Nu är han ute i Expressen igen
http://www.expressen.se/nyheter/1.2124250/morddomde-kommunchefen-nu-har-jag-berattat-for-barnen
Den här gången så beskriver han hur han berättat för barnen och fortsätter söka sympati och uppmärksamhet för sin situation i sann narcissistisk anda. Han har inga betänkligheter över att använda sina barn för att tillfredställa sitt ego och bekräftelsebehov.
Psykopatbeteendet fortsätter, inte förrän han är ställd mot väggen, överbevisad och ingen annan utväg finns så kommer sanningen fram, precis som vid mordet. Lögner och bedräglighet hela vägen.
Den mördade kvinnans mamma intervjuas också. Framkommer bland annat att mannen hade den döda kroppen i bakluckan när han på morgonen efter att ha dränkt sin sambo stannade till och lämnade den 4-årige sonen till mormor för att hon skulle sitta barnvakt.....
Jag är inte professionellt utbildad inom psykologi eller beteendevetenskap, men ju mer jag ser av den här mannens beteende och ju mer detaljer om mordet som framkommer ju mer övertygad blir jag om att han skulle låsts in och aldrig släppts ut.