2018-10-10, 07:28
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Personligen håller jag med att BJ skall vara utan kondom. Har blivit erbjuden BJ med kondom men har alltid avböjt då jag tycker att känslan inte är i närheten som det är utan kondom. Kan vara så att detta inte är så för alla men jag tycker att det är lite bortkastat och inte värt pengarna.

Samma med knullet
Citera
2018-10-10, 15:28
Medlem
Bj utan frågar någon.
Genast kommer ett flertal anekdotiska berättelser som skribenten vill ha gällande som bevis om att det inte är någon som helst fara. "Min farfar rökte hela livet och han blev 93. Det är inte farligt att röka".
Försök förstå att även om ni haft sex med hundratals tjejer är det ett uselt underlag.

Chansen att ett fåtal VS smittar via munsex finns, även om den är lägre än vid penetrerande sex.
Smittande könsherpes har man oftare i munnen än underlivet till exempel.
Citera
2018-10-10, 18:08
Medlem
Återbesök på mitt favoritställe norr om stan. Här slösas ingen tid på massage med "min" (ja, jag vet att hon säkerligen erbjuder likartade tjänster till andra) massös utan direkt efter att jag tagit en snabb dusch kommer hon in och hoppar ur sina kläder. En lustig detalj är att ibland när man kommer har hon relativt propra kläder på sig som hon sedan byter för att bara ta av sig, men vi har alla våra vanor. Hon gör egentligen allt, kysser, deep throat och naturligtvis sex.

Hon har stora fina bröst som nästan ser ut att upphäva tyngdlagen och gillar att vara överst under sexet. Alltid lika trevligt och det är nästan bara dumt att gå någon annanstans - vilket hon brukar fråga om jag gör. Framför allt inför hennes resa till Thailand så vill hon veta hur jag ska klara mig utan "massage". Vi får väl se...
Citera
2018-10-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trabelsi
Återbesök på mitt favoritställe norr om stan. Här slösas ingen tid på massage med "min" (ja, jag vet att hon säkerligen erbjuder likartade tjänster till andra) massös utan direkt efter att jag tagit en snabb dusch kommer hon in och hoppar ur sina kläder. En lustig detalj är att ibland när man kommer har hon relativt propra kläder på sig som hon sedan byter för att bara ta av sig, men vi har alla våra vanor. Hon gör egentligen allt, kysser, deep throat och naturligtvis sex.

Hon har stora fina bröst som nästan ser ut att upphäva tyngdlagen och gillar att vara överst under sexet. Alltid lika trevligt och det är nästan bara dumt att gå någon annanstans - vilket hon brukar fråga om jag gör. Framför allt inför hennes resa till Thailand så vill hon veta hur jag ska klara mig utan "massage". Vi får väl se...

Låter bra! man blir iof trött på det också, tycker sökandet nästan är roligare än själva målet, men det är klart en fin onsdags-session sitter ju aldrig fel
Citera
2018-10-11, 09:36
Medlem
Citat:

Jag vill också ha en fast massös som vet vad man vill och vad det får kosta.... Tänk att veta att det alltid finns nånstans att gå när driften tränger på.

Hälsningar från kåt&avis
Citera
2018-10-11, 10:28
Medlem
Citat:

Låter härligt med en tjej med stora fina bröst som nästa ser ut att upphäva tyngdlagen undrar var man kan hitta henne eller liknande ..

/
Citera
2018-10-11, 11:33
Medlem
Gbg.

Testar ett ställe jag fått tips om och förväntningarna är på topp. Blir insläppt av en halvmullig dam runt 30 och bokar 90 min. En dålig massage tar vid och jag hoppas att det snart ska bli dags för extra istället. Efter en tråkig timme kommer frågan. Efter lite prut kommer vi överens om b2b. Tjejen näckar och visar en rätt trött kropp vilken hon stående vid britsen gnuggar lite mot min samtidigt som hon rycker i snabeln. Informerar om att detta inte är vad jag klassar som b2b men hon vill inte lyssna på det örat... Riktigt tråkig upplevelse.

