2018-10-12, 15:54
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xkirunax
Följt denna tråd i flera år och har själv varit på thaimassage i flertalet städer runtom i europa och en del i sverige men aldrig varit på jakt efter eller fått HE här i swe. ...
Kan ju kännas lite småsurt att hon greppade verktyget och sen släppte. Men du har ändå just gjort ett framsteg. I dina skor skulle jag raka pungen och kuken, gå dit igen och visa ståkuk, och se vad som händer. Om hon greppar igen bör du såklart ögonblickligen uppmuntra henne på något vis.
Citera
2018-10-12, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Kan ju kännas lite småsurt att hon greppade verktyget och sen släppte. Men du har ändå just gjort ett framsteg. I dina skor skulle jag raka pungen och kuken, gå dit igen och visa ståkuk, och se vad som händer. Om hon greppar igen bör du såklart ögonblickligen uppmuntra henne på något vis.

Javisst men kan berätta att jag är helt nyrakad på hela röven, pungen och kuken innan varje besök då jag gillar när hon teasar kring mellangården och det.
Tror nästan att hon aldrig gjort extra förut, då hon fnittrade mycket och sa stackars penis i slutet och ”kom tillbaks snart”.

Ska ladda upp och sen gå dit igen, återkommer om det går bättre den gången.
Citera
2018-10-12, 18:10
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Javisst men kan berätta att jag är helt nyrakad på hela röven, pungen och kuken innan varje besök då jag gillar när hon teasar kring mellangården och det.
Tror nästan att hon aldrig gjort extra förut, då hon fnittrade mycket och sa stackars penis i slutet och ”kom tillbaks snart”.

Ska ladda upp och sen gå dit igen, återkommer om det går bättre den gången.
Egentligen kan du svara på frågan bäst själv. Gör det som känns bra. Jag har svårt att tro att hon skulle ta illa upp med tanke på det hon redan gjort. Det kan också vara så att teasingen bara syftar till att få dig att komma tillbaks.
Avvakta rätt tillfälle och fråga. Du kan säga att hon gjort dig så upphetsad och att hon är så sexig. Lite smicker kan göra underverk.
Citera
2018-10-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Egentligen kan du svara på frågan bäst själv. Gör det som känns bra. Jag har svårt att tro att hon skulle ta illa upp med tanke på det hon redan gjort. Det kan också vara så att teasingen bara syftar till att få dig att komma tillbaks.
Avvakta rätt tillfälle och fråga. Du kan säga att hon gjort dig så upphetsad och att hon är så sexig. Lite smicker kan göra underverk.

Ja det är sant om det där med teasing så jag tänkt fram tills idag. Då kände jag mig smått unik. Tack för tipsen, ska testa så snart jag får möjlighet igen, som sagt, återkommer med recension.
Citera
2018-10-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Ja, själva sökandet är ju en stor del av nöjet. Ibland gör jag också lite avsteg men oftast blir man besviken, och då kan man ändå både ha tur med både snygga och/eller pilska brudar. Men till slut inser man vilket bra läge man har och återvänder ”hem”.

Värst är väl sillisgänget som det skrivits lite om här, de må ha fina kroppar och alltid erbjuda FS men de vill bara att man avslutar så fort det bara går och kysser inte (hon som gjorde det har ju eget nu). Favoriten där gillar att få lite massage själv och det är trevligt, har till och med blivit något glas rödtjut med massagen. Men det blir aldrig lika bra som hos favoriten.

Jag ska ut på jakt efter sillisgänget i veckan, sillisar och FS går nog före kyssar men jag fattar vad du menar 👍
Citera
2018-10-13, 18:05
Medlem
Citat:
Ja det är sant om det där med teasing så jag tänkt fram tills idag. Då kände jag mig smått unik. Tack för tipsen, ska testa så snart jag får möjlighet igen, som sagt, återkommer med recension.
Svårt att veta.I min stad på salongen jag gått många år för massagen kommer alltid någon teasing eller kommentar.Ibland ganska grovt,som för ett par veckor sen när hon drog bort handduken och drog ner förhuden, sa tittut fnitter fnitter.Men de säljer aldrig sex.En annan salong jag besöker ibland blev det lite pungsnudd första gången,lite grövre andra och frågan. tredje gången.Du kan ju besöka annan salong.Alla större städer i mellansvergie har någon som erbjuder extra redan första gången.
Citera
2018-10-13, 18:33
Medlem
En trevlig annorlunda upplevelse denna vecka.

I ett helt annat ärende än massage körde jag bil i ett område i de västra delarna av huvudstaden när jag fick syn på en söt tjej med thailändsk utseende gå på trottoaren. Det låg en tm-salong i närheten som jag tittat in i men aldrig tagit massage i.

