Dags för mitt första inlägg efter följt denna tråden ett bra tag, bättre sent ön aldrig!
Salongen som besök ligger i Göteborg och är ett ställe jag besökt ett antal gånger senaste 2 åren med blandade resultat. Ringer och frågar om dom har tid direkt då jag är i närheten, och visst hade dom det.
Blir invisad och betalar för 30 min, näckar och lägger heligheten i söderläge precis som man lärts sig efter nitiskt läsande i tråden
In kommer massösen, en kvinna runt 30 år med lite hull på mage men inget som stör mig iallafall. En oljemassage tar sin början och eftersom detta var strax innan stängning och jag låg utan handduk med särade ben var det rätt givet för henne vad detta besöket handlade om. Tog 10 minuters smekande längs kroppen innan hennes händer gled under stoltheten och jobbade upp den i givakt, sen var förhandlingen igång.
Jag går direkt på FS vilket hon besvarar med ett leende. Nu är det bara priset som ska förhandlas och det är här jag börjar undra vart hon ska lägga ribban då mina tidigare besök har inneburit välidigt olika summor (dessutom olika HE’S).
Hon säger 1500, jag kontrar med 800 och då kommer leendet tillbaka och jag förstår att vi har en deal. Hon hoppar ur kläderna och visar upp en helt okej kropp, härlig bakdel med ett par goa bröst samt rakad nertill. Skyddkappan åker på med munnen och hon gör ett par trevliga försök till att bevisa hon kan suga kuk djupt, vilket uppskattas!
Dags att skrida till verket och hon hoppar upp bristen och ställer sig på alla fyra och svankat gött medans jag tar position bakom. Glider in och pumpar på hårt, då vi är ensamma i lokalen svarar hon med ett härligt stön vilket alltid uppskattas oavsett om det är fejk eller inte. Vänder henne om och avslutar akten med att hennes ben vilar mot mina axlar och jag skjuter salut.
Avslutas med lite huvudmassage och ett glas vatten innan pengarna byter ägare.
Ett trevligt besök och jag går därifrån nöjd och belåten.
Kör hårt där ute i djungeln. // Xxlual