Massage 1/5
Massös 2/5
Extra 1/5
Citera
2018-10-11, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wistar
Gbg.

Testar ett ställe jag fått tips om och förväntningarna är på topp. Blir insläppt av en halvmullig dam runt 30 och bokar 90 min. En dålig massage tar vid och jag hoppas att det snart ska bli dags för extra istället. Efter en tråkig timme kommer frågan. Efter lite prut kommer vi överens om b2b. Tjejen näckar och visar en rätt trött kropp vilken hon stående vid britsen gnuggar lite mot min samtidigt som hon rycker i snabeln. Informerar om att detta inte är vad jag klassar som b2b men hon vill inte lyssna på det örat... Riktigt tråkig upplevelse.

Massage 1/5
Massös 2/5
Extra 1/5

Usch och fy. Tyvärr inte helt ovanligt med den sortens damer i Götet. Men det finns en del bra också så leta vidare. Brukar själv hellre avstå än se något naket som inte är intressant. Får oftast motsatt effekt tycker jag. Ibland kan de få köra ett handjobb men inte mer.
Citera
2018-10-11, 16:38
Medlem
Passerar stad i södra Sverige efter utfört jobb på annan ort och drabbas av det gula suget. Kollar lite på den berömda guiden och efter att jag kollat hemsidor med så fastnar jag för ett ställe. Parkerar på tryggt avstånd och spatserar in. Halvtrappa ned och ringklocka. Snart kommer en tjej i 30 års åldern och öppnar. Ser rätt bra ut och kroppen verkar fin under kläderna, även om hon är rätt påbyltad. Beställer i alla fall en timmas massage och näckar på vanligt manér. Hon kommer in och en rätt försiktig massage tar sin början. Vissa starkare moment där hon använder kroppen och sitter på mig vilket känns rätt skönt. Sedan kommer lite teasing som ökar i takt . Hon har tagit av sig lite och jag tänker att hon ser nog inte så dum ut under kläderna. Efter vändning och mer teasing så blir det förhandling. Jo då BTB för 2000.- erbjuds! Skrattar o kontrar med 600.- vilket är mer normalt i Götet. Får till svar att det är normalpris i denna staden. Jo, möjligt säger jag, men då får det vara. Massagen fortsätter lite och mer förhandling, men jag står fast vid 600.- o säger att jag inte har mer, eller swish, och till slut så säger hon, ok bara den här gången.
Hon hoppar ur kläderna och JÄVLAR, vilken kropp! Mycket bra silikontuttar och en tight fin rumpa, och helrakad fitta. Jag säger att jag förstår varför hon tar 1500.- normalt o skrattar! Hon sätter sig gränsle över mig och jag börjar suga och klämma på hennes bröst. Hon lägger sig sen på mig och tar min kuk mellan brösten, sedan kör hon så en stund och runkar om vart annat. Jag ber henne vända på sig och hon ställer sig på alla fyra så jag får tillgång till hennes bak och fitta. Fantastisk vackert och jag kan inte hålla mig från att fingra henne. Hon suger inte, men efter en stund med ett bra handjobb så kommer jag och sprutar så in i h-vete! Att jag skulle hitta lyckan på mindre ort hade jag inte räknat med!
Citera
2018-10-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasen30
Låter bra! man blir iof trött på det också, tycker sökandet nästan är roligare än själva målet, men det är klart en fin onsdags-session sitter ju aldrig fel

Ja, själva sökandet är ju en stor del av nöjet. Ibland gör jag också lite avsteg men oftast blir man besviken, och då kan man ändå både ha tur med både snygga och/eller pilska brudar. Men till slut inser man vilket bra läge man har och återvänder ”hem”.

Värst är väl sillisgänget som det skrivits lite om här, de må ha fina kroppar och alltid erbjuda FS men de vill bara att man avslutar så fort det bara går och kysser inte (hon som gjorde det har ju eget nu). Favoriten där gillar att få lite massage själv och det är trevligt, har till och med blivit något glas rödtjut med massagen. Men det blir aldrig lika bra som hos favoriten.
Citera
2018-10-12, 14:41
Medlem
Följt denna tråd i flera år och har själv varit på thaimassage i flertalet städer runtom i europa och en del i sverige men aldrig varit på jakt efter eller fått HE här i swe.