Eftersom hon såg så fin ut kom tanken att hon kanske arbetade på den salongen så jag saktade in för att se vart hon tog vägen. När jag en liten stund senare kunde se att hon gick in i salongen var det inte utan att hjärtat slog något extraslag.

Efter att ha fantiserat lite om vad som skulle kunna ske blev det ett besök på salongen på hemvägen där jag fick reda på hennes namn och bokade en tid dagen efter.

Det besöket blev en riktig fullträff. Hon var lika trevlig som söt, pratade bra svenska och både massage och extratjänst hamnar på min ”topp tre lista”. Jag var så övertygad att jag skulle besöka henne fler gånger så jag föreslog ett lite högre belopp än jag brukar för första gången men att jag skulle betala ett lägre belopp i fortsättningen, någon hon verkade gilla.

Jag får tacka slumpen för detta guldkorn, kan knappt bärga mig till nästa besök.
Citera
2018-10-13, 23:02
Medlem
Tjena.
Har följt tråden nått år då jag kände mig tvungen att forska lite hur kulturen va i sverige =)

Första gången 2 år sen.
Bokar massage efter en grov muskelinflamation i skuldran, då alla andra svenska massörer va fullt bokade så blev de thai på kort varsel och en billig peng
Tog av mig tröja och la mig, hon skrattade högt och sa byxor med.. kallingar på tänkte jag
Väldigt go massage men inget mer.

Massage andra gången
Ont som fan panik boka endast rygg 30 min. Väldigt slarvigt av samma dam, hade ännu ondare dan efter.

Tredje gången blev de hos en annan salong då utbudet i stan bara är dessa två så pröva jag henne en äldre på ca 50-60 år stor och bestämd.. innan jag fått av mig tröjan så ger hon mig lössittande thaishorts och tänker att detta är rätt seriöst
En timme thaimassage väntar.

Den sedvanliga fottvätten började vilken va väldigt skönt. Sen började 55minuter av ren misshandel, har hög smärttröskel men låg och kved och stönade av smärta. Hon mumlade en del på knagglig svenska "stel, väldigt stel" och fortsatte att kasta runt mig som en vante.. vatten och tack så sa hon att de va henne man skulle gå till då hennes massage va the real deal.. no shit tänkte jag skrämd för livet.

Fjärde gången
Citera
2018-10-13, 23:18
Medlem
Fjärde gången passerade jag en annan större ort och kände för lite spontan massage, kikade guiden och valde ut ett bra och såg till att ha lösa pengar

Kikade in och satt två mammsor i soffan betalade och blev visad till rummet denna gången kändes de bättre så jag näcka och la mig med handuk.. en väldigt skön massage började, ingen tease men efter vändning så låg handduken snett över och hennes händer från ben till jumske och förbi en växande soldat, väldigt skönt och upphetsande..
Frågan kom på engelska om jag ville ha massage nånstans mer, spelade dum och sa vart.. en hand svävade ovanför soldat.. "heeree maybe" yes please! Fem fingrar upp och sa att jag hade 4.. betala direkt och en hög med papper las ovanför på magen.. så va HJ igång och väldigt skönt men inget mer. Sköt iväg efter en stund torkade av mig och fortsatte behandlingen.
Fick en dusch sen tacka jag för mig och hoppas på ett besök till.

Väldigt Trevligt
Citera
2018-10-14, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knallisss
Tjena.
Har följt tråden nått år då jag kände mig tvungen att forska lite hur kulturen va i sverige =)

Första gången 2 år sen.
Bokar massage efter en grov muskelinflamation i skuldran, då alla andra svenska massörer va fullt bokade så blev de thai på kort varsel och en billig peng
Tog av mig tröja och la mig, hon skrattade högt och sa byxor med.. kallingar på tänkte jag
Väldigt go massage men inget mer.

Massage andra gången
Ont som fan panik boka endast rygg 30 min. Väldigt slarvigt av samma dam, hade ännu ondare dan efter.

Tredje gången blev de hos en annan salong då utbudet i stan bara är dessa två så pröva jag henne en äldre på ca 50-60 år stor och bestämd.. innan jag fått av mig tröjan så ger hon mig lössittande thaishorts och tänker att detta är rätt seriöst
En timme thaimassage väntar.

Den sedvanliga fottvätten började vilken va väldigt skönt. Sen började 55minuter av ren misshandel, har hög smärttröskel men låg och kved och stönade av smärta. Hon mumlade en del på knagglig svenska "stel, väldigt stel" och fortsatte att kasta runt mig som en vante.. vatten och tack så sa hon att de va henne man skulle gå till då hennes massage va the real deal.. no shit tänkte jag skrämd för livet.

