2010-09-01, 18:56
Bannlyst
Nu har Kenny varit framme igen

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7706059.ab

https://www.flashback.org/t332131 - personligen anser jag detta vara en av de vidrigaste ursäkterna till människa jag någonsin stött på.

Härligt när psykopaterna ger sig på varandra i brist på vanliga medborgare att skada.
Begäret att göra andra människor illa verkar omättligt hos dessa individer.

// N

.
Citera
2010-09-01, 19:15
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Nu har Kenny varit framme igen

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7706059.ab

https://www.flashback.org/t332131 - personligen anser jag detta vara en av de vidrigaste ursäkterna till människa jag någonsin stött på.

Härligt när psykopaterna ger sig på varandra i brist på vanliga medborgare att skada.
Begäret att göra andra människor illa verkar omättligt hos dessa individer.

// N

.
Ett utmärkt tilltag!

I morgon är det Hagamannens tur att klå upp Kenny. Och så kan dom byta av varann tills båda är hjärndöda och då slänger man dom bara på tippen. Problem solved.
Citera
2010-09-01, 19:21
Bannlyst
Bra med lite självsanering på grisäckelavdelningen, hoppas alla på skyddsavdelningen i norrtälje blir mördade, intagna kan också göra goda gärningar så man ska inte alltid hacka på dom.
Citera
2010-09-01, 19:29
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Bra med lite självsanering på grisäckelavdelningen, hoppas alla på skyddsavdelningen i norrtälje blir mördade, intagna kan också göra goda gärningar så man ska inte alltid hacka på dom.

Här får man nästan påstå att han som överföll Hagamannen är ett ändå större svin med ett flickmord plus barnvåldtäkt i sitt CV.. (om det nu finns graderingar i helvetet)

Vet liksom inte riktigt vem man skulle hålla på i en "show-down" mellan dom båda.. Blir lite konfunderad..
Citera
2010-09-01, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Här får man nästan påstå att han som överföll Hagamannen är ett ändå större svin med ett flickmord plus barnvåldtäkt i sitt CV.. (om det nu finns graderingar i helvetet)

Vet liksom inte riktigt vem man skulle hålla på i en "show-down" mellan dom båda.. Blir lite konfunderad..
Jag har inte sagt nått annat heller, tycker alla på skyddsavdelningen ska avrättas, då dom är dömda för äckelbrott eller goleri dylikt, så alltid bra dom spöar på varann.

det är inte så att tönt anabola freaket kenny är bättre på nått sätt, snubben blev tottalt utfryst från hanninge, jävla idiot.
Citera
2010-09-01, 19:45
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Jag har inte sagt nått annat heller, tycker alla på skyddsavdelningen ska avrättas, då dom är dömda för äckelbrott eller goleri dylikt, så alltid bra dom spöar på varann.

det är inte så att tönt anabola freaket kenny är bättre på nått sätt, snubben blev tottalt utfryst från hanninge, jävla idiot.

Dämpa dig nu.

Förresten, vem fan e Kenny. Han är ju inte bättre än Hagamannen, "Kenny" mördade en tolvåring och våldtog dennes kompis. Stabilt.
Citera
2010-09-01, 19:53
Medlem
mjohan84s avatar
Aftonhoran får det att framstå som att kenny är en hederlig kille och att hagamannen är the bad guy...

De klargjorde detta tydligt i sin hierarki-ruta som enligt dem råder på fängelserna i landet.
Är det bättre att döda sin styvdotter och våldta hennes kompis än att våldta främmande kvinnor på stan som hagamannen gjorde? Helkonstig artikel.
Citera
2010-09-01, 19:57
Medlem
Krombacherns avatar
Aftonhoran fick verkligen till det... eller inte.
Citera
2010-09-01, 20:04
Medlem
Varför så arga att en våldtäktsman blir misshandlad? Tycker det är bra
Citera
2010-09-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Aftonhoran får det att framstå som att kenny är en hederlig kille och att hagamannen är the bad guy...

De klargjorde detta tydligt i sin hierarki-ruta som enligt dem råder på fängelserna i landet.
Är det bättre att döda sin styvdotter och våldta hennes kompis än att våldta främmande kvinnor på stan som hagamannen gjorde? Helkonstig artikel.
Tvärtom så skriver man ju att den "normala" hierarkin inte är 100 procentig, som t.ex i det här fallet:
Citat:
Det finns en hierarki bland fångarna där barnsexförbrytare står lägst i rang och de som begått grova våldsbrott befinner sig i toppen. Men det avgör inte alltid vem som råkar illa ut. Det kan handla om en avvikande personlighet eller fysiska förutsättningar.

Vem är den andra killen då, 26-åringen som är dömd för mord och våldtäkt?
Citera
2010-09-01, 20:05
Medlem
Dr_Dollars avatar
Finns det nån sammanfattning för den där snubben Kenny att läsa..?
Citera
2010-09-01, 20:30
Medlem
Söndags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Finns det nån sammanfattning för den där snubben Kenny att läsa..?
At your service

Edit: Sorry ingen sammanfattning dock artikeln från A-horan så att folk slipper gå in på den tidningen i onödan.
Senast redigerad av blomvattnare 2010-09-02 kl. 08:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in