2010-09-07, 23:47
Medlem
Zhouys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Tjejen får TOKPANIK och SPRINGER ut genom dörren skrikandes
Såg det ut ungefär såhär? http://www.youtube.com/watch?v=z6ehf2kV_eM#t=0m08s
Citera
2010-09-07, 23:49
Medlem
Mulodramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farben
Jag var hade gått i runt fem minuter av min halvtimmes-promenad hem från skolan när det helt plötsligt börjar ösa ner regn. Det är inget vanligt regnoväder jag pratar om nu. Utan det var regndroppar stora som dvärgknogar som smattrade och föll så tätt så man knappt hade sikt framför ögonen.

Men framför mig såg jag ändå ett stort rött paraply som jag lunkade ikapp. Det visade sig även att bäraren av detta paraply var en söt tjej och på ren reflex frågade jag om vi inte kunde dela paraply.
"Eh haha! Nej" sa hon
"Okey..." sa jag

Dagen efter var jag sjuk.

She has no soul.
Citera
2010-09-07, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Windandi
Hämnd för vad? Du tycker hon borde knullat dig även om hon inte ville? Även om hon t.o.m. får panik för att hon känner sig så pressad av situationen?
Du gav inte igen du var bara töntig. Varför ville hon ha dig andra gången när hon hade dig redo i sängen första gången? Hon ville bara ha en gratis drink. Tippar på att hon var överaskad att det var du men lättad över att bli av med dig. Hon behövde inte skrika av ren panik igen

Jag håller inte med dig. Att springa i väg på det viset som tjejen gjorde var ju bara skumt och väldigt oförskämt. Jag säger inte att hon skulle ha knullat honom, men att lämna på det viset?

Nej, så gör man ju bara inte tycker jag.
Citera
2010-09-07, 23:58
Medlem
GoonerSlayers avatar
Det måste ha hänt alla att man träffat en snygg tjej, med en ful kompis. Det hände mig på en fest och då ignorerade jag den fula, och la självklart inte denne på minnet.

Dock skulle jag självklart få tillbaka det här vid ett senare skede. För någon vecka sedan la jag armen om en tjej och gick och snackade med henne, då hennes kompis självklart kommer och säger att "han är ingenting att ha". Då blir jag inte speciellt glad, framförallt eftersom jag aldrig hade träffat henne som sa det tidigare, och försöker förklara det för den snygga. Men det gick ju inte speciellt bra.

Men dagen efter när jag träffar den som kläckte ur sig den idiotiska kommentaren, säger hon att vi visst hade träffats - flera gånger t.o.m. Sen hänvisar hon till vissa gånger jag träffat henne. Så jag antar att what goes around comes around. Dock tror jag inte att hon hade någon som helst tanke på min "diss" eller vad man ska kalla det från tidigare...
Citera
2010-09-07, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noxii
Didnt see the irony?

Nope, misslyckades på den, såg 2 inlägg och tänkte att nu har vi en nykomling här som behövde uppläxning.
Senast redigerad av Aeikz 2010-09-08 kl. 00:08.
Citera
2010-09-08, 00:01
Medlem
macbookishs avatar
krog/festdissar i all heder, de kan man ju oftast skratta åt efter men man kanske blir lite sur för stunden bara, men det värsta måste ju vara;"Vi är ju bara kompisar"
Citera
2010-09-08, 00:02
Medlem
gabbamanes avatar
Detta är väl kanske mer en rolig historia än en diss, men ändå!

Stod utanför krogen, full så att det räckte och pratade engelska högljutt med min kompis(fråga mig inte varför). Så ser jag en söt tjej i kön på väg in till klubben som stod precis bredvid mig. Vi gav varandra en ganska lång härlig blick tyckte jag och tänkte precis gå fram. Säger något till min kompis igen då jag hör henne säga till sin kompis: "Fan vilken ful tröja han har." och tittar på mig.

Luften försvann ur mig och jag släppte tankarna på henne. Kan ju ha varit dumt att stå där och snacka engelska. Men inte hade jag en tanke på att någon inte skulle gilla min nya tröja .
Citera
2010-09-08, 00:07
Medlem
sup2s avatar
Har blivit dissad 2gånger i mitt liv och båda hände i år (kan säkert vara fler med inga större dissar som jag tänkt så mycket på).

Första:
Jag var på Peace&Love i somras och sitter i norrlandscampet när en tjej från trosa glider förbi, jag skämtar lite om att hon kommer från trosa och hon verkar gilla det. Vi sitter och snackar en längre tid och det känns som att jag kommer få penetrera den kvällen. Iallafall så byter vi telefonnummer för hon var tvungen att dra och fixa något. 15min senare smsar hon.

