm, Lidingö, Bromma och alla andra medelklass och överklass enklaver så kanske det blir någon ordning på det hela och dessa medel- och överklassmänniskors älskande av blandkultur och mångkultur på avstånd.

Berikning deluxe!
Citera
2010-09-09, 14:12
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puangsawan
Nej. Jag säger alltid zigenare och neger också för den delen.
Nån som vet om man fortfarande säger zigeuner i Tyskland och gitanos eller vad det heter i Spanien? Eller om de också ändrat till romer. Vad säger man i Frankrike?
Citera
2010-09-09, 16:45
Medlem
Public Enemys avatar
Nu är det ju verkligen läge för folk att visa att de gillar mångkulture.
Göran persson och Anitra har väl jävligt gott om plats på sin gård i Torp, inte alltför långt från Katrineholm.
Visa ziggisarna vägen dit!
GP lär ju aldrig kunna avhysa dem, för då blir han ju sverigedemokrat!
Citera
2010-09-09, 16:57
Medlem
menjagphilips avatar
Men på plussidan kommer araberna i Råsengård att verka civiliserade i jämförelse om dessa über zigenare etablerar sig i Sverige.
Citera
2010-09-09, 17:25
Medlem
BurkHanss avatar
Vad var det jag sa:

https://www.flashback.org/sp25254048
Citera
2010-09-09, 17:30
Bannlyst
Göran Persson som ligger bakom detta, nu är han inte längre den stora feta Keruben för Socialdemokraterna utan i första hand tillhör han dom nyrika uppkomlingarna med eget gods i Katrineholmstrakten, så istället för att "alla ska med", så ska dom bort, för gris-Göran har andra intressen nu, nämligen att se efter, att det är rent och fint på sin nya bakgård...
Senast redigerad av Gerasim 2010-09-09 kl. 17:38.
Citera
2010-09-09, 20:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Bild från Leissners marmortrappa
http://allehanda.se/mer/kultur/bocker/1.2313350-fodd-att-bli-fordomd
och lite text
Citera
2010-09-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Är det rumänska eller franska zigenare? Som EU medborgare behöver de inget PUT, kan vi ens ge asyl åt andra EU medborgare?

Nämen vi kan ju ifall ge dem socialbidrag, undervisning, kläder, mat, sjukvård och en hus så dem slipper bo i sina husvagnar. Och nån form av tillstånd så dem inte behöver åka tillbaka till Rumänien.

15 familjer, det blir ju inte så jävulskt mycket pengar.

Ett boende inkl mat kostar bara ca 2000kr per person/ dygn.

så 85 pers blir 85 * 2000 = 170,000 kr/ dygn

170,000 * 365 = 62,050,000 eller cirka 62 miljoner per år

Plus skola, sjukvård för 85 pers = 5,500,000 eller cirka 5,5 miljoner

Kriminallitet = oberäkneligt. troligtvis 7 eller 8 nollor

Så skulle katrineholms borna bara offra 67,5 miljoner/ år så skulle dessa människor kunna leva ett fantastiskt liv i Sverige.

Vad fan ska man bekosta massa pensionärer och sina svenska barns undervisning för, när det finns 20 miljoner Romer som lever väldigt dåligt... Nä, vidrigt gjort av Katrineholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in