2014-05-26, 22:16
Medlem
Kör en till då detta va för ca en månad sen. Måndag början av veckan, fem dagars hård jobb väntade mig ångest. Inte nog med de har jag en bror som gör mig galen ibland. Hade en salong i söderort som jag tänkt besöka i över ett år nu. Hämtar ut pengar och packar matlådan och allt klart åker till stället och parkerar precis utanför på salongens kund plats alltså. Vågat eller ej jag skiter i jag kör bara. Går in på chans och hoppas på dropp in, hade bara tid för en halvtimme innan jobbet. Wow såg två tjejer båda såg rätt bra ut. Betalar för mitt, duschat hade jag redan gjort hemma går in näckar utan handduk med rumpan i vädret. In kommer den yngre och sötare av de två. Själv tyckte jag hon såg ut att vara från mellanöstern.

Minns att hennes massage va helt okey riktigt avslappnade plus att hon va riktigt söt att kolla på också. Efter uppskattningsvis 25 min frågor hon om han ska ha massage också? Jag nickar hon visar sin vänster hand, jag ljuger och säger att jag bara har 200 take it or leave it tänker jag. Givetviss går hon med på de men no touching synd för hon va söt. Av tidigare erfarenheter så e kvinnorna runt min ålder usla på HJ vill helst ha 40 plussare för de ändamålet. Men denna tjej va grym och fantasifull, hon pratade med min kuk liksom hon bara... ooh strong dick.. sen kolla hon mig i ögononen. Jag höll på att komma efter max en minut men hennes oerfarenhet me oregelbunden hand arbete gjorde att jag kunde hålla mig ett par minuter till . Hade fet lust att ta på henne också. Efter allt va klart fick jag inte ens förfrågan om vatten, skitsamma får dricka på jobbet istället. Vet inte om jag vill komma tillbaka men henne vill man ju gärna dunka.
Tackar henne för bra arbete och talar om för henne att hon gjorde mig till en nöjd man nu (: åker till jobbet och talar om för närmaste grabbarna på jobbet.

250 kr plus 200 extra, plus att hon va söt så jag va rätt nöjd.
Citera
2014-05-26, 22:58
Bannlyst
Fyramaskiners s k verklighetsbaserade recensioner kan jag klara mej utan. Hoppas det ställningstagandet omfattas av flertalet av oss här. (Spyr).
Citera
2014-05-26, 23:07
Medlem
Just de glömde nästan efter typ 30 HJ senaste året köpte jag mitt första samlag på en salong då. Detta va för två månader sen. Ringde bokade tid på eftermiddan klockan 5 tror jag de va. Tog ut 1500 från bankomaten tog e4an norrut hade besökt henne en gång tidigare så kände på mig att hon ger mer än bara HJ. Självfallet ska jag väl tajma under rusningstid. En kund chansar på dropp in ringer på hon fick avbryta öppnade och sa till honom att komma tillbaka om 45 min Hennes massage är riktig underbar plus så fuskar hon bara 5 minuter med tiden. Samma kund kom efter 45 min hon gick och sa kom tillbaka om 20 minuter. Fan tänkte jag inget fuck idag. När massagen va klar frågor hon om jag vill ha mer massage? jag frågade vad hon gör. Hon svarade de beror på vad du vill göra. Jag frågade BOOM BOOM? hon fnissa och höll för min mun och säger 1000 tror jag. Jag kontrar 800, hon kontrar 900, jag säger okey. Jag frågar henne om hennes kund då? Hon säger oh he can wait. Hon beordrar mig att hämta pengarna nu, riktigt avtändande tycker jag, nåja tar ut hundringarna från min plånbok hon ser att jag hade en massa hundringar då får hon lite hybris och säger 1000 blankt!

