2015-02-11, 19:21
Medlem
Besöker nuvarande favoritställe, med väldigt bra massage. Är där en helt vanlig onsdag vid lunch, och får massage av den kvinna som masserat mig mest. 40 år men välbehållen. Som vanligt bra massage. Jag har aldrig fått frågan om något extra av henne. Idag blev stämningen extra trevlig, skratt och nästan något som skulle kallas för mys. Inser när jag ligger där på magen att hon är ganska lättklädd idag.

Hon klappar mig på baken och ber mig att vända på mig. Nu kan jag se hur lättklädd hon är. Ett svart linne och svarta spetstrosor. Får en väldigt behaglig massage av benen med lite extra massage i ljumsken. Samma sak händer sen på nästa ben. Sen är det dags för massagen av magen och hon frågar om jag tycker att det är mysigt. Ja, mycket är mitt svar. Då kommer en fråga jag aldrig fått förut, vill du knulla? Från kvinnan jag inte trodde gav den typen av extra. Hade inget sånt planerat, och hennes pris på 1500 för att knulla var mer än jag tänkt mig. Hennes pris för de olika alternativen var 500 för HJ, 800 för naket HJ, 1000 för BJ och 1200 för BTB. Svarar att det är en prislista jag aldrig tår med på. Då säger hon att hennes kollega sagt att jag gått med på ett HJ för 500. Svarar då att hennes kollega ljuger, att jag aldrig gått med på mer än 300 men att jag kan tänka mig att betala 500 för ett naket HJ.

Efter lite skratt, och med mitt argument att jag kanske är den enda som går med på extra idag, så går hon med på detta. Då börjar ett standard HJ men med ganska långsamt tempo. Ett tempo som innebär att jag kan hålla mig hur länge som helst. Efter en kvart, säger hon att nu får jag skynda mig att spruta, för tiden är ute. Ok, tänker jag och smeker henne lite extra för att skynda på orgasmen.
Citera
2015-02-12, 17:33
Medlem
Har varit på en salong i Norrort som ger fantastisk massage men jag skulle gärna kunna tänka mig lite "extra" som grädde på moset.
Efter att läst sida upp och sida ner i detta forum så undrar jag om jag gått till fel salong eller om det är jag som gör något fel...
Kanske skall meddela att jag är ingen skitig lodis utan hel, ren och enligt mig själv rätt snygg.. hehe
Jag har varit där tre gånger och varje gång har handduken liknat ett tält efter vändning.
När jag fått ögonkontakt med henne så ler hon lite och tittar sedan ner.
Hon är ensam och jobbar, har inga "anställda" och rätt få kunder, hon skulle verkligen behöva lite extra cash, så det skulle kunna vara en win win situation.

Skall jag söka mig till en annan salong?
Skall jag fråga efter extra? Är det ok att göra det eller är det tabu?
Eller finns det något annat knep från någon räv i detta ämne.
Om någon har bra tips eller kan peka åt något speciellt håll så skulle det uppskattas.
Jag bor i UV och kan tipsa om en salong som ger bra massage i alla fall

Over and out
Citera
2015-02-12, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallyHarry99
Har varit på en salong i Norrort som ger fantastisk massage men jag skulle gärna kunna tänka mig lite "extra" som grädde på moset.
Efter att läst sida upp och sida ner i detta forum så undrar jag om jag gått till fel salong eller om det är jag som gör något fel...
Kanske skall meddela att jag är ingen skitig lodis utan hel, ren och enligt mig själv rätt snygg.. hehe
Jag har varit där tre gånger och varje gång har handduken liknat ett tält efter vändning.
Hon är ensam och jobbar, har inga "anställda" och rätt få kunder, hon skulle verkligen behöva lite extra cash, så det skulle kunna vara en win win situation.

Om någon har bra tips eller kan peka åt något speciellt håll så skulle det uppskattas.

Over and out

Känns inte som ett ställe där extra förekommer. Leta efter någon annan salong kanske?
Citera
2015-02-12, 22:57
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:

Over and out
Jag tror du hittat en salong som du garanterat kommer uppskatta mer efter ett antal besök på de rena bordellerna där ingen kan massera. Är du ute efter annat än massage, så testa en annan salong.

Under några omständigheter ska du inte fråga om extratjänster, det är massösen som ska ta initiativet. Bortsett från det så är det bara de vanliga tipsen - var naken, ingen fånig handduk över rumpan, se till att få stånd så hon ser att du är kåt. Har du gjort detta men inte fått respons så är det nog en ägarinna som får tillräckligt med kunder för sin goda massage att hon inte vill riskera något.

