2016-07-12, 13:00
Medlem
Mitt första inlägg här. Jag gick till en massagesalong som ligger i norra delarna av huvudstaden. När jag ringt på dörren och blir insläppt kommer en glädjestrålande tjej mot mig och frågar: do you remember me? Nej svarar jag uppriktigt. Hon förklarar att hon jobbade på ett annat ställe för ett år sen där jag fick massage av henne och då mindes jag henne. Hon skulle massera mig och visade in mig i båset med skjutdörr. Hon är en liten smal tjej med stora naturliga tuttar för att vara thai. Hon påbörjade en massage som tillhör de bättre, inte för mycket olja, och 50% av massagen var på min rumpa, hehe. Det gillar jag. Ingen handduk efter den inledande massagen. Vändningen kom och hon fortsatte massagen. Jag har ribba naturligtvis. Efter en stund säger hon utan förvarning: i want fuck you och börjar klä av sig utan att fråga om det var okej för mig. Hon säger att jag behöver inte betala något men kan ge lite tip om jag vill. På med kondom och så grenslar hon och börjar rida. Hon är jävligt trång men rejält våt. Mindre än en minut så kommer hon och jag vill pröva doggy och efter en stund blir det missionären som avslutning. Den bästa massagen jag fått i Sverige.
Jag besökte henne 3 gånger till med bombom varje gång innan det var dags för hemfärd till Thailand och hon har mitt mobilnummer så hon hör av sig när hon kommer tillbaka. Jag tror hon gillar mig på riktigt.

Jag har besökt salongen efter hon åkt och fått massage av hennes kompis några gånger men det får bli en senare story.

Massage 9 av 10
Extra 9 av 10
Senast redigerad av maskenth 2016-07-12 kl. 13:06.
Citera
2016-07-12, 14:43
Medlem
Vaknade idag och kände mig riktigt sugen.
Drar iväg ett sms till mitt säkra kort av salong utan att få svar. Efter en stund så ringer jag och ingen svara.
Ringer en salong som jag provat tidigare med bra vibbar utan att för den skull fått nåt extra där.
Tid fanns. Solen skiner och det är varmt så låter bilen stå och hoppar upp på cykeln ist.

På väg till min salong så passerar jag skådespelarens hus som ligger i den fina delen av staden. Gissa om det enbart är villor där? Tänker att jäklar vad han är bra! Rejäl pondus.
Ner för backen och parkerar cykeln bredvid dörren.

Hon som öppnar ser ganska bra ut. 6 av 10 kanske.
Inte jättesmal men ej stor. En lukt slår mot mig. Inget som luktar illa utan mer en blandning av kryddor. En behaglig lukt skulle jag säga. Skrattar till för mig själv och kommer på mig att fundera på om de extraknäcker som kockar.
Massage?? Frågar hon med ett stort leende.
Svarar att jag bokat och hon visar in mig i rummet längst in.
Hon försöker få igång musiken samtidigt som jag klär av mig. När kalsongerna tas av så blir hon lite generad vad det verkar och lämnar rummet.
Men jag hinner ej lägga mig innan hon är tillbaka och paniken inom mig stiger.
Hur ska jag nu kunna lägga soldaten i fb position lite diskret.
Miljarder olika sätt gås igenom i mitt huvud. Inget som passar så jag lägger mig ner helt sonika på madrassen. Soldaten så långt ifrån fb positionen det bara går.

Massagen inleds med lätt olja och mina fötter och smalben får sig en väldigt bra massage.
Inte för hård och inte för mjuk. Min kåthet är som bortblåst.
Kommer att tänka på den mintgröna sportbilen jag mötte på vägen hit. I framsätet satt hockeyprofilen och hans kompis. En domare. Har alltid tyckt att han varit ganska bra som domare men vet att många inte tycker att han var speciellt smidig utan mer fyrkantig. Speciellt om man är från Ångermanland.