Tänker inga problem orka snåla med en hundring vill hålla en någorlunda hygglig aura mellan oss. Hon tar upp kondomerna ur väskan, lite avtändande tyckte jag, jag hade egna med mig annars. Hon tar av sig kläderna och jag ser färgglada tatueringar runt hela midjan. Sånt gillar jag inte speciellt inte när dom är så feta över hela kroppen. Hon sätter igång att runka upp mig för hade ingen bonge just då såklart. Förväntade mig ingen sucki sucki, fick ingen heller. När den blivit hård försökte hon sitta på den men hon misslyckades antar väl hon inte va tillräcklig våt för så stor är jag inte.
Min kompis dör igen så hon runka upp den, lägger henne på rygg och pumpar henne missionären. De va inte skönt faktiskt plus så hade hon ganska taskig andedräkt. Matar henne i några minuter innan kunden plingar på igen avbryter och frågar om hon ska öppna nej säger hon låt han va. Han plingar igen sen börjar aset banka ursinnigt på dörren. Vi avbryter hon tar sin rock och går ut och skäller ut honom att han måste fatta att om hon inte öppnar dörren betyder de att hon är upptagen med en kund. Jag blir nyfiken och smygkollar ut och ser att de föga förvånande är en svartskalle. Folk måste ha lite vett. Efter hon avvisat araben säger hon yeah finally just you me.

Just nu va jag inte kåt nånstans så tänkte hon skulle runka upp den sen sätter vi igång igen. Några minuter går jag hinner inte säga till henne att avbryta innan jag kommer hon blir säkert glad inombords måste vara hennes mest lättförtjänta peng. Lite småmissnöjd hoppar jag in i duschen. Innan jag går ut ger jag henne en kram. Misslyckad session 1000 spänn för ett par minuter dunk men bättre lycka för mig nästa gång.
Citera
2014-05-27, 01:02
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyramaskiner
Just de glömde nästan efter typ 30 HJ senaste året köpte jag mitt första samlag på en salong då. Detta va för två månader sen. Ringde bokade tid på eftermiddan klockan 5 tror jag de va. Tog ut 1500 från bankomaten tog e4an norrut hade besökt henne en gång tidigare så kände på mig att hon ger mer än bara HJ. Självfallet ska jag väl tajma under rusningstid. En kund chansar på dropp in ringer på hon fick avbryta öppnade och sa till honom att komma tillbaka om 45 min Hennes massage är riktig underbar plus så fuskar hon bara 5 minuter med tiden. Samma kund kom efter 45 min hon gick och sa kom tillbaka om 20 minuter. Fan tänkte jag inget fuck idag. När massagen va klar frågor hon om jag vill ha mer massage? jag frågade vad hon gör. Hon svarade de beror på vad du vill göra. Jag frågade BOOM BOOM? hon fnissa och höll för min mun och säger 1000 tror jag. Jag kontrar 800, hon kontrar 900, jag säger okey. Jag frågar henne om hennes kund då? Hon säger oh he can wait. Hon beordrar mig att hämta pengarna nu, riktigt avtändande tycker jag, nåja tar ut hundringarna från min plånbok hon ser att jag hade en massa hundringar då får hon lite hybris och säger 1000 blankt!

Tänker inga problem orka snåla med en hundring vill hålla en någorlunda hygglig aura mellan oss. Hon tar upp kondomerna ur väskan, lite avtändande tyckte jag, jag hade egna med mig annars. Hon tar av sig kläderna och jag ser färgglada tatueringar runt hela midjan. Sånt gillar jag inte speciellt inte när dom är så feta över hela kroppen. Hon sätter igång att runka upp mig för hade ingen bonge just då såklart. Förväntade mig ingen sucki sucki, fick ingen heller. När den blivit hård försökte hon sitta på den men hon misslyckades antar väl hon inte va tillräcklig våt för så stor är jag inte.
Min kompis dör igen så hon runka upp den, lägger henne på rygg och pumpar henne missionären. De va inte skönt faktiskt plus så hade hon ganska taskig andedräkt. Matar henne i några minuter innan kunden plingar på igen avbryter och frågar om hon ska öppna nej säger hon låt han va. Han plingar igen sen börjar aset banka ursinnigt på dörren. Vi avbryter hon tar sin rock och går ut och skäller ut honom att han måste fatta att om hon inte öppnar dörren betyder de att hon är upptagen med en kund. Jag blir nyfiken och smygkollar ut och ser att de föga förvånande är en svartskalle. Folk måste ha lite vett. Efter hon avvisat araben säger hon yeah finally just you me.

