Citat:
Ursprungligen postat av
Mack39
Den välkända salongen söder om söderlamlm.
Där en nygammal bekant öppnade och hjälp vilka bomber hon har skaffat.
Jo, de är gigantiska - lite för stora, lite för hårda och hon är lite för nöjd med sig själv. Men självklart kul att testa, och att vi tycker olika är ju bara bra, särskilt i dessa sammanhang. Har en annan favorit i den salongen, som jag nämnt i ett tidigare inlägg.
Var på ett ställe centralt som jag inte besökt på flera år då det inte fanns mycket på menyn där vid den tidpunkten. Nytt namn och ny ägare sedan länge så jag gav det en ny chans. Mycket bra massage. Viss antydan till tease men inte mycket - alltid synd då detta missas.
Hon hade ett sympatiskt utseende som gjort mig nyfiken så jag bröt mot min ”endast FS”-regel och tog btb (efter att ha frågat om hon verkligen tar av sig allt) för att få en bättre inblick i vad som fanns under kläderna. Nja, kraftigt stoppad bh var det i alla fall men en naturlig och inbjudande kropp.
Efter att ha läst här tidigare om massöser som stoppat in den under btb utan skydd fick jag nästan lite panik då jag tyckte det blev närmare och närmare hantering av de för ändamålet avsedda delarna. Till slut fick jag sluta jucka tillbaka.
Konstigt nog påtalade hon att hon inte kunde göra ner än btb, det kunde ju ha slutat med FS om jag gnuggat på lite till. Inget jag gör barbacka under dessa omständigheter. Avslutade med 69, allt för ett helt ok pris. Framför allt bätte än många andra btb som ibland visar sig sluta med ett halvnaket handjobb. Det är en av anledningarna till att jag kör bara FS, btb betyder inte alltid det man vill och det mesta under den nivån tycker jag inte är så spännande.