Lycka till! Med tanke på hur många ställen där det finns extra så kommer det inte dröja länge innan du får napp!
Citera
2015-02-13, 11:50
Medlem
Det verkar hända saker i Stockholm...

Nere i Göteborg, där jag ofta befinner mig skulle jag vilja påstå att utbudet av "snygga" massörer är riktigt dåligt. Silikonbröst verkar inte existera, jag har trots allt besökt runt 15 salonger de senaste året utan sillikon. Varannan massös uppe i Stockholm verkar ha gjort brösten

Ska dela med mig om ett besök (förra veckan). Gick till en salong lite söder om centrum och jag vände direkt i dörren! Möttes av en svag urindoft och en kvinna som inte föll mig i smaken. "Sorry" sa jag bara och vände om. Kände mig elak men jag ångrar det inte.

Åkte vidare till en annan salong som ligger ganska nära. Där möttes jag av en riktigt snygg liten sak. Blev väldigt förvånad och gick in. Hon var mycket sminkad, en topp och ett par tights som var helt sjukt sexiga! Vilken bakdel! Jag frågade om hon hade tid för en timme och hon sa ja. Jackpot tänkte jag! Hon följde mig sedan genom lokalen, tre-fyra halvgoa damer sa hej till mig på vägen.

Jag näckar med kuken nedåt och väntar. In kommer en helt annan kvinna. Runt 20-25, söt och en okey kropp. Dock inte alls lika go som hon som mötte mig i dörren.

Hon börjar direkt med att sära överdrivet mycket på mina ben och fnittrar. Där försvann spänningen! Massagen sker nästan bara runt rumpan och ljumskar. Helt värdelös. Efter vändning kommer frågan direkt om extra och jag tackar nej. Hon erbjöd ändå FS för 1200. Hade kanske varit värt det om hon inte hade varit så rakt på sak. Kanske låter dumt men det spelar roll för mig. Återstående 20min är typ helt värdelöst. Ingen dricks här inte!

Klär på mig och möter igen den snygga massören i hallen. Borde frågat om hennes namn men ville bara därifrån.

Ska berätta lite kort om ett annat besök, kan tyvärr inte gå dit igen eftersom att det ligger i samma hus som min lägenhet! Väldigt synd men iaf... Där öppnade en liten lätt söt sak på max 45kg endast i trosor och T-shirt. Hon var själv i lokalen (riktigt fin nyrenoverad salong), masserade mig utan minsta pungkontakt första 30min. Efter vändning satte hon sig mellan min hand och gned långsamt fittan mot min hand på ett mycket diskret och förföriskt sätt. Kuken väcktes till liv och hon massera och kysste mina ljumskar tills jag var riktigt hård.

Därefter gav hon mig en handtralla för 300 kr som var helt fantastisk. Fan också, vill verkligen gå dit igen men vågar inte. Har mött flera grannar utanför och det känns väldigt konstigt.
Citera
2015-02-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fghwerty
Det verkar hända saker i Stockholm...

Nere i Göteborg, där jag ofta befinner mig skulle jag vilja påstå att utbudet av "snygga" massörer är riktigt dåligt. Silikonbröst verkar inte existera, jag har trots allt besökt runt 15 salonger de senaste året utan sillikon. Varannan massös uppe i Stockholm verkar ha gjort brösten

Ska dela med mig om ett besök (förra veckan). Gick till en salong lite söder om centrum och jag vände direkt i dörren! Möttes av en svag urindoft och en kvinna som inte föll mig i smaken. "Sorry" sa jag bara och vände om. Kände mig elak men jag ångrar det inte.

Åkte vidare till en annan salong som ligger ganska nära. Där möttes jag av en riktigt snygg liten sak. Blev väldigt förvånad och gick in. Hon var mycket sminkad, en topp och ett par tights som var helt sjukt sexiga! Vilken bakdel! Jag frågade om hon hade tid för en timme och hon sa ja. Jackpot tänkte jag! Hon följde mig sedan genom lokalen, tre-fyra halvgoa damer sa hej till mig på vägen.

Jag näckar med kuken nedåt och väntar. In kommer en helt annan kvinna. Runt 20-25, söt och en okey kropp. Dock inte alls lika go som hon som mötte mig i dörren.

Hon börjar direkt med att sära överdrivet mycket på mina ben och fnittrar. Där försvann spänningen! Massagen sker nästan bara runt rumpan och ljumskar. Helt värdelös. Efter vändning kommer frågan direkt om extra och jag tackar nej. Hon erbjöd ändå FS för 1200. Hade kanske varit värt det om hon inte hade varit så rakt på sak. Kanske låter dumt men det spelar roll för mig. Återstående 20min är typ helt värdelöst. Ingen dricks här inte!

