Känns som det är dags att bidra, inte bara läsa...
Detta hände för ca 2 år sedan, liten nyöppnad salong i norra delen av vår södra landsände. Ringde på, på vinst och förlust, en jättesöt petit tjej i 25-årsåldern öppnar dörren, tid fanns, tog en halvtimmes olja, invisad i ett riktigt rum, näckar , även detta på vinst och förlust, kan stå ut med en bra massage utan överraskningar, så att säga... nåväl, framstupa på britsen med allt i "rätt läge". Hon kommer in, och protesterar inte mot min nakenhet, handduk lägges över rumpan, och en överraskande bra massage påbörjas, varpå jag tänkte att här blir nog inget special. Ryggen fick sitt, baksida lår fick en rejäl runda, och i den vevan började det komma antydan till teasing. Lovande... Vändning, vader och lår får bra massage med lite teasing, och reaktionen kommer. Därefter massage på magen, med mer teasing, handduken lyfts bort, och frågan kommer. Efter lite dealande ger jag lite för mycket för ett HJ, som är allt hon erbjuder, men, hon var ung och söt, så.... Hon gör det hon ska på ett kompetent sätt, med omväxlande tekniker, som leder till ett rejält utbrott. Avtvättningen gjordes på ett trevligt, inte forcerat sätt, nästan så det började rycka igen

. Vatten efteråt, tackade för mig och gick, lättad och nöjd.