2015-09-26, 23:15
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Finns inga stora äkta i sthlm, ...

Jodå. Det gör det.
Citera
2015-09-26, 23:46
Medlem
Brösten är ju viktiga men bara om dom används på rätt sätt av sin ägare....😀🍼
Citera
2015-09-27, 00:09
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Återvände dit jag fick så bra massage senast. Min nya favorit var upptagen och jag fick valet att vänta 30-40 min eller hennes kollega. Valde kollegan, då det kändes sisådär att hänga så länge.

Inte några direkt skickliga massagekunskaper hos henne, mer smekningar blandat med några enstaka hårdare tag. Ändå skönt såklart. Ingen teasning heller, kan detta vara ett av Sthlms få ställen där det inte levereras HE?

Vändningen kommer oväntat fort och jag får ribba när hon påbörjar massage av magen. Hon försitter inte chansen att ställa frågan. Är inte väldigt upplagd då jag faktiskt kom för bra massage, men men.
Kan aldrig skada få en offert?

Hon erbjuder endast HJ för 500. Inte direkt snygg och är som sagt inte direkt upplagd så jag drar en rövare och säger att jag bara har 300 men då ska hon klä av sig. Hon accepterar snabbt och sliter av sig och ett par äkta men små bröst visar sig. Fin rumpa hade hon i alla fall.

Klämmer och tafsar under hennes ganska bra HJ som efter ca 8-10 min leder till ett skönt sprut.
Hon tyckte det tog för lång tid. Hann bli lite trött och säger: " You have strong" Ja ja, så jävla duktig och snygg var du inte... (Sa jag såklart inte!) Men tänkte ....

Om jag ska dit igen ska jag boka min favvo i tid. Hörde henne efterfrågas två ggr per tel under min massage så fler vet att det är henne man ska ha.

Lämnar stället, inte helt missnöjd. Men hade hellre fått bra massage i 60 min och dricksat för detta, än 40 min kladd och ett billigt HJ.
Senast redigerad av IaveAfstrCARthenU 2015-09-27 kl. 00:12.
Citera
2015-09-27, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
Brösten är ju viktiga men bara om dom används på rätt sätt av sin ägare....😀🍼

Så sant att tekniken är viktig men varorna/storlek är viktigare annars blir det inget bra..
Citera
2015-09-27, 21:00
Medlem
Gjorde idag ett återbesök på en salong 20 minuter från Sthlm, samma ställe där jag blev utan extra pga misstanke om att jag skulle vara polis.

Blev i vart invisad till ett av rummen av en tjej på 30+ med OK utseende. Lite småprat under massagen som genomfördes bra, ganska så hårt för att vara oljemassage i Sverige. Började med ryggen och sedan baksida av ben, ingen teasing förutom att hon placerade min hand på hennes lår. Vändning och dags för armar,ben och sedan mage. Inte mycket teasing nu heller, bara bra massage. Till sist så börjar handduken långsamt åka längre och längre ner för att till slut blottlägga hela min kroppen. Hon börjar försiktigt smeka nedre regionerna och frågar om allt är bra och jag önskar massage även där. Frågar vad det kostar, hon ber mig ge ett förslag, jag visar 2 fingrar, men hon skakar på huvudet. Föreslår 300 som hon accepterar. Så det blir ett bra HJ för 300, håller på i ca 10 min med långsamma fina rörelser innan hon ökar takten till sist. Avslutar med dusch och en kortare pratstund med vatten och tilltugg.