Har drabbats av gula febern en hel del på sistone och bor i en stad i mellersta sverige, att få någon form av HE här känns väldigt långsökt men jag har gått igenom alla salonger och fastnat speciellt för en. Massagen är helt underbar överlag och en tight tjej i 35årsåldern jobbar där med sin något äldre och rynkigare kollega, så jag går dit titt som tätt och tar massage av den yngre med förhoppningen att en dag få frågan.

För varje gång jag varit där har ljumskmassagen blivit längre och intensivare, pungsnuddarna tydligare och jag har flåsat lite lätt med förhoppningen att hon ska förstå att jag gillar det.
Nyligen var jag dit igen och då var det lika, stenhård vid vändningen men ingen fråga. Framsida ben masseras, teasing x1000, sen börjar hon massera mitt bröst och hennes händer går ner mot min stenhårda lem, hon teasar den med fingrar och händer, tar tag i den(äntligen) och ”typ” runkar, i stridens hetta kunde jag ej fastställa men väntade fortfarande på frågan som aldrig kom. Plötsligt slutade hon och gav mig ansiktsmassage?? Jahaaa, tänkte jag? Omöjligt att hon inte kunde fatta att jag ville ha mer.

Nu till min fråga, ska Jag fråga om extra i det där läget? Hade betalat vadsomhelst direkt om frågan kommit men den gjorde aldrig det, inte velat fråga tidigare ifall att hon inte gör sånt och jag gör bort mig.
Är det fel/rätt av mig att ställa frågan i det där läget, skulle ni gjort det?
Citera
2018-10-12, 15:18
Medlem
Dags för mitt första inlägg efter följt denna tråden ett bra tag, bättre sent ön aldrig!

Salongen som besök ligger i Göteborg och är ett ställe jag besökt ett antal gånger senaste 2 åren med blandade resultat. Ringer och frågar om dom har tid direkt då jag är i närheten, och visst hade dom det.

Blir invisad och betalar för 30 min, näckar och lägger heligheten i söderläge precis som man lärts sig efter nitiskt läsande i tråden

In kommer massösen, en kvinna runt 30 år med lite hull på mage men inget som stör mig iallafall. En oljemassage tar sin början och eftersom detta var strax innan stängning och jag låg utan handduk med särade ben var det rätt givet för henne vad detta besöket handlade om. Tog 10 minuters smekande längs kroppen innan hennes händer gled under stoltheten och jobbade upp den i givakt, sen var förhandlingen igång.

Jag går direkt på FS vilket hon besvarar med ett leende. Nu är det bara priset som ska förhandlas och det är här jag börjar undra vart hon ska lägga ribban då mina tidigare besök har inneburit välidigt olika summor (dessutom olika HE’S).

Hon säger 1500, jag kontrar med 800 och då kommer leendet tillbaka och jag förstår att vi har en deal. Hon hoppar ur kläderna och visar upp en helt okej kropp, härlig bakdel med ett par goa bröst samt rakad nertill. Skyddkappan åker på med munnen och hon gör ett par trevliga försök till att bevisa hon kan suga kuk djupt, vilket uppskattas!

Dags att skrida till verket och hon hoppar upp bristen och ställer sig på alla fyra och svankat gött medans jag tar position bakom. Glider in och pumpar på hårt, då vi är ensamma i lokalen svarar hon med ett härligt stön vilket alltid uppskattas oavsett om det är fejk eller inte. Vänder henne om och avslutar akten med att hennes ben vilar mot mina axlar och jag skjuter salut.

Avslutas med lite huvudmassage och ett glas vatten innan pengarna byter ägare.

Ett trevligt besök och jag går därifrån nöjd och belåten.

Kör hårt där ute i djungeln. // Xxlual
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in