Min tanke avbryts när hon springer ut ur rummet.
Fort är jag med handen på kompisen och lägger han till rätta.
Några sekunder senare är hon tillbaka och påbörjar nu massagen på lår och stjärt. En väldigt bra massage. Händerna söker sig upp mot ljumskarna vilket gör att soldaten får regelbunden beröring. Detta är ej omedvetet slår jag fast. Dock var det samma sak förra gången jag var här utan att få nåt så jag tar ej ut segern i förskott.
Ryggen påbörjas och kompisen där nere börjar bli slak. Dock fortfarande en väldigt bra massage.
Vändningen kommer och kompisen paketeras in i handduken. Benen får sin del och händerna upp i ljumsken. Dock inget snudd på soldaten då han är väl paketerad men en hel del snudd på pungen.
Samma sak på andra benet. Dock är nu han paketerad på andra sidan så inget snudd här heller mer än på pungen.

Den obligatoriska och tråkiga hand och armmassagen tar vid. Och menar då inte att den här är dålig utan tycker inte om den generellt. På nån salong. Samma sak gäller huvudmassagen. Totalt värdelös dessa två. Tillbaka till hand/arm massagen. När hon gjort vänster sidan så får jag nog och frågar rakt ut med en snäll röst och ett leende om hon inte gör extra.
Nej får jag till svar och ett leende.

Hon byter nu sida och kör den tråkiga massagen på arm och hand. Efter en liten stund slutar hon och lägger handen på min kompis som ligger gömnd undrar handuken och visar 5 fingrar i luften.
Kontrar med 3 och hon avvisar och börjar med huvudmassagen.
Klar säger hon sedan och jag upprepar mitt erbjudande. 300:-
Hon tänker en stund och tackar sedan ja med kravet att jag måste hålla tyst och inte berätta för nån vilket jag accepterar.

Av med handuken och på med olja.
En ganska bra massage tar nu din början. Bröstet och låren smeks samtidigt som den andra handen tar hand om soldaten.
Lätta stön hörs från henne då jag smeker först hennes rumpa och sedan fitta. Dock har hon kläderna på sig.
Soldaten bestämmer sig att nu får det roliga vara över och skjuter iväg.

Torkar och klär på mig.
När jag kommer ut så erbjuds vatten, te och kaffe. Jag går på kaffet och lämnar sedan helnöjd.
Citera
2016-07-13, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskenth
Mitt första inlägg här. Jag gick till en massagesalong som ligger i norra delarna av huvudstaden. När jag ringt på dörren och blir insläppt kommer en glädjestrålande tjej mot mig och frågar: do you remember me? Nej svarar jag uppriktigt. Hon förklarar att hon jobbade på ett annat ställe för ett år sen där jag fick massage av henne och då mindes jag henne. Hon skulle massera mig och visade in mig i båset med skjutdörr. Hon är en liten smal tjej med stora naturliga tuttar för att vara thai. Hon påbörjade en massage som tillhör de bättre, inte för mycket olja, och 50% av massagen var på min rumpa, hehe. Det gillar jag. Ingen handduk efter den inledande massagen. Vändningen kom och hon fortsatte massagen. Jag har ribba naturligtvis. Efter en stund säger hon utan förvarning: i want fuck you och börjar klä av sig utan att fråga om det var okej för mig. Hon säger att jag behöver inte betala något men kan ge lite tip om jag vill. På med kondom och så grenslar hon och börjar rida. Hon är jävligt trång men rejält våt. Mindre än en minut så kommer hon och jag vill pröva doggy och efter en stund blir det missionären som avslutning. Den bästa massagen jag fått i Sverige.
Jag besökte henne 3 gånger till med bombom varje gång innan det var dags för hemfärd till Thailand och hon har mitt mobilnummer så hon hör av sig när hon kommer tillbaka. Jag tror hon gillar mig på riktigt.

Jag har besökt salongen efter hon åkt och fått massage av hennes kompis några gånger men det får bli en senare story.

Massage 9 av 10
Extra 9 av 10
Vilken lyckost Var det i Täby möjligtvis?
Citera
2016-07-13, 10:23
Medlem
Johanxoxos avatar
Tredje stället på västerort för mig

Det här ligger en trappa ner, men lite knepigt med parkering som måste ske på någon sidogata. Kliver in genom en olåst dörr och där ligger tre damer och halvsover, hände tydligen inte mycket där. Ingen av damerna var någon 10-poängare men börjar prata med den som ändå ser bäst ut, en liten petite sak, som det sedan skulle visa sig vara väldigt plattbröstad, Hon såg ut att vara i närheten av 30, men var snarare närmare 40.

