2017-09-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMats
Efter många salongs besök där förväntningen på hitta en snygging som både kan massera och erbjuda extra tjänster höll på att grusas fullständigt har lyckan vänt

Passerade en för mig okänd salong söder om söder när jag var på väg till ett möte igår. När mötet var klart och klockan var så pass mycket att det inte var någon idé att åka tillbaks till kontoret kom lusten av att få en skön massage över mig.

Tänkte att salongen jag åkt förbi tidigare kunde få en chans, åker förbi en bankomat och parkerade på en tvärgata. Trappan ned och ringklocka, dörren öppnas av en ung small tjej klädd som säger välkommen. Av med skorna och visas in i mottagningsrummet där sitter en yngre tjej och en äldre dam och ler mot mig. Jag frågar om de har rum och hon nickar och säger ja. Ingen är riktigt i min smak men betalar för 60 min Thai oljemassage och hoppas på en bra massage stund.

På väg mot rummet kommer det ut en annan tjej ca 30 snygg med gigantiska sillisar, tajta byxor som visar den grymt sexiga rumpan, ansiktet kroppen sillisarna gör att hjärtat börjar slå fortare. Jag stannar och säger exakt vad jag känner att - jag vill bli masserad av dig, hon ler och säger att de har ett tur system och att det egentligen inte är hennes tur, men att hon kan göra ett undantag för mig. Hon visar mig till ett rum, av med alla kläder och lägger mig näck på madrassen och väntar.

Efter ett par minuter öppnas dörren och hon kommer in och låser dörren. Hon tittar på mig och skrattar samtidigt som hon säger på bra svenska att jag var väldigt bestämd på vad jag ville ha därute. – Man får inte vara blyg säger jag och vi skrattar.

Hennes extrema sillisar börjar göra mig hård redan innan massagen börjat

Jag lägger mig och hon börjar knåda ur vaderna och fötterna ordentligt. Mina vader brukar vara stela och stenhårda så det gjorde ont på riktigt, men kändes välbehövligt så jag klagade inte. Massagen är hård och hon är duktig. Fortsätter med med låren och ryggen inget snudd bra massage.

Efter vändningen blir massagen långsammare och vi får ögonkontakt då och då hennes kropp får mig återigen att bli hård. När hon knådade armar och händer blev det istället jag som fick nudda henne. Handen glider ner på hennes rumpa som är fast och välformad hon har inget emot att jag låter fingrarna smeka henne. Hon tycks inte ha något emot att jag utforskar hennes kropp och sakta börjar handen känna av hennes mage och det slutar med att jag försöker få handen runt hennes ena bröst nu är jag så kåt att jag har tok stånd. Handen ligger kvar. Klämmer lite. Inga protester. Blir lite mer vågad. Hon ler.

När hon masserar ner mot magen blir det mer odiskreta nuddningar då hennes händer kommer längre och längre ned. Plötsligt avbryter hon och böjer sig ned och ger mig en kyss på halsen. Tittar mig i ögonen och frågar vad jag mer vill ha, - allt säger jag, vad erbjuder du? Vi kom snabbt överens om FS för en högre slant en vad jag brukar få betala – jag hinner tänka att det blir inte bättre än så här så betalningen var ingen issue för mig i detta läge.

Hon klär av sig och hennes kropp är så sexig, brösten, rumpan och ett par tatueringar. Jag kramar och slickar hennes bröst samtidigt som hon smeker och runkar. Efter nån minut tar hon fram skyddet och trär på. Smeker hennes fitta som känns varm och fuktig, hon sätter sätter sig gränsle och börjar rida sakta jag tar hennes sillisar i varsin hand och försöker greppa men de ryms inte i mina händer. Hon ökar takten och jag känner hur jag alldeles för tidigt närmar mig utlösning hon ökar takten ännu mer och jag kommer länge så skönt så skönt, men alldeles för tidigt.

Vilken upplevelse överrumplad och slut ligger vi kvar på madrassen och pratar och kramas. Hon berättar att hon är ny på salongen och att hon bott och jobbat i Norge i tre år.

