Citat:
Ursprungligen postat av
hundratusen
De senaste ~10 besöken jag har gjort (på 6-7 olika ställen) har alla resulterat i en HE eller naket HE. Dock har ingen av dessa gjort någon som helst teasing innan. Känns som om den helt hoppas över och det har fått mig att helt tappa lusten. Inte ens ett nudd liksom. För mig är teasingen nästan hela grejen, att man ligger där och får lite diskreta smekningar på pung och skaft medan låren masseras.
Jag är en sån som har stånd rakt igenom hela sessionen oavsett teasing eller inte, är det kanske därför jag inte fått någon? De ser redan att jag är hård och tänker "äh, behöver inte anstränga mig här".
Är det någon som har märkt en liknande trend eller har jag bara haft rejäl otur?
Håller med dig helt och hållet, ingen teasing, då vill jag ej heller ha extra.
Sista gången var droppen som osv.
Fick en bra massage, lite annorlunda dock men det finns ju olika tekniker, dessutom fick jag för mig att tjejen var från Vietnam.
Ung, kanske 25 max, men inte särskilt snygg, en 5:a på min skala.
Efter den helt oerotiska massagen fick jag frågan om extra vilket jag tyvärr accepterade.
Det första hon gör är att bädda in området runt kuken med toapapper, föreställ er operationsdukar runt själva snittytan så får ni bilden klar för er...
Sedan en helt oengagerad avrunkning utan någon som helst timing eller finess och direkt vid sprut slutar hon så att det sista inte mjölkas ut.
Hon är ute ur rummet på två röda och står vid ytterdörren och väntar när jag kommer upp.
Aldrig mer