2022-04-26, 19:50
Medlem
Neolitikums avatar
Finns det en sparad version av gråtklippet?
Citera
2022-04-26, 19:52
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum

PK brukar ju ligga på YT. Annars fanns det på Expressen tidigare idag.
Citera
2022-04-26, 19:53
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Ska ärligt säga att jag inte vet någonting öht om personen... men det man såg i intervjun var ett fullt rimligt framförande och definitivt ofejkad känslostorm iaf.

Så du ger dig in i en diskussion du inte vet något om?
Citera
2022-04-26, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Så du ger dig in i en diskussion du inte vet något om?

Jag diskuterade ett avsked baserat på strunt och hennes reaktion framförallt kanske.. behöver ju inte känna till personen i fråga för att ha en åsikt om det.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-04-26 kl. 20:00.
Citera
2022-04-26, 20:01
Medlem
Citat:

Hela diskussionen låg uppe hos publicistklubben på YT men är "privat" nu verkar det som.
Citera
2022-04-26, 20:08
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/kaj...hbergs-fragor/
Citera
2022-04-26, 20:09
Medlem
Citat:
Var det därför hon försökte gråta och yrade om två barn att försörja? Att hon har kunnat göra den karriären hon har säger väldigt mycket om det intellektuella tillståndet i Sverige.

Citat:
Jag syftade mest på hennes teatrala gråtande. Fast hela hennes karriär har hon ju använt sin förmenta sexighet. Tror du hennes operationer var medicinska ingrepp?

Egentligen har ju inte hennes utseende något med det här att göra men ska vi ändå blanda in det i diskussionen om hennes försörjning och trovärdighet så talar det ju starkt för att Kajsa agerar ut i från genuina värderingar och ett äkta engagemang.

En tjej som är så vacker och sexig hade så klart egentligen inte behövt göra ett handtag om hon fokuserat på att maximera ekonomin och försörjningen och valt inriktning på livet och man ut i från det.

Citat:
Det är klart att hon försökte få det till att det var synd om henne. Jag skulle bli själaglad om livet går åt helvete för henne, men det lär finnas många svenska tidskrifter som vill ha mediokra vänsterhoror.

Nyfiken fråga varför ogillar du henne så av den grad att du blir själaglad om livet går åt helvete för henne?
Citera
2022-04-26, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Bra poäng! Det är väl mer eller mindre bara psykopater som har förmågan att samla ihop sig och vara helt rationella när man precis förlorat jobbet och blivit avrättad live inför stor del av svenska mediaeliten.

Nejmen att vara rationell all of the time är inte rationellt, inte ens för psykopater. Inte ens utifrån ett strikt vetenskapligt perspektiv kan det sägas vara en rimlig infallsvinkel. Det är ett utav en drös valid perspektiv. Intuition är en "vetenskapligt bevisad" faktor att ha med i "beräkningarna", så resonemanget faller ju redan där. Sen kan man tycka att det är mer klädsamt osv.. eftersom att det kanske får dig själv att känna dig lite lugnare och på banan etc, eller att det är god ton osv osv och ingjuter visst mått av förtroende etc etc. Helt ok åsikt.
Psykopater brukar ha svårt att liksom "inte beräkna" saker.. vad det skulle bero på dock det har jag ingen aning om.

Hon blev lite ledsen, hon skötte det bra dock. Det var inte direkt som att hon flippade ur hos publicistklubben hursomhelst. Några tårar och ett artigt avslut, perfectly fine.

Psykon (slarvigt uttryckt) anser att eftersom att deras känsloliv (eller perception el vad det nu är) är väldigt begränsat och att de beräknar precis allt .. el iaf mycket (och verkligen jobbar hårt för att fatta, btw) så måste allt alla andra gör också baseras på samma rigida, pantade metod. Särskillt då om någon är accomplished på nåt plan antar jag, som denna journalist uppenbarligen är. Deras model är en gammal fuucked up dinosaurie som scaffholding, medans riktig vetenskap lämnade perrongen för länge länge sedan hehe. Nejmen det blir alltid lite komiskt, thats all
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-04-26 kl. 20:27.
Citera
2022-04-26, 20:20
Medlem
Citat:
Egentligen har ju inte hennes utseende något med det här att göra men ska vi ändå blanda in det i diskussionen om hennes försörjning och trovärdighet så talar det ju starkt för att Kajsa agerar ut i från genuina värderingar och ett äkta engagemang.

En tjej som är så vacker och sexig hade så klart egentligen inte behövt göra ett handtag om hon fokuserat på att maximera ekonomin och försörjningen och valt inriktning på livet och man ut i från det.

Nyfiken fråga varför ogillar du henne så av den grad att du blir själaglad om livet går åt helvete för henne?

I Oliveras utryck "mediokra vänsterhoror" hittar man svaret. En del hat, helt enkelt.
Citera
2022-04-26, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Nejmen att vara rationell all of the time är inte rationellt, inte ens för psykopater. Inte ens utifrån ett strikt vetenskapligt perspektiv kan det sägas vara en rimlig infallsvinkel. Det är ett utav en drös valid perspektiv. Intuition är en "vetenskapligt bevisad" faktor att ha med i "beräkningarna", så resonemanget faller ju redan där. Sen kan man tycka att det är mer klädsamt osv.. eftersom att det kanske får dig själv att känna dig lite lugnare och på banan etc, eller att det är god ton osv osv och ingjuter visst mått av förtroende etc etc. Helt ok åsikt.
Psykopater brukar ha svårt att liksom "inte beräkna" saker.. vad det skulle bero på dock det har jag ingen aning om.

Hon blev lite ledsen, hon skötte det bra dock. Det var inte direkt som att hon flippade ur hos publicistklubben hursomhelst. Några tårar och ett artigt avslut, perfectly fine.

Psykon (slarvigt uttryckt) anser att eftersom att deras känsloliv (eller perception el vad det nu är) är väldigt begränsat och att de beräknar precis allt de gör (och verkligen jobbar hårt för att fatta, btw) så måste allt alla andra gör också baseras på samma rigida, pantade metod. Särskilt då om man är accomplisghed på nåt plan antar jag, som denna journalist uppenbarligen är. Deras model är en fucked up dinosaurie som scaffholding, medans riktig vetenskap lämnade perrongen för länge länge sedan hehe. Nejmen det blir alltid lite komiskt, thats all

Hahaha, det är inte så viktigt ärligt talat... men, det är en generell observation. Det finns intuition, och det finns rationellt tänkande. Vissa vet inte om att det är så. Men då fick jag skrivit av mig angående detta, har faktiskt gått och tänkt på det ett bra tag så det var gött. LOL. Fridens liljor.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-04-26 kl. 20:31.
Citera
2022-04-26, 20:24
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haas95
https://www.expressen.se/nyheter/kaj...hbergs-fragor/
Tack jag har sparat det till ev. framtida behov genom att ladda ner klippet.
Citera
2022-04-26, 20:27
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Att hon är en äcklig vänsterhora räcker rätt långt. Att hon är totalt obegåvad och dessutom ful hjälper inte till heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in