Hon går ut och hämtar ett glas vatten och lämnar ett visitkort där hon skrivit på baksidan hennes namn och telefonnummer. Hon ler och ber mig ringa och boka henne nästa gång. Hon väntar på att jag klär på mig och följer mig till dörren där jag får en kram innan jag går detta blir mitt nya stammis ställe

...som sagt var, livet kan vara fullt av trevliga överraskningar, om man är mottaglig. Grattis!
Citera
2017-09-15, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMats
Efter många salongs besök där förväntningen på hitta en snygging som både kan massera och erbjuda extra tjänster höll på att grusas fullständigt har lyckan vänt

Passerade en för mig okänd salong söder om söder när jag var på väg till ett möte igår. När mötet var klart och klockan var så pass mycket att det inte var någon idé att åka tillbaks till kontoret kom lusten av att få en skön massage över mig.

Tänkte att salongen jag åkt förbi tidigare kunde få en chans, åker förbi en bankomat och parkerade på en tvärgata. Trappan ned och ringklocka, dörren öppnas av en ung small tjej klädd som säger välkommen. Av med skorna och visas in i mottagningsrummet där sitter en yngre tjej och en äldre dam och ler mot mig. Jag frågar om de har rum och hon nickar och säger ja. Ingen är riktigt i min smak men betalar för 60 min Thai oljemassage och hoppas på en bra massage stund.

På väg mot rummet kommer det ut en annan tjej ca 30 snygg med gigantiska sillisar, tajta byxor som visar den grymt sexiga rumpan, ansiktet kroppen sillisarna gör att hjärtat börjar slå fortare. Jag stannar och säger exakt vad jag känner att - jag vill bli masserad av dig, hon ler och säger att de
har ett tur system och att det egentligen inte är hennes tur, men att hon kan göra ett undantag för mig. Hon visar mig till ett rum, av med alla kläder och lägger mig näck på madrassen och väntar.

Efter ett par minuter öppnas dörren och hon kommer in och låser dörren. Hon tittar på mig och skrattar samtidigt som hon säger på bra svenska att jag var väldigt bestämd på vad jag ville ha därute. – Man får inte vara blyg säger jag och vi skrattar.

Hennes extrema sillisar börjar göra mig hård redan innan massagen börjat

Jag lägger mig och hon börjar knåda ur vaderna och fötterna ordentligt. Mina vader brukar vara stela och stenhårda så det gjorde ont på riktigt, men kändes välbehövligt så jag klagade inte. Massagen är hård och hon är duktig. Fortsätter med med låren och ryggen inget snudd bra massage.

Efter vändningen blir massagen långsammare och vi får ögonkontakt då och då hennes kropp får mig återigen att bli hård. När hon knådade armar och händer blev det istället jag som fick nudda henne. Handen glider ner på hennes rumpa som är fast och välformad hon har inget emot att jag låter fingrarna smeka henne. Hon tycks inte ha något emot att jag utforskar hennes kropp och sakta börjar handen känna av hennes mage och det slutar med att jag försöker få handen runt hennes ena bröst nu är jag så kåt att jag har tok stånd. Handen ligger kvar. Klämmer lite. Inga protester. Blir lite mer vågad. Hon ler.

När hon masserar ner mot magen blir det mer odiskreta nuddningar då hennes händer kommer längre och längre ned. Plötsligt avbryter hon och böjer sig ned och ger mig en kyss på halsen. Tittar mig i ögonen och frågar vad jag mer vill ha, - allt säger jag, vad erbjuder du? Vi kom snabbt överens om FS för en högre slant en vad jag brukar få betala – jag hinner tänka att det blir inte bättre än så här så betalningen var ingen issue för mig i detta läge.

Hon klär av sig och hennes kropp är så sexig, brösten, rumpan och ett par tatueringar. Jag kramar och slickar hennes bröst samtidigt som hon smeker och runkar. Efter nån minut tar hon fram skyddet och trär på. Smeker hennes fitta som känns varm och fuktig, hon sätter sätter sig gränsle och börjar rida sakta jag tar hennes sillisar i varsin hand och försöker greppa men de ryms inte i mina händer. Hon ökar takten och jag känner hur jag alldeles för tidigt närmar mig utlösning hon ökar takten ännu mer och jag kommer länge så skönt så skönt, men alldeles för tidigt.

