Kör en till då detta va för ca en månad sen. Måndag början av veckan, fem dagars hård jobb väntade mig ångest. Inte nog med de har jag en bror som gör mig galen ibland. Hade en salong i söderort som jag tänkt besöka i över ett år nu. Hämtar ut pengar och packar matlådan och allt klart åker till stället och parkerar precis utanför på salongens kund plats alltså. Vågat eller ej jag skiter i jag kör bara. Går in på chans och hoppas på dropp in, hade bara tid för en halvtimme innan jobbet. Wow såg två tjejer båda såg rätt bra ut. Betalar för mitt, duschat hade jag redan gjort hemma går in näckar utan handduk med rumpan i vädret. In kommer den yngre och sötare av de två. Själv tyckte jag hon såg ut att vara från mellanöstern.
Minns att hennes massage va helt okey riktigt avslappnade plus att hon va riktigt söt att kolla på också. Efter uppskattningsvis 25 min frågor hon om han ska ha massage också? Jag nickar hon visar sin vänster hand, jag ljuger och säger att jag bara har 200 take it or leave it tänker jag. Givetviss går hon med på de men no touching
synd för hon va söt. Av tidigare erfarenheter så e kvinnorna runt min ålder usla på HJ vill helst ha 40 plussare för de ändamålet. Men denna tjej va grym och fantasifull, hon pratade med min kuk liksom hon bara... ooh strong dick.. sen kolla hon mig i ögononen. Jag höll på att komma efter max en minut men hennes oerfarenhet me oregelbunden hand arbete gjorde att jag kunde hålla mig ett par minuter till
. Hade fet lust att ta på henne också. Efter allt va klart fick jag inte ens förfrågan om vatten, skitsamma får dricka på jobbet istället. Vet inte om jag vill komma tillbaka men henne vill man ju gärna dunka.
Tackar henne för bra arbete och talar om för henne att hon gjorde mig till en nöjd man nu (: åker till jobbet och talar om för närmaste grabbarna på jobbet.
250 kr plus 200 extra, plus att hon va söt så jag va rätt nöjd.
Minns att hennes massage va helt okey riktigt avslappnade plus att hon va riktigt söt att kolla på också. Efter uppskattningsvis 25 min frågor hon om han ska ha massage också? Jag nickar hon visar sin vänster hand, jag ljuger och säger att jag bara har 200 take it or leave it tänker jag. Givetviss går hon med på de men no touching
synd för hon va söt. Av tidigare erfarenheter så e kvinnorna runt min ålder usla på HJ vill helst ha 40 plussare för de ändamålet. Men denna tjej va grym och fantasifull, hon pratade med min kuk liksom hon bara... ooh strong dick.. sen kolla hon mig i ögononen. Jag höll på att komma efter max en minut men hennes oerfarenhet me oregelbunden hand arbete gjorde att jag kunde hålla mig ett par minuter till
. Hade fet lust att ta på henne också. Efter allt va klart fick jag inte ens förfrågan om vatten, skitsamma får dricka på jobbet istället. Vet inte om jag vill komma tillbaka men henne vill man ju gärna dunka.Tackar henne för bra arbete och talar om för henne att hon gjorde mig till en nöjd man nu (: åker till jobbet och talar om för närmaste grabbarna på jobbet.
250 kr plus 200 extra, plus att hon va söt så jag va rätt nöjd.
tog e4an norrut hade besökt henne en gång tidigare så kände på mig att hon ger mer än bara HJ. Självfallet ska jag väl tajma under rusningstid. En kund chansar på dropp in ringer på hon fick avbryta öppnade och sa till honom att komma tillbaka om 45 min
Hennes massage är riktig underbar plus så fuskar hon bara 5 minuter med tiden. Samma kund kom efter 45 min hon gick och sa kom tillbaka om 20 minuter. Fan tänkte jag inget fuck idag. När massagen va klar frågor hon om jag vill ha mer massage? jag frågade vad hon gör. Hon svarade de beror på vad du vill göra. Jag frågade BOOM BOOM? hon fnissa och höll för min mun och säger 1000 tror jag. Jag kontrar 800, hon kontrar 900, jag säger okey. Jag frågar henne om hennes kund då? Hon säger oh he can wait. Hon beordrar mig att hämta pengarna nu, riktigt avtändande tycker jag, nåja tar ut hundringarna från min plånbok hon ser att jag hade en massa hundringar då får hon lite hybris och säger 1000 blankt!
frågar how much? hon ger tre fingrar. Eftersom jag anser mig som ganska attraktiv, halv vägs till 50 och 8 års regelbunden träning så visar jag två fingrar. Oh my god bästa avrunkningen jag fått. Om jag sprutar så det nästan flyger upp på fejset så betyder de att de mycket skönt. Jag kom på max två minuter, hur länge har hon runkat kuk egentligen?