Blev invisad till rummet längst in, enskilda rum, men med en sån där vikdörr igen. En hyfsat kompetent massage tar sin början och hela min bakre sida gås igenom och oljan är inte över allt i alla fall. Efter vänding så tar det max 3 mij innan frågan kommer. Återigen möts man av priser som måste vara menade som skämt, men de verkade ju inte haft så många kunder, så nu gäller det väl att ta igen för den förlorade dags förtjänsten. Efter lite förhandlande och säkerligen någon viskad svordom på thai så får jag ner ett naket handjobb med mer än hälften av som erbjöds från början.

Ett helt okej handjobb tar sin början, dock så visar det sig att damens kropp var i plattaste laget, inte mycket till bröst, men en våt mus lyckas jag ändå få till med mina händer, ett svagt stönade hörs från damen och hon tycks njuta lika mycket som jag. Efter ett tag så är jag på G och jag lyckas då övertyga damen om att få komma på hennes mage istället för på min, hon vill först ha extra även för detta, men då jag redan tycker jag betalt för mycket för hennes handjobb så lyckas jag ändå övertala henne då jag säger att jag alltid får komma på tjejen när jag fått dessa handjobb på andra ställen.

Bra lokal, med bra rum dock ett minus för vikdörren, men så verkar de flesta ställena ha det.
Bra massage och inte alltför mycket olja.
Lite äldre dam som ändå levererade ett bra handjobb, dock lite för platt för mig.
Citera
2016-07-16, 19:26
Medlem
Göteborg för några dagar sedan....
Ont i ryggen efter en lång arbetsvecka och ryggen var stel efter bilkörning. Samtidigt lite småsugen på extra så det fick bli ett ställe med bra massage och med extratjänster... Valet blev ett ställe jag bara testat en gång tidigare med lyckat resultat.

Kom in och fick syn på en ung och en äldre tjej som log mot mig... Den äldre hade jag förra gången och var sjukt nöjd då. Jag beställde 90 minuter oljemassage och den yngre visade mig in i ett rum. Hyfsat fräscht och med dörr och inte alldeles lyhört kändes det som. Magiskt bra massage där hon lyssnade och körde extra på rygg och nacke som jag var stel i.

Tjejen var runt 25 skulle jag gissa... Lite mulligare än snittet och hade stora bröst och rumpa utan att vara tjock. Ganska snygg och väldigt glad och trevlig. Efter vändning så var det bara frågan om teasing och att göra mig kåt... Förhandlingen började och hon ville ha 500 för hj och 1000 för naket hj... Jag gav 750 för naket... Hon klädde glatt av sig och började massera igen utan att ha bråttom. Jag började smeka rumpa och bröst och helt plötsligt drog hon upp benet mot mig så jag kom åt fittan! You want massage frågade jag och hon nickade... Bad henne lägga sig på rygg och jag tog olja och ställde mig bredvid britsen... Masserade henne och Faan vad hon stönade när jag började pulla henne... Kände inte för nåt annat utan kondom men tillslut så kom vi båda två hyfsat samtidigt ....

Vi hade dragit över tiden ganska rejält men det verkade inte göra något...

Kommer lätt tillbaka till henne igen!!

9/10 minst!!
Citera
2016-07-17, 15:41
Medlem
Fick en medioker massage igår lördag.

Under massagen ringde det i telefonen och massörskan hade oljiga fingrar. Ville därför inte hålla i telefonen och satte därför på högtalaren.

I andra änden var det en som ville boka. Han var rätt tydlig.

Hon: 4 o clock you can come
Han: 4 ok. I come i want sexy massage

Haha vem av er var det?
Citera
2016-07-17, 22:10
Medlem
De senaste ~10 besöken jag har gjort (på 6-7 olika ställen) har alla resulterat i en HE eller naket HE. Dock har ingen av dessa gjort någon som helst teasing innan. Känns som om den helt hoppas över och det har fått mig att helt tappa lusten. Inte ens ett nudd liksom. För mig är teasingen nästan hela grejen, att man ligger där och får lite diskreta smekningar på pung och skaft medan låren masseras.
Jag är en sån som har stånd rakt igenom hela sessionen oavsett teasing eller inte, är det kanske därför jag inte fått någon? De ser redan att jag är hård och tänker "äh, behöver inte anstränga mig här".