Vilken upplevelse överrumplad och slut ligger vi kvar på madrassen och pratar och kramas. Hon berättar att hon är ny på salongen och att hon bott och jobbat i Norge i tre år.

Hon går ut och hämtar ett glas vatten och lämnar ett visitkort där hon skrivit på baksidan hennes namn och telefonnummer. Hon ler och ber mig ringa och boka henne nästa gång. Hon väntar på att jag klär på mig och följer mig till dörren där jag får en kram innan jag går detta blir mitt nya stammis ställe

Snyggingar med stora sillisar är alltför sällsynta grattis MrMats, bara att fortsätta leta
Citera
2017-09-15, 13:57
Medlem
En till recension från Malmö.

Ledig eftermiddag så tog en promenad till ett ställe jag fått tips om.

Ringde på och en jättsöt kvinna som jag trodde var runt 25 kom springandes. Hon var ensam och upptagen och bad mig komma tillbaka om en halvtimme. Sa ok. Började genast fundera på om jag skulle gå någon annan stans men det var sol så promenared runt en stund. Kom tillbaka precis som kunden innan gick.

Hon bad jättemycket om ursäkt och bad mig lägga mig så skulle hon komma om några minuter. Var hård bara av att titta på henne och höra hennes glada kommentarer.

Frågade om hur jag villa ha det och jag sa att jag gärna börjar hårt. Det tog hon tillrätta och knådade mig på gränsen till smärta. Använde fötter, underarmar och händerna på ett magiskt sätt. Sedan tog hon fram oljan och mitt stånd som försvunnit under mörbultningen kom snabbt tillbaka. Innan vändning masserade hon min nacke och huvudet och jag höll på att komma redan då.

Efter vändning kom frågan nästan direkt och vi kom överens om naket HJ. Tror det hade gått 45 min eller så innan vändning. Hon undrade om det var ok med en paus innan hon började igen för hon hade inte ätit. Så hon tog ett äpple och vi satt och snackade en stund. Var ett ganska intimt och grovt samtal som gjorde att jag blev mer och mer upphetsad.

Hon började smeka igen och jag smekte hennes bröst och kropp. Gick in innanför hennes trosor och hon stönade. Frågade om FS men hon sa nej. Efter ett tag till där hon stönade som bara den frågade jag igen och hon sa ok. Gick och hämtade kondom, trädde på den med munnen och sög skönt. Sen red hon mig omväxlande sakta och snabbt på ett underbart sätt. Var nära att komma men som händer ibland blev det svårt med kondom trots att hon var trång och skön.

Kör missionären en stund innan hon ber mig runka över hennes bröst. Börjar mjukna lite. Då trollar hon fram en kondom till och börjar suga igen. Blir stenhård och knullar hennes mun. Drar av mig kondomen och sprutar över brösten och nacken. Hon skrattar, torkar av sig och vi ligger och myser en lång stund och pratar om massa olika.