Fjärde gången

Riktig Thaimassage är rätt brutal. Det andra är bara oljemassage eller oljekladd.
Citera
2018-10-14, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Riktig Thaimassage är rätt brutal. Det andra är bara oljemassage eller oljekladd.

Att tillägga var att bpde rygg och kropp kändes som nytt dagen därpå alla smärtor jag hade innan va borta, så hon kunde verkligen sin grej 👌
Citera
2018-10-14, 22:53
Medlem
Ibland hittar man något som är nära guld, men inte riktigt guld.

Detta är ett ställe söder om söder i Stockholm. Tre rum, tre som jobbar efter 15, innan dess två på plats. Mamasan, dvs ägarinnan tar emot mig, ler och hälsar mig välkommen. Numera frågar hon inte hur lång massage jag vill ha, och det är ingen betalning innan.

Jag klär av mig, mina kläder får trängas lite med hennes hatt och ytterkläder som hänger i samma rum. Lägger mig på madrassen och hon kommer in och lägger en handduk över mig, och lägger sig sen över mig och pussar mig på kinden.

Nu är det dags för den bästa massage jag fått någonstans, riktig massage, bitvis ganska hård, rätt länge utan olja men sen med olja. Det är tryck med händer, underarmar, armbågar, lår och rumpan. Det är mycket kroppskontakt, det är mycket hud. Efter en 40 minuter massage där jag varit till himlen och tillbaka flera gånger, ändrar massagen karaktär. Nu är det massage med lätta händer, mjuka händer och mycket fokus på mitten av kroppen. Vinklar ut mitt knä, och masserar långa underbara tag längst mitt lår och rör den lilla mittpunkten ofta.

Till sist lägger hon sig på mig igen och säger att det är dags att vända på mig. Svarar att det är svårt så länge du ligger på mig. Jag vänder på mig och hon lägger faktiskt tillbaka handduken på mitten av min kropp. Masserar nu mina ben, sen lår och till sist befinner sig händer under handduken och trycker i mina ljumskar och försöker skicka någon sorts energi där.

Nu slängs handduken åt sidan och hon bara tittar på mig innan hon klär av sig sitt Linné och jeansshortsen. Lång för att vara thai, ganska smal i kroppen med ett par helt ok bröst. Syns på magen att hon fött barn men är ändå helt ok. Hon vägrar att berätta sin ålder mer än att hon fyller år ganska snart och kan berätta vid ett senare tillfälle. Hon ger mig riktiga tungkyssar, med mycket tunga och under lång tid. Jag besvarar dom och smeker henne över hela kroppen. Hon reser sig upp och låter min tunga få leka med hennes grotta, och jag får chansen att suga på hennes klitoris. Hon lutar sig samtidigt lite bakåt och runkar mig långsamt. Efter ett tag vänder hon på sig, så att jag kan fortsätta slicka och hon runkar nu mig lite snabbare. När jag märker att jag är nära att få en utlösning reser jag mig upp och ber henne att lägga sig på madrassen. Fortsätter att smaka på henne och nu får hon ingen chans att runka mig. Efter ett tag reser jag mig upp, och lägger den hårda kuken på hennes venusberg, och låter min pung få massera henne. Här är nackdelen. Jag tror att hon lovat de andra kvinnorna att de inte ska knulla på salongen, så jag får inte stoppa in den, men får i princip göra allt annat. Hon får flera orgasmer, säger att nu är det min tur, ber att jag ska lägga mig ner, hon sätter sig bredvid mig och börjar runka igen. Jag stoppar in ett finger i hennes fitta och hon får strax en riktigt stor orgasm, och då kan inte jag heller hålla mig, sprutar rätt mycket.

Hon torkar upp resterna med toapapper, och lägger sig en stund med huvudet på min axel. Jag fortsätter att smeka hennes kropp och jag blir faktiskt hård igen, igen? Säger hon och säger visst när jag nickar. Blir en andra orgasm, och den kommer faktiskt ganska snabbt.

Sen efter att ha städat lite sperma igen börjar hon klä på sig, frågar om jag vill ha mer massage, men den tackar jag nej till, vi har varit hör nu i över hundra minuter, så ganska långt över den timmen jag tänkt att betala för.

Den nämns aldrig några summor numera, men jag betalar 1200 på väg ut, och jag tackar nej till både mat och bananer. Hon ser glad och nöjd ut och detsamma kan jag säga att jag är.

Jag vill älska med dig, viskar jag i hennes öra, när hon kommer med mina skor. Får inget svar utan bara ett leende. Får väl komma tillbaka och testa tänker jag, för även utan att få knulla och hon tar inte kuken i munnen utan pussar den bara, så är det helt underbara stunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in