Just nu va jag inte kåt nånstans så tänkte hon skulle runka upp den sen sätter vi igång igen. Några minuter går jag hinner inte säga till henne att avbryta innan jag kommer hon blir säkert glad inombords måste vara hennes mest lättförtjänta peng. Lite småmissnöjd hoppar jag in i duschen. Innan jag går ut ger jag henne en kram. Misslyckad session 1000 spänn för ett par minuter dunk men bättre lycka för mig nästa gång.

Den snåla och egotrippade lille 25-åringen försöker släta över sina två första motbjudande historier med en tredje, där han åker på däng både ekonomiskt och upplevelsemässigt. Tror emellertid inte att några sympatier strömmar mot honom för det. Skadeglädje är nog en riktigare beskrivning över vad manskapet känner.

Sorry grabben.
Citera
2014-05-27, 08:51
Medlem
Hej alla därute....

Var på ett ställe i innerstan som jag tidigare avskrivit, egentligen utan anledning och helt felaktigt skulle det visa sig.
Jag möts av en snygg tjej ca 25 m sillisar och trång topp. Vill jag ha massage? Är det du som masserar, frågar jag. Hon nickar och jag betalar för en timme. Efter ca 2 min kommer första snudden vid pungen. Andra följer och handen dröjer sig kvar. Jag lyfter lite på rumpan så hon ska komma åt bättre. Hon nappar och smeker uppåt kuken. Det dröjer inte länge förrän jag står på alla 4 och hon runkar.

Hon ber mig vända. Vad vill du ha? Frågar hon samtidigt som hon stryker kuken lätt. Jag frågar om hon vill knulla och det är inga problem. Vi enas om 1.000 och hon klär av sin fantastiska kropp. Vältränad, smal och m lagom porriga sillisar. Efter lite klämmande och smekande åker kådisen på och hon deklarerar att hon vill suga. Vem är jag att sätta mig emot en sådan önskan? Hon suger m ögon kontakt och gör ett härligt jobb.
Nu är det dags. Hon bestiger min kuk och rör dig mjukt, kattliknande. Sen ökar hon takten. Inte fan klarade jag att förlänga njutningen. Jag kom som ett expresslok.
Hon tvättade mig och tackade. Jag duschade och funderade på hur jag ska kunna få njuta henne hela timmen nästa gång.
Citera
2014-05-27, 09:19
Medlem
Efter min positiva upplevelse (se ovan) blev jag snart sugen igen. Den här gången styrdes kosan mot ett ställe på norrsidan som jag inte testat.
En alldaglig kvinna runt 35 tog emot och vi började en 30 min session. Hon ville flera gånger att jag skulle förlänga till en timme men jag hade inte tid.
Efter en ganska intetsägande massage pekade hon på kuken och undrade om jag ville ha massage där. Jag frågade om avsugning och hon sa 1200. Jag berättade att jag inte hade mer än 500 och hon erbjöd mig HJ. Det tyckte jag var för mycket och erbjöd 200. Efter förhandling enades vi om 250. Jag plockade fram en 500. Nu började hon förhandla igen. Jag tröttnade och sa att antingen behöll hon 500ingen och sög eller så lämnade tillbaka den. Hon grymtade om att man aldrig får en avsugning till det priset medan hon hämtade en kondom. När hon gick såg jag att hon hade nättrosor under den korta kjolen och helt uppenbart var beredd på allt. Själva avsugningen var ok och jag smekte hennes fitta under tiden. Tråkigt att allt förhandlande och tramsande sänkte en upplevelse som kunde varit bra och som jag gärna betalat lite mer för.
Citera
2014-05-27, 11:39
Medlem
Hej igen,

För en dryg månad sedan var jag på en salong i innerstaden och bad om fjäderlätt beröringsmassage. Tjejen som skulle hjälpa mig skrattade och sa att hon aldrig varit med om detta innan. Vi pratade glatt, hon pratade bra svenska, och handduken åkte av men hon höll sig till de "anständiga" kroppsdelarna. Efter vändning och fortfarande utan handduk höll hon sig ganska länge innan hon råkade snudda kuken. Vi pratade hela tiden och det var en härlig upplevelse.