Tackar så mycket och hon ber mig komma tillbaka snart. När jag kollar på klockan är det 2½ timme sen jag kom dit. Kan inte bli mycket bättre än så här. Planerar redan nästa besök. Undrar om jag kan boka hela dagen
Citera
2017-09-15, 20:19
Medlem
catos avatar
Fortsätter att utforska stadens finare kvarter. Kort promenad och ringde på, dörren öppnades direkt, hon måste stått precis innanför. Möttes av en glad tjej, från ingenstans kom en ännu gladare tjej som frågade vad jag önskade. Olja 60 minuter, leddes in på ett rum med madrass, lämnades ensam en kort stund. Hon kom åter, klädd i kort klänning, härlig massage, mjuk och upphetsande utan att snudda. Efter ca 15 min, vem vet, började det bli mer och mer närgånget, frågan, med prut, härligt FS utan stress, avslut och dusch, härlig början av helgen.
Citera
2017-09-16, 14:05
Medlem
Hej alla glada. Jag har följt tråden här ett tag, och även botaniserat i djungeln. Tänkte skriva av mig lite. Jag gillar bra massage, djupgående som kommer åt musklerna på rätt sätt. Och oftast räcker massagen i sig. Men så ibland... Vinter, Februari, kallt minus 15. Tidig Söndagmorgon ute i Norrort. En bastant dam kring 45 tar emot. Ingen skönhet kanske men med glimten i ögat. Hon är stark, knoddar ryggen bra hårt. Sedan benen, och då upptäcker hon dasen. Oj vilken stor kuk, stora kuken, hon greppar den och börjar dra i den. Ingen feeling men ganska upphetsande. Hon ber mig vända mig och fortsatt fokus på apparaten min. Snabbt åker hennes byxor o trosor av. Inget prat om pengar eller kondom. Hon suger, och sedan sätter hon sig på kuken. Ho är trång, jag lyckas få av henne och få henne på rygg. Har tillräcklig sinnes närvaro för att runka av mig över hennes bröst. Hon förklarar att hon varit utan man en lång tid. Jag funderade mest på könisar. Gick o testade mig. Det var lugnt. Är numera god vän med damen. Men. jag blev ganska överrumplad den gången. Så var försiktiga där ute grabbar.
Citera
2017-09-17, 22:31
Medlem
Var sugen på att hitta bra ställe i eftermiddags.
Åkte i södra delarna av hufudstaden.

Såg ett ställe som såg stängt ut men jag tänkte att ringer på o chansar.

Efter en liten stund öppnade en blonderad söt tjej med rejäl uringning i sitt korta linne och minimala shorts...
Det här blir intressant tänkte jag.

Kom in o ch där började en timmes ljuv massage.
Mycket teasing... jag var hennes första kund idag
Efter frågan om jag ville göra ngt mer så gick hon med på Fs o Btb.
Shit vilken kropp och vilka fina sillisar... fick ta på henne överallt, pulla henne, och hon avslutade med att rida mig suga tills jag fick kom.

Vilken eftermiddag, blir snart ett återbesök!

Om någon är intresserad vart det var så gör er inte besvär att fråga om ni inte har något liknande ställe tillbaka. då behåller jag det hellre för mig själv! :-)
Citera
2017-09-19, 14:03
Medlem
Hej.

Har nu testat samtliga ställen i en stad norr om huvudstaden.
I staden finns mellan 4-12st ställen.
Och min erfarenhet av staden är att alla utom 2 ställen erbjuder "extra".

Jag tänker berätta om min absoluta första upplevelse med "extra".

Jag har under några veckor lidit av aj aj i min nacke och tänker mig att massage skulle göra susen.
I detta läge trodde jag att HE var bluff och båg är värt att tillägga.

Jag bokar en tid på ett ställe som jag aldrig någonsin hört talas om. Jag möts av en äldre och större variant av thailändska.
Hon välkomnar mig och frågar vad jag önskar. Jag förklarade att detta var min första gång, så jag förklarade mina åkommor och att hon fick bestämma.

Hon ber mig gå in i ett av rummen och klä av mig och sedan lägga mig på en rätt så stor brits som dessutom var uppvärmd.
Jag sparar kallingarna på. När hon sedan kommer in och ser att jag har kallingarna kvar fnissar hon och säger "every thing off" och sliter av dem.
Jag blir rätt så paff över händelsen och frågar varför, hon förklarar att dem kommer bli väldigt oljiga annars. Och den förklaringen köpte jag😀.

Efter att vi redit ut min utstyrsel så börjar denna thailändska best ge mig den absolut bästa massagen någonsin. En riktigt hård massage, och det känns som att hennes fingrar är gjorda av varmt järn. Hon träffar alla mina onda punkter, samtidigt som hon är väldigt sensuell. Längre in i massagen börjar hon massera insidan av mina lår och "snuddar" mitt paket gång på gång. Första gångerna tänker jag att det bara är av misstag,
Men jag blir svin kåt av det och vill att hon ska fortsätta. Snuddningarna sker allt oftare, och det känns som att jag ska explodera. Hon ställer sig vid mitt huvud och trycker sitt kön mot mitt huvud och glider ner med händerna efter ryggen, och ligger kvar så och masserar mig mellan skinkorna och roten till pungen.