Klär på mig och möter igen den snygga massören i hallen. Borde frågat om hennes namn men ville bara därifrån.

Ska berätta lite kort om ett annat besök, kan tyvärr inte gå dit igen eftersom att det ligger i samma hus som min lägenhet! Väldigt synd men iaf... Där öppnade en liten lätt söt sak på max 45kg endast i trosor och T-shirt. Hon var själv i lokalen (riktigt fin nyrenoverad salong), masserade mig utan minsta pungkontakt första 30min. Efter vändning satte hon sig mellan min hand och gned långsamt fittan mot min hand på ett mycket diskret och förföriskt sätt. Kuken väcktes till liv och hon massera och kysste mina ljumskar tills jag var riktigt hård.

Därefter gav hon mig en handtralla för 300 kr som var helt fantastisk. Fan också, vill verkligen gå dit igen men vågar inte. Har mött flera grannar utanför och det känns väldigt konstigt.

Å vad är det som händer ?????
Citera
2015-02-14, 12:46
Medlem
Är ingen erfaren thaimassagebesökare men har varit till ett relativt nyöppnat ställe i min stad. Söt tjej som jobbar där, cirka 30år. Helt okej kropp. Men det som man fastnar för är hennes charm, pratar så öppet om allt, speciellt sex. Vad hon har stoppat in vart osv. Allt man kan tänka sig. Tycker även om att berätta att jag har stor, ett flertal gånger.

Men i alla fall, massagen är bra. Inte mycket till pungsnudd, hon täcker över allting på ett proffsig sätt, trots att jag ligger där och är synligt påverkad av hennes massage. Vilket hon vet om om nämner och skrattar. Hon pratar rätt bra svenska. När massagen börjar gå mot sitt slut, så säger jag att även hon kanske skulle behöva lite massage. Sagt och gjort, hon duschar och klär av sig. Lägger sig på massagebädden med en handduk på rumpan. Jag börjar massera, kommer högre och högre upp. Frågar om hon inte ska ta av sig trosorna, hon svarar att hon har mens. Vilket jag även märker på tampongen. Blir lite besviken såklart.

Har försökt bokat tid nu senaste veckan men hon har hittat på andra saker istället, känns som hon undviker mig lite. Svarar inte på mina sms. Fast hon har ringt mig privat på en lördagskväll när hon var ute, tror också hon bjöd med mig till en aktivit i veckan. Oklart dock.

Ska försöka få en tid nästa vecka, blir spännande att se hur långt det kan gå. Jag, i tidiga tjugoårsåldern. Kanske onormalt tidigt för att vara lite fast för detta? Gissar att ni andra herrar här är äldre än mig.
Citera
2015-02-14, 16:43
Medlem
berra77s avatar
Citat:

Over and out

Om det är extra som du är ute efter tror jag att Väsby är en av de sämre förorterna, sök dig lite söderut mot Solna/Sundbyberg om du vill ha större chans att få tillgång till en plus-meny.

Har du hittat ett ställe som ger bra massage så är ju detta ett guldkorn i dessa dagar.
Citera
2015-02-15, 12:33
Medlem
Irriterande

Besökte i veckan en välkänd salong ett stenkast från söder känd för bra massage och extra. Sneddade över torget från station och gick trappan ned å ringde på. Hade en förhoppning om att få ställets snygging en välformad lite tjej med stora silliasar betalde och frågade om hon hade tid turen var på min sida hon var ledig. Blev anvisad ett rum och tog av mig allt la mig ner nacken på sängen och rättade till lilleman så att den låg synlig mellan benen.

Efter några minuter kommer hon in lätt blonderad uppsminkad och med ett par tajts som visade allt under Massagen riktigt bra ben och rygg arbetar hon igenom hårt med lagom med olja. Vändning redan efter 20 minuter ett bra tecken på extra har jag lärt mig. Hon fortsätter med översida ben och vänder retfullt sin välformade rumpa mot mig jag ser hennes minimala stringtrosor genom tajtsen. Nu börjar lilleman vakna men jag försöker njuta av massagen och blundar. Hon fortsätter med magen och ljumskarna vi små pratar och hon masserar mig sakta över magen och kommer då och då ner med sina händer mot kuken som hon snuddar vid. Nu är jag riktigt kåt vilket hon lägger märket till. Hon lägger handen på på kuken och frågar om jag vill ha något extra. Vem kan säga nej till ett sånt erbjudande när hon sitter där med gigantiska bröst sminkad blonderad shitt jag vill ha allt vi börjar förhandla och kommer överens om priset. Hon ålar ur sina tajta byxor och tar av sig allt utom de minimala trosorna.