Är det någon som har märkt en liknande trend eller har jag bara haft rejäl otur?
Citera
2016-07-17, 23:04
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundratusen
De senaste ~10 besöken jag har gjort (på 6-7 olika ställen) har alla resulterat i en HE eller naket HE. Dock har ingen av dessa gjort någon som helst teasing innan. Känns som om den helt hoppas över och det har fått mig att helt tappa lusten. Inte ens ett nudd liksom. För mig är teasingen nästan hela grejen, att man ligger där och får lite diskreta smekningar på pung och skaft medan låren masseras.
Jag är en sån som har stånd rakt igenom hela sessionen oavsett teasing eller inte, är det kanske därför jag inte fått någon? De ser redan att jag är hård och tänker "äh, behöver inte anstränga mig här".

Är det någon som har märkt en liknande trend eller har jag bara haft rejäl otur?

Håller med dig helt och hållet, ingen teasing, då vill jag ej heller ha extra.
Sista gången var droppen som osv.

Fick en bra massage, lite annorlunda dock men det finns ju olika tekniker, dessutom fick jag för mig att tjejen var från Vietnam.
Ung, kanske 25 max, men inte särskilt snygg, en 5:a på min skala.
Efter den helt oerotiska massagen fick jag frågan om extra vilket jag tyvärr accepterade.
Det första hon gör är att bädda in området runt kuken med toapapper, föreställ er operationsdukar runt själva snittytan så får ni bilden klar för er...

Sedan en helt oengagerad avrunkning utan någon som helst timing eller finess och direkt vid sprut slutar hon så att det sista inte mjölkas ut.
Hon är ute ur rummet på två röda och står vid ytterdörren och väntar när jag kommer upp.

Aldrig mer
Citera
2016-07-18, 08:10
Medlem
Häromdagen hade jag en upplevelse lite utöver det vanliga så jag beslöt att publicera min första recension.

Hade en längre tid varit nyfiken på en salong i Stockholms norra utkant, den ligger väldigt diskret vilket är ett plus. Brydde mig inte om att boka utan chansade på en drop-in skulle funka såhär i semestertider.
Väl på plats ringde jag på och blev strax insläppt av en lite äldre kvinna. Det var lite skumt i lokalen så det tog en stund för ögonen att vänja sig så det tog en stund innan jag fick en uppfattning om tjejerna som jobbade.
Förutom den äldre fanns det två tjejer som satt i en soffa och log mot mig. Båda i 25-30 årsåldern, båda snygga och till synes kurviga utan att vara överviktiga. Fastnade dock snabb för den ena som hade ett härligt sug i blicken och frågade om hon ville ge mig en timmes oljemassage vilket hon gladeligen gick med på.
Blev visad in i ett fräscht rum med madrass på golvet och ombedd att ta av mig allt medan hon gjorde sig i ordning.
Efter en stund kommer min massös tillbaka, nu klädd i högt skurna shorts och ett tajt linne. Behån hade hon dagen till ära lämnat utanför.
Massagen börjar och den är riktigt bra. Tränar en hel del och har starka ben vilket hon kommenterade flera gånger medan hon gav dem en rejäl omgång. När hon kom lite högre blev det mycket teasing och kamraten började reagera. Hon märkte naturligtvis hur det var fatt och ”råkade” komma åt den nu ganska hårda kamraten. Fnissade lite och sa att nu är det dags för vändning.
Jobbade på lite med massagen och kontakterna med kamraten blev allt fler och allt oblygare. Så sätter hon sig grensle över mina ben, tar pungen i handen och frågar om jag vill ha extra. Jag har aldrig testat BTB så jag var sugen. Inga problem, det fanns på menyn. Då vi kommit överens om priset reste hon sig och började klä av sig. Jösse vilken kropp den tjejen har, getingmidja, naturliga fasta bröst och en alldeles gudomligt välformad stjärt.
Hon tog en flaska olja och smorde först in sig själv och sedan smorde hon in mig ytterligare.
Jag lägger mig på mage och hon börjar med att glida upp och ned på min rygg och rumpa. En härlig känsla att ha hennes fasta bröst mot kroppen. Efter en stund ber hon mig vända och framsidan får samma behandling. När hon kommer nedåt tar hon soldaten mellan sina bröst och runkar honom försiktigt. Hon sätter sig grensle först över ena benet sen på överkroppen och gnider mig med fittan. Jag vill naturligtvis känna på henne och hon låter mig krama hennes bröst och pulla henne. Hon känns faktiskt riktigt blöt men det är ju svårt att avgöra om det är äkta eller olja. Hur som helst så börjar hon andas lite tyngre och ge ifrån sig lite ljud så jag ta en rövare och frågar om hon vill att jag skall massera henne. Hon tackar ja och sträcker ut sig på madrassen. Börjar massera hennes ben och är snart uppe mellan den där jag ger hennes lilla rakade mus en rejäl massage, ingen tvekan om att hon är kåt. Tar en rövare till och går ned på henne, då tar hon tag om mitt huvud och trycker sig hårt mot mig. Hon vrider sig som en mask när jag slickar henne och plötsligt stelnar hon till och utstöter ett gurglande läte.