Sedan kommer vändningen och jag hamnar på rygg. Jag pekar på flaggstången som är hård och ber om ursäkt. Hon fnissar och tar tag i den och säger I like, do you like? Yes svarar jag.
Hon fortsätter massagen som innan fast med mer teasing än innan.
Hon står vid mina fötter och glider upp med händerna vid låren, klättrar upp på britsen och trycker i mina ljumskar. Samtidigt har hon ansiktet så nära dicken att jag skulle kunna spänna till och slå henne i ansiktet med den. Hon börjar smeka runt roten och trycker runt pungen och frågar om jag vill "stress relif".
Ja svarar jag. Samtidigt undrar jag hur dyrt detta kommer stå mig. Men det får framtida jag hantera, just nu är jag rekord kåt och om jag inte får komma snart kommer jag själv dö.
Hon tar ett rejält grepp runt den med en väloljad han och börjar ruska samtidigt som hon masserar pungen och stönar högt.

Jag kommer rätt fort och känner mig hel nöjd. Hon går och hämtar blöta handdukar och tvättar av mig.
Och får sedan en liten nack och ryggmassage. Jag frågar vad prislappen landar på, och fick till svaret att bara jag bokar en ny tid så var det extra free of charge.
Så mitt totalbelopp landade på 400:- med HE inkluderat. Dricksade dock 200:- kändes inte mer än rätt

Har gjort ett antal återbesök på detta ställe. Och helt klart veckans höjdpunkt när jag går dit.
Citera
2017-09-19, 14:38
Medlem
Låter trevligt, men lite väl enkelt att lista ut vilken salong du menar... Be careful.

Citat:
Ursprungligen postat av Tampez
Hej.

Har nu testat samtliga ställen i en stad norr om huvudstaden.
I staden finns mellan 4-12st ställen.
Och min erfarenhet av staden är att alla utom 2 ställen erbjuder "extra".

Jag tänker berätta om min absoluta första upplevelse med "extra".

Jag har under några veckor lidit av aj aj i min nacke och tänker mig att massage skulle göra susen.
I detta läge trodde jag att HE var bluff och båg är värt att tillägga.

Jag bokar en tid på ett ställe som jag aldrig någonsin hört talas om. Jag möts av en äldre och större variant av thailändska.
Hon välkomnar mig och frågar vad jag önskar. Jag förklarade att detta var min första gång, så jag förklarade mina åkommor och att hon fick bestämma.

Hon ber mig gå in i ett av rummen och klä av mig och sedan lägga mig på en rätt så stor brits som dessutom var uppvärmd.
Jag sparar kallingarna på. När hon sedan kommer in och ser att jag har kallingarna kvar fnissar hon och säger "every thing off" och sliter av dem.
Jag blir rätt så paff över händelsen och frågar varför, hon förklarar att dem kommer bli väldigt oljiga annars. Och den förklaringen köpte jag😀.

Efter att vi redit ut min utstyrsel så börjar denna thailändska best ge mig den absolut bästa massagen någonsin. En riktigt hård massage, och det känns som att hennes fingrar är gjorda av varmt järn. Hon träffar alla mina onda punkter, samtidigt som hon är väldigt sensuell. Längre in i massagen börjar hon massera insidan av mina lår och "snuddar" mitt paket gång på gång. Första gångerna tänker jag att det bara är av misstag,
Men jag blir svin kåt av det och vill att hon ska fortsätta. Snuddningarna sker allt oftare, och det känns som att jag ska explodera. Hon ställer sig vid mitt huvud och trycker sitt kön mot mitt huvud och glider ner med händerna efter ryggen, och ligger kvar så och masserar mig mellan skinkorna och roten till pungen.

Sedan kommer vändningen och jag hamnar på rygg. Jag pekar på flaggstången som är hård och ber om ursäkt. Hon fnissar och tar tag i den och säger I like, do you like? Yes svarar jag.
Hon fortsätter massagen som innan fast med mer teasing än innan.
Hon står vid mina fötter och glider upp med händerna vid låren, klättrar upp på britsen och trycker i mina ljumskar. Samtidigt har hon ansiktet så nära dicken att jag skulle kunna spänna till och slå henne i ansiktet med den. Hon börjar smeka runt roten och trycker runt pungen och frågar om jag vill "stress relif".
Ja svarar jag. Samtidigt undrar jag hur dyrt detta kommer stå mig. Men det får framtida jag hantera, just nu är jag rekord kåt och om jag inte får komma snart kommer jag själv dö.
Hon tar ett rejält grepp runt den med en väloljad han och börjar ruska samtidigt som hon masserar pungen och stönar högt.