Börjar med att slicka hennes bröst samtidigt som jag smeker hennes fitta, hon stönar och jag för ner henne mot kuken som hon först lite motvilligt suger utan kondom efter ett tag får hon upp farten och suger vant och skönt. Nu vill jag knulla och tar henne hårt bakifrån hon stönar och jag tar ett fast grepp om hennes fasta stjärt. Vi byter ställning och hon ligger på rygg och jag ska ljust föra in kuken i henne. Nu händer det någon av de andra tjejerna knackar på dörren och säger något på thai hon flyger upp ur sängen och slänger på sig alla kläder och ber mig ligga ner med handduken på, jag får en känsla av att något skit är på gång och blir rädd för polisen hon försvinner ut å jag väntar säkert i 10 minuter innan hon kommer in i rummet igen. Hon kommer med en förklaring jag inte förstår. Hon tar av sig igen och jag får knulla henne som jag vill.

Har någon varit med om nått liknande fan jag trodde det var razzia på gång.
Citera
2015-02-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ironman2
Irriterande

Besökte i veckan en välkänd salong ett stenkast från söder känd för bra massage och extra. Sneddade över torget från station och gick trappan ned å ringde på. Hade en förhoppning om att få ställets snygging en välformad lite tjej med stora silliasar betalde och frågade om hon hade tid turen var på min sida hon var ledig. Blev anvisad ett rum och tog av mig allt la mig ner nacken på sängen och rättade till lilleman så att den låg synlig mellan benen.

Efter några minuter kommer hon in lätt blonderad uppsminkad och med ett par tajts som visade allt under Massagen riktigt bra ben och rygg arbetar hon igenom hårt med lagom med olja. Vändning redan efter 20 minuter ett bra tecken på extra har jag lärt mig. Hon fortsätter med översida ben och vänder retfullt sin välformade rumpa mot mig jag ser hennes minimala stringtrosor genom tajtsen. Nu börjar lilleman vakna men jag försöker njuta av massagen och blundar. Hon fortsätter med magen och ljumskarna vi små pratar och hon masserar mig sakta över magen och kommer då och då ner med sina händer mot kuken som hon snuddar vid. Nu är jag riktigt kåt vilket hon lägger märket till. Hon lägger handen på på kuken och frågar om jag vill ha något extra. Vem kan säga nej till ett sånt erbjudande när hon sitter där med gigantiska bröst sminkad blonderad shitt jag vill ha allt vi börjar förhandla och kommer överens om priset. Hon ålar ur sina tajta byxor och tar av sig allt utom de minimala trosorna.

Börjar med att slicka hennes bröst samtidigt som jag smeker hennes fitta, hon stönar och jag för ner henne mot kuken som hon först lite motvilligt suger utan kondom efter ett tag får hon upp farten och suger vant och skönt. Nu vill jag knulla och tar henne hårt bakifrån hon stönar och jag tar ett fast grepp om hennes fasta stjärt. Vi byter ställning och hon ligger på rygg och jag ska ljust föra in kuken i henne. Nu händer det någon av de andra tjejerna knackar på dörren och säger något på thai hon flyger upp ur sängen och slänger på sig alla kläder och ber mig ligga ner med handduken på, jag får en känsla av att något skit är på gång och blir rädd för polisen hon försvinner ut å jag väntar säkert i 10 minuter innan hon kommer in i rummet igen. Hon kommer med en förklaring jag inte förstår. Hon tar av sig igen och jag får knulla henne som jag vill.

Ja akta dig då det kan vara nån som spionerar på er,
Salongen har man ju hört talas om mycket här men inte provat tack vara det
Citera
2015-02-15, 16:25
Medlem
Citat:
Irriterande

Japp, jag har varit med liknande.

Salongerna på söder ligger nära Skatteverket och jag kan tänka mig att de har del skattemaser som kunder.
Citera
2015-02-16, 01:08
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Irriterande

Det var nog Språkpolisen! Synd att dom inte tog dig din jävel!! Din lättja och nonchalans vad gäller kommatering, punkt och allmän meningsbyggnad, innebär problem och irritation för oss läsare. Den tid som du spar bara för att du är så jävla lat, blir istället dubbel för läsaren som försöker få ihop det hela. Visst, jag har sett värre, men nu var det just ditt inlägg jag blev sur på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in