Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Det har hänt att man lagt till en brud på till exempel facebook så skickar hon tillbaks ett logginlägg där det står "Vem?" eller liknande. Känns ju ganska ockuard
Eller när man träffat personer flera gånger men inte snackat med dem och inte vet om man ska skaka hand eller krama dem.
Kanske inte dissar men halvt pinsamt

Kan ju säga att det där har jag "problem" med, vissa tjejer är ju väldigt kramiga av sig(yay!) och går till en och kramar om en. Andra tjejer som dock sitter ner och inte verkar vilja hälsa skiter jag i, oavsett om jag sett dem 2 gånger eller 14. Okända tjejer hälsar jag alltid genom att presentera mig och skaka deras hand!
Nog aldrig blivit dissad på ett dåligt sätt, kanske fått kylig svar eller att tjejen pratar bort det. Dock lägger jag inte sådant till minnet. Enda jag kommer ihåg var när jag raggade lite på en tjej som jag kände genom nätet, hon var riktigt intresserad till en början och jag sa att jag gärna kommer upp och besöker henne(la upp som förslag att vi kunde fika eller så kunde vi träffas på en fest, och att jag kommer ditt med en gemensam polare så slipper hon vara ensam med mig om hon e blyg!).
Efter kanske en månad intensivt sms:ande så blev hon kylig som fan, korta svar och inte samma intresse som tidigare. Det e det jag kommer ihåg som var det värsta, dock fick jag senare reda på att hon brukar ha sina humörsvängningar. Fast under den månaden jag sms:ade med henne hade hon varit glad
varje dag i en månad(ovanligt enligt polaren).
edit:
Kom på att jag blev dissad på en krog för inte så länge sedan, dock en failad "diss".
Jag snackade som vanligt med alla som satt vi bordet, raggade lite halvt på en tjej som satt där samtidigt, och jag vet inte riktigt hur det gick till. Men det var väl lite på tal om att jag skulle följa med bruden hem, och efter vi då bestämt oss för att vi skulle gå så blev hon plötsligt skit sur. Hon tog tag i sitt glas och skulle skvätta innehållet på mig. Lite fail då hennes glas var tomt, men det var nog den värsta "dissen"!