Jag kommer rätt fort och känner mig hel nöjd. Hon går och hämtar blöta handdukar och tvättar av mig.
Och får sedan en liten nack och ryggmassage. Jag frågar vad prislappen landar på, och fick till svaret att bara jag bokar en ny tid så var det extra free of charge.
Så mitt totalbelopp landade på 400:- med HE inkluderat. Dricksade dock 200:- kändes inte mer än rätt

Har gjort ett antal återbesök på detta ställe. Och helt klart veckans höjdpunkt när jag går dit.
Citera
2017-09-19, 17:06
Medlem
Var på ett ställe öster om Hufvudstaden, betalade och blev invisad i ett rum. In kommer en sur kärring och ger hyfsad massage men ingen teasing, dåligt happy ending. Kommer det här bli slutet för thaijungeln för min del?
Citera
2017-09-19, 21:36
Medlem
Är hemma i Sverige igen för att hälsa på lite familjemedlemmar, då lär man ju passa på att ge sig in in svenska djungeln igen för spänningens skull. I Budapest så finns det ingen spänning då ingen behöver smyga med vad som erbjuds...

Testade ett för mig nytt ställe efter ostkusten en bra bit norr om Sthlm.

Invisad i rummet med en madrass på golvet, näckar och lägger kuken i sydläge.
In kommer massösen, gissningsvis runt 35-40 år gammal, schysst kropp ser det ut som. Tajta kläder men hon har byxor på sig, aldrig blivit erbjuden extra när massösen haft byxor på sig så jag såg fram emot 60 min go massage iaf.

Ingen handduk åker på och en jäkligt skön massage påbörjas på ryggen, efter uppskattningsvis så flyttar hon sig neråt och börjar massera benen och nu händer det som är så härligt i Sverige, hon börjar med rejäl teasing och vinklar ut benen på mig och drar handen flera gånger rakt över kuken så nu blir man såklart stenhård.
Det håller på nån minut sen kommer vändningen, massagen fortsätter på överkroppen och hon smeker kuken flera gånger och ler sådär härligt som bara en thailändska kan.
Efter ett tag lutar hon sig framåt och viskar i örat "Extra?"

Kåt som jag vet inte vad säger bara "Oh god yes" och nu börjar ett väloljat låååångsamt hj och hon har munnen bara 1-2 cm över kuken. Hon fortsätter det långsamma sjukt sköna handjobbet tills jag sprutar som jag inte gjort på länge.
Snurrar i hela huvudet nu och hon torkar bort allt och fnittrar lite, avslutar med lite skön huvudmassage. Får ett glas vatten efteråt och betalar henne summan hon ville ha, det var så satans skönt så jag betalar gladeligen.

Blir absolut ett till besök innan jag åker tillbaka till Budapest.
Citera
2017-09-20, 07:33
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Låter trevligt, men lite väl enkelt att lista ut vilken salong du menar... Be careful.
Hur menar du nu? Han skrev Jag bokar en tid på ett ställe som jag aldrig någonsin hört talas om.

Det är knappast en detaljerad beskrivning av vart salongen ligger. 😂
Citera
2017-09-20, 07:35
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakkeliduan
Var på ett ställe öster om Hufvudstaden, betalade och blev invisad i ett rum. In kommer en sur kärring och ger hyfsad massage men ingen teasing, dåligt happy ending. Kommer det här bli slutet för thaijungeln för min del?
Haha, nu får du skärpa dig. Det är ungefär som att säga att du inte ska gå utanför dörren igen för att det regnade idag.

Kamma dig och upp i sadeln igen. I huvudstaden med omnejd knullas det som aldrig förr om du letar på rätt ställe. Lycka till! 😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in