Hon: Ligger min plånbok i erat camp?
Jag: Näe tyvärr, vart är du någonstans?
Hon: nähäp, näe tyvärr

Var redigt full i detta läge så tänkte inte så mycket mer på det, men när man visade polarna det dagen efter så vek dom sig av garv..

Andra:
I fredags så var en tjej aspå mig om att få komma hem till mig och "se på film". Först ville jag inte men har kört kvinnan 3gånger innan så vet att hon kan sin sak. Så jag gick med på att hon skulle få komma till mig. När vi ligger och ser på en film börjar jag strula med henne, börjar smeka henne intimt och så, när jag känner att hon börjar bli kåt så drar hon bort huvudet och säger "Aa, fast näe", sen drar hon! Kände mig så jävla dissad att det inte är sant
Citera
2010-09-08, 00:12
Medlem
Pauronfestiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Det har hänt att man lagt till en brud på till exempel facebook så skickar hon tillbaks ett logginlägg där det står "Vem?" eller liknande. Känns ju ganska ockuard

Eller när man träffat personer flera gånger men inte snackat med dem och inte vet om man ska skaka hand eller krama dem.

Kanske inte dissar men halvt pinsamt

Kan ju säga att det där har jag "problem" med, vissa tjejer är ju väldigt kramiga av sig(yay!) och går till en och kramar om en. Andra tjejer som dock sitter ner och inte verkar vilja hälsa skiter jag i, oavsett om jag sett dem 2 gånger eller 14. Okända tjejer hälsar jag alltid genom att presentera mig och skaka deras hand!

Nog aldrig blivit dissad på ett dåligt sätt, kanske fått kylig svar eller att tjejen pratar bort det. Dock lägger jag inte sådant till minnet. Enda jag kommer ihåg var när jag raggade lite på en tjej som jag kände genom nätet, hon var riktigt intresserad till en början och jag sa att jag gärna kommer upp och besöker henne(la upp som förslag att vi kunde fika eller så kunde vi träffas på en fest, och att jag kommer ditt med en gemensam polare så slipper hon vara ensam med mig om hon e blyg!).

Efter kanske en månad intensivt sms:ande så blev hon kylig som fan, korta svar och inte samma intresse som tidigare. Det e det jag kommer ihåg som var det värsta, dock fick jag senare reda på att hon brukar ha sina humörsvängningar. Fast under den månaden jag sms:ade med henne hade hon varit glad varje dag i en månad(ovanligt enligt polaren).

edit:
Kom på att jag blev dissad på en krog för inte så länge sedan, dock en failad "diss".
Jag snackade som vanligt med alla som satt vi bordet, raggade lite halvt på en tjej som satt där samtidigt, och jag vet inte riktigt hur det gick till. Men det var väl lite på tal om att jag skulle följa med bruden hem, och efter vi då bestämt oss för att vi skulle gå så blev hon plötsligt skit sur. Hon tog tag i sitt glas och skulle skvätta innehållet på mig. Lite fail då hennes glas var tomt, men det var nog den värsta "dissen"!
Senast redigerad av Pauronfestis 2010-09-08 kl. 00:18.
Citera
2010-09-08, 00:13
Medlem
Noxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Nope, misslyckades på den, såg 2 inlägg och tänkte att nu har vi en nykomling här som behövde uppläxning.

Har faktist suttit här ett tag^^

Bara inte skaffat ett konto
Citera
2010-09-08, 00:15
Bannlyst
Jag fick en diss som sved lite i helgen. Jag var visserligen ganska apfull, men ändå. Såg en kille jag kände igen från en internetdejtingsite kliva på nattbussen och sneglade bak några gånger, men han satt och snackade i mobil. Blev rätt stensäker på att det var samma kille jag pratat ganska mycket med någon månad tidigare, så när vi steg av på samma busshållplats sprang jag ikapp honom (trots att han pratade i telefon) och frågade om han möjligen hette "hans namn". Han sa bara "Nej, du misstar dig" och gick iväg... Haha, kände mig lite dissad faktiskt, men det gör inte så mycket.
Citera
2010-09-08, 00:16
Medlem
Elysiums avatar
Har icke fått någon grov diss (ännu) om jag tänker efter, däremot har jag fått en halvkul av min käre far.

Vi hamnade på donken i nån jävla byhåla när vi skulle resa hem från öland i somras, och vips glider det in en utvecklingsstörd tonårskille med sin mamma. De sätter sig rätt nära oss, och killen kan ju knappt äta utan sitter bara och skriker och cepar sig på klassisk manér. Helt plötsligt utbrister min far "Titta på honom, förstår du hur hemskt det måste vara att ha ett sådant barn? Nu vet du hur det känns för mig!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in