Nu är det min tur så jag lägger mig på rygg och hon återupptar massagen. Plötsligt säger hon ”Payback time”, ler, kryper ned och tar kamraten i munnen. Hon suger mig intensivt och smeker pungen. När hon kittlar baksidan sådär lite retligt med tungspetsen går det bara inte att hålla emot längre utan jag lägger av en rejäl salva.

Ligger en stund och pustar ut medan hon torkar av mig och vi småpratar. Efter duschen det vanliga glaset vatten. Får en kram och min massös viskar ”Like you, come back”.

Vardagen känns plötsligt lite mer färgglad!
Citera
2016-07-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundratusen

Personligen tycker jag inte det är så konstigt.
Många av tjejerna erbjuder extra bara för att tjäna pengar. Erbjuda HJ, BJ till allt och alla kan göra att de ibland tappar lusten och har en sämre dag.

Vänd på det, se en naken tjej kan vara upphetsande. Men att se nakna tjejer jämt och ständigt. Då hade åtminstone jag känt för mycket av det goda.
Citera
2016-07-18, 19:18
Medlem
Audimans avatar
Ett besök i staden med det berömda Turning Torso.

Tänkte att jag skulle inleda semestern med ett besök på en salong jag har åkt förbi många gånger. Ringer å bokar tid och en timme senare är jag på plats. En smärt och läcker Thaidam öppnar och jag blir anvisad till ett rätt litet rum med dörr och lås 😆

Massagen börjar och den är ingen höjdare men har varit med om sämre och efter stund kommer frågan om BTB för en tusing. Tackar nej och massagen fortsätter och efter vändning så kommer vi överens om ett HJ där hon tar sig av topless och ett par riktigt härliga b-kupor med sylvassa bröstvårtor visar sig 😍

Medan hon oljar in soldaten och tar hand om honom så smeker jag dessa små härligheter å nyper lite lätt i vårtorna och hon sitter gränsle över mitt ena ben så jag känner hur blöt hon blir utan på sina tunna nylonbyxor.

Frågar om bombom men får inget vettigt svar så jag lägger ner det försöket och njuter av stunden istället. Tar inte många minuter innan jag skjuter salut en mäktig sådan enligt tjejen men det säger dom små liven till alla säkert 😂

Summa summarum

Massage 5/10
HJ 8/10

Pris 500 riksdaler
Citera
2016-07-18, 19:35
Medlem
thaimans avatar
Var i dag på ett ställe som hade såååå bra recentiorer , väldigt duktiga på dåliga ryggar och muskler som var trötta, jojo, de låter mycke då katta skiter sa min far jämt.
Massagen var endast teesing, begärde hiskeliga summor för extratjänster vilket bara framkallade ett hånskratt, samt att jag då frågade vem hon trodde hon var?
Fick då till svar att det var förhandlingsbart, men jag sa att om du har så höga tankar om dig själv så tycker jag att du ska leva kvar i den världen.
Detta var söder om söder, hon var hålögd och mager, skitkåt men det hjälper föga då de tror att man går på va fan som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in