Efter första snudd kom fler och allt tätare och till slut stod han i full givakt. Massagen fortsatte och så även prat och skojande. Tillslut hade höll hon bara på och strök kuken, fjäderlätt. Inga frågor eller diskussioner om extra tjänster.
Hon tog ett fastare tag och började runka. Såg mig i ögonen och ökade takten. Det fanns ju bara ett slut på det och efter tvättning fick jag en kram. När jag skulle betala gav jag henne en 500 och hon frågade om växeln var till henne och det var den såklart. Har varit tillbaka och letat men hon har inte varit på plats.
Citera
2014-05-27, 13:46
Medlem
Citat:
Hade köttat marklyft och chins i en timme på gymmet och behövde mjuka upp kroppen. Detta va förra veckan åkte ut till ett ställe jag besökte en gång i vintras ligger väl en 20 min utanför sthlm city. Salongen ligger vid en park så sätter mig i solen utanför för att hålla span. Efter dryga timmen såg jag inga kunder som varken gick in eller ut, bra tänkte jag då blir jag säkert ensam kund, dundrar in två damer tittar på mig, kände inte igen någon av dom från i vintras. Jag frågar finns de tid och den äldre av dom hänvisar mig till rummet efter betalning klär av mig och tar en dusch.

Älskar när en mogen kvinna tar hand om mig, själv är jag en man i mina bästa år. Under massagen pratar vi engelska frågar ut henne lite, hon hade masserat hemma i Thailand och hon va bara här på turistvisum tillfälligt. Efter ca 40 min frågor hon om massage där "nere" frågar how much? hon ger tre fingrar. Eftersom jag anser mig som ganska attraktiv, halv vägs till 50 och 8 års regelbunden träning så visar jag två fingrar. Oh my god bästa avrunkningen jag fått. Om jag sprutar så det nästan flyger upp på fejset så betyder de att de mycket skönt. Jag kom på max två minuter, hur länge har hon runkat kuk egentligen?

Efter avtorkning så frågade hon om jag ville ha mer massage, de va typ en kvart kvar men jag hade nu tröttnat på henne och ville bara därifrån. Ger henne två hundringar tar på mig skorna och säger till andra yngre tjejen att dig vill jag ha nästa gång. Hon säger tomorrow!? jag svarar maybe hon ler och jag går ut..
totalpris fem Linné

Får en äcklig känsla i kroppen när jag går till bilen. Kommer fram och ser en gul lapp på 1000 jävla kronor horunge parkeringsvakter smutsigaste folket/yrket som finns, kastade lappen på gatan och åkte därifrån så 1500 blev de totalt antar jag jävla skit!!

200kr bra pris !! Diggar dej !
Skiter i om falangerna har massa cash o överbetalar.
Citera
2014-05-27, 13:54
Medlem
Citat:

Känner igen mej lite lätt, tror de e rika sidan av norr ort du var. Iaf när thaisen har så dålig andredräkt vill man ju trycka in en flaska sb12
Citera
2014-05-27, 15:13
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilsanto
200kr bra pris !! Diggar dej !
Skiter i om falangerna har massa cash o överbetalar.

Överbetalar? förklara tack.
Dessa stackars fattiga tjejer ska ha vad dom begär inom mänskliga gränser, har inget med "rika falanger" att göra.
200:- är skitpengar för oss i Sverige, ge åtminstone 300:- till dom för ett HJ.
Ni blir ju behandlade efter hur gulliga och generösa ni är.
Snålkukar ska bli behandlade efter sina preferenser thats it.
Citera
2014-05-27, 15:20
Bannlyst
Instämmer med föregående talare. Det är ju så man skäms å manssläktets vägnar när man läser vissa rövarhistorier här. Förhoppningsvis är det just rövarhistorier efter runkandet hemma på kammaren.
Citera
2014-05-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilsanto
Känner igen mej lite lätt, tror de e rika sidan av norr ort du var. Iaf när thaisen har så dålig andredräkt vill man ju trycka in en flaska sb12

Du tycks vara anhängare av segeration..? Får man dålig andedräkt med passet mannen...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in