Så totalt 600:- för en timme med bra avslut.
Citera
2015-09-29, 05:36
Medlem
Nytt besök häromdagen i söderort. Liten, trevlig och rätt snygg tjej som tog emot och visade mig till rummet. Lade mig ner som vanligt och massagen började.
Slogs av hur duktig hon var, den absolut bästa massagen jag fått på ett thaiställe! Inte så supersensuellt dock, lite pungsmek men inte så mycket mer.
Spanade lite efter vändning och såg hennes helt perfekta röv iklädd ett par vita tights, kunde även skönja ett par svarta string där under.
Frågan kom och jag tog FS, hon verkade först blyg och frågade ifall jag ville ha någon annan men jag sa nepp
Hon klädde av sig och uppvisade ett par väldigt välformade bröst och helt fantastiskt röv. Satte sig på alla 4 bredvid mig och sög av mig medans jag smekte röven.
Red mig en stund sen pumpade jag missionären men kom alldeles för fort då hon såg så jävla kåt och sexig ut...
Betalade 1400 för det, kanske lite i överkant men hjärnan funkar dåligt när lillen står i givakt
Citera
2015-09-29, 08:10
Medlem
Var på tjänsteresa till huvudstaden och efter föredraget så hade jag några timmar över innan tåget hem till obygden skulle gå.
Istället för att sitta på centralen och stirra så gick jag ut på stan i en slumpmässigt vald riktning.
Efter ett tag fick jag syn på en Thai-flagga och slank in.
En rätt snygg tjej i 25-30 års åldern stiger upp och ler sådär förtrollande som bara asiater kan...
Efter betalning tar hon mig i handen och leder mig in i ett rum med dörr. Hon går ut medan jag klär av mig och lägger mig tillrätta på britsen.
Massagen påbörjas på sedvanligt vis och det slår mig att massagen är rätt bra. Efter en stund försvinner handduken och snuddningarna börjar komma, massagen börjar avta i takt med att smekningarna blir mer intima.
Efter vändning kommer frågan nästan direkt..
Priserna är ganska höga och jag lyckas inte speciellt bra med prutningen. FS hade jag inte alls råd med så det fick bli ett HJ för 450:-
Hon sätter igång med ett väldigt opersonligt och mekaniskt HJ och jag tilltås bara smeka hennes kropp utanpå kläderna vilket känns lite trist.
Efter avslut är det avtorkning i rask takt med efterföljande betalning och sen försvinner hon ut.
Tackar nej till vattenglaset efteråt och går tillbaka till centralen där jag sitter och stirrar håglöst i 1,5 timma innan mitt tåg kommer.

Lokal: 4/5
Massös: 4/5
Massage: 4/5
Extra: 2/5
Tågresa: 3/5

Väl tillbaka i hemstaden gör jag ett besök på mitt favoritställe för utomordentligt seriös massage.
Hit går jag när jag vill ha riktig massage och massagen är som vanligt helt underbar. Jag har ingen anledning att ta av kallingarna här och det förekommer inte heller minsta antydan till teasing.
Men i slutet av massagen händer dock någonting nytt. Hon frågar om jag vill ha massage "där också" och pekar mot mitt skrev.
- Nej tack. Jag vill bara ha vanlig massage hos dig. säger jag och hon skiner upp i ett brett leende, böjer sig fram och kramar mig och säger tack.
Massagen avslutas med klass och som vanligt ger jag henne en hundring i dricks vilket alltid verkar vara uppskattat.
Det känns dock lite vemodigt att de på denna salong numera känner sig manade att erbjuda extra..
Citera
2015-09-29, 12:16
Medlem
Tendensen är att extratjänsterna skenar i höjden för den som vill ha det.

Kanske alla skulle lägga en betydligt lägre ribba så skulle marknaden se betydligt mer gynnsam ut för alla om priskonkurens fanns….och de små liven märker att det inte går att ta hutlösa priser

Så tänk efter först med det stora huvudet
Citera
2015-09-29, 18:52
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Kanske alla skulle lägga en betydligt lägre ribba så skulle marknaden se betydligt mer gynnsam ut för alla om priskonkurens fanns….och de små liven märker att det inte går att ta hutlösa priser

Min lösning på problemet är att bara ta med så mycket pengar jag vill betala innan "det lilla huvudet" tar över.

Min prislista är:
HJ 300
FS 800
BJ är jag inte så intresserad av, det ska ingå i full service.

HJ fungerar alltid FS blir jag oftast utan...
Citera
2015-09-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Har inte märkt att priserna skenat? Men smart är att inte ha med sig för mycket in...
Citera
2015-09-29, 22:21
Medlem
...men då tycker jag att vi kommer överens om priserna här och nu eller hur?! För det är ju bara vi som vill komma billigt undan...
Citera
2015-09-29, 23:20
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Mitt förslag till rikt-prislista:

HJ 200-300
HJ 300-400 Naket/topless med tuttkläm
HJ 500-600 inkl BTB
BJ 500-600
FS 700-800

Edit:

Konsumentverket rekommenderar!