Ibland hittar man något som är nära guld, men inte riktigt guld.
Detta är ett ställe söder om söder i Stockholm. Tre rum, tre som jobbar efter 15, innan dess två på plats. Mamasan, dvs ägarinnan tar emot mig, ler och hälsar mig välkommen. Numera frågar hon inte hur lång massage jag vill ha, och det är ingen betalning innan.
Jag klär av mig, mina kläder får trängas lite med hennes hatt och ytterkläder som hänger i samma rum. Lägger mig på madrassen och hon kommer in och lägger en handduk över mig, och lägger sig sen över mig och pussar mig på kinden.
Nu är det dags för den bästa massage jag fått någonstans, riktig massage, bitvis ganska hård, rätt länge utan olja men sen med olja. Det är tryck med händer, underarmar, armbågar, lår och rumpan. Det är mycket kroppskontakt, det är mycket hud. Efter en 40 minuter massage där jag varit till himlen och tillbaka flera gånger, ändrar massagen karaktär. Nu är det massage med lätta händer, mjuka händer och mycket fokus på mitten av kroppen. Vinklar ut mitt knä, och masserar långa underbara tag längst mitt lår och rör den lilla mittpunkten ofta.
Till sist lägger hon sig på mig igen och säger att det är dags att vända på mig. Svarar att det är svårt så länge du ligger på mig. Jag vänder på mig och hon lägger faktiskt tillbaka handduken på mitten av min kropp. Masserar nu mina ben, sen lår och till sist befinner sig händer under handduken och trycker i mina ljumskar och försöker skicka någon sorts energi där.
Nu slängs handduken åt sidan och hon bara tittar på mig innan hon klär av sig sitt Linné och jeansshortsen. Lång för att vara thai, ganska smal i kroppen med ett par helt ok bröst. Syns på magen att hon fött barn men är ändå helt ok. Hon vägrar att berätta sin ålder mer än att hon fyller år ganska snart och kan berätta vid ett senare tillfälle. Hon ger mig riktiga tungkyssar, med mycket tunga och under lång tid. Jag besvarar dom och smeker henne över hela kroppen. Hon reser sig upp och låter min tunga få leka med hennes grotta, och jag får chansen att suga på hennes klitoris. Hon lutar sig samtidigt lite bakåt och runkar mig långsamt. Efter ett tag vänder hon på sig, så att jag kan fortsätta slicka och hon runkar nu mig lite snabbare. När jag märker att jag är nära att få en utlösning reser jag mig upp och ber henne att lägga sig på madrassen. Fortsätter att smaka på henne och nu får hon ingen chans att runka mig. Efter ett tag reser jag mig upp, och lägger den hårda kuken på hennes venusberg, och låter min pung få massera henne. Här är nackdelen. Jag tror att hon lovat de andra kvinnorna att de inte ska knulla på salongen, så jag får inte stoppa in den, men får i princip göra allt annat. Hon får flera orgasmer, säger att nu är det min tur, ber att jag ska lägga mig ner, hon sätter sig bredvid mig och börjar runka igen. Jag stoppar in ett finger i hennes fitta och hon får strax en riktigt stor orgasm, och då kan inte jag heller hålla mig, sprutar rätt mycket.
Hon torkar upp resterna med toapapper, och lägger sig en stund med huvudet på min axel. Jag fortsätter att smeka hennes kropp och jag blir faktiskt hård igen, igen? Säger hon och säger visst när jag nickar. Blir en andra orgasm, och den kommer faktiskt ganska snabbt.
Sen efter att ha städat lite sperma igen börjar hon klä på sig, frågar om jag vill ha mer massage, men den tackar jag nej till, vi har varit hör nu i över hundra minuter, så ganska långt över den timmen jag tänkt att betala för.
Den nämns aldrig några summor numera, men jag betalar 1200 på väg ut, och jag tackar nej till både mat och bananer. Hon ser glad och nöjd ut och detsamma kan jag säga att jag är.
Jag vill älska med dig, viskar jag i hennes öra, när hon kommer med mina skor. Får inget svar utan bara ett leende. Får väl komma tillbaka och testa tänker jag, för även utan att få knulla och hon tar inte kuken i munnen utan pussar den bara, så är det helt underbara stunder.