Besöker nuvarande favoritställe, med väldigt bra massage. Är där en helt vanlig onsdag vid lunch, och får massage av den kvinna som masserat mig mest. 40 år men välbehållen. Som vanligt bra massage. Jag har aldrig fått frågan om något extra av henne. Idag blev stämningen extra trevlig, skratt och nästan något som skulle kallas för mys. Inser när jag ligger där på magen att hon är ganska lättklädd idag.
Hon klappar mig på baken och ber mig att vända på mig. Nu kan jag se hur lättklädd hon är. Ett svart linne och svarta spetstrosor. Får en väldigt behaglig massage av benen med lite extra massage i ljumsken. Samma sak händer sen på nästa ben. Sen är det dags för massagen av magen och hon frågar om jag tycker att det är mysigt. Ja, mycket är mitt svar. Då kommer en fråga jag aldrig fått förut, vill du knulla? Från kvinnan jag inte trodde gav den typen av extra. Hade inget sånt planerat, och hennes pris på 1500 för att knulla var mer än jag tänkt mig. Hennes pris för de olika alternativen var 500 för HJ, 800 för naket HJ, 1000 för BJ och 1200 för BTB. Svarar att det är en prislista jag aldrig tår med på. Då säger hon att hennes kollega sagt att jag gått med på ett HJ för 500. Svarar då att hennes kollega ljuger, att jag aldrig gått med på mer än 300 men att jag kan tänka mig att betala 500 för ett naket HJ.
Efter lite skratt, och med mitt argument att jag kanske är den enda som går med på extra idag, så går hon med på detta. Då börjar ett standard HJ men med ganska långsamt tempo. Ett tempo som innebär att jag kan hålla mig hur länge som helst. Efter en kvart, säger hon att nu får jag skynda mig att spruta, för tiden är ute. Ok, tänker jag och smeker henne lite extra för att skynda på orgasmen.
Hon klappar mig på baken och ber mig att vända på mig. Nu kan jag se hur lättklädd hon är. Ett svart linne och svarta spetstrosor. Får en väldigt behaglig massage av benen med lite extra massage i ljumsken. Samma sak händer sen på nästa ben. Sen är det dags för massagen av magen och hon frågar om jag tycker att det är mysigt. Ja, mycket är mitt svar. Då kommer en fråga jag aldrig fått förut, vill du knulla? Från kvinnan jag inte trodde gav den typen av extra. Hade inget sånt planerat, och hennes pris på 1500 för att knulla var mer än jag tänkt mig. Hennes pris för de olika alternativen var 500 för HJ, 800 för naket HJ, 1000 för BJ och 1200 för BTB. Svarar att det är en prislista jag aldrig tår med på. Då säger hon att hennes kollega sagt att jag gått med på ett HJ för 500. Svarar då att hennes kollega ljuger, att jag aldrig gått med på mer än 300 men att jag kan tänka mig att betala 500 för ett naket HJ.
Efter lite skratt, och med mitt argument att jag kanske är den enda som går med på extra idag, så går hon med på detta. Då börjar ett standard HJ men med ganska långsamt tempo. Ett tempo som innebär att jag kan hålla mig hur länge som helst. Efter en kvart, säger hon att nu får jag skynda mig att spruta, för tiden är ute. Ok, tänker jag och smeker henne lite extra för att skynda på orgasmen.
Massagen riktigt bra ben och rygg arbetar hon igenom hårt med lagom med olja. Vändning redan efter 20 minuter ett bra tecken på extra har jag lärt mig. Hon fortsätter med översida ben och vänder retfullt sin välformade rumpa mot mig jag ser hennes minimala stringtrosor genom tajtsen. Nu börjar lilleman vakna men jag försöker njuta av massagen och blundar. Hon fortsätter med magen och ljumskarna vi små pratar och hon masserar mig sakta över magen och kommer då och då ner med sina händer mot kuken som hon snuddar vid. Nu är jag riktigt kåt vilket hon lägger märket till. Hon lägger handen på på kuken och frågar om jag vill ha något extra. Vem kan säga nej till ett sånt erbjudande när hon sitter där med gigantiska bröst sminkad blonderad shitt jag vill ha allt vi börjar förhandla och kommer överens om priset. Hon ålar ur sina tajta byxor och tar av sig allt utom de minimala trosorna.
. Hon kommer med en förklaring jag inte förstår. Hon tar av sig igen och jag får knulla henne som jag vill.