Tog en tur norrut igen. Tänkte prova något nytt.
Nåväl, samma stad som tidigare men en annan salong.
Väl inkommen på kammaren strippade jag och la mig på rygg (bra tips jag hittade här

)
In kommer en lite äldre mullig tjej (jag som inte är så sugen på mulliga tjejer)
Hon sätter genast igång och masserar låren och insidan av grenen och resultated låter inte vänta på sig

Det är inte frågan om vad jag vill, utan bara om priset. Efter en stund köpslåend enas vi om en
sexhundring, och jag har ingen aning om vad jag gått med på men tiden får väl utvisa.
Och jisses vad den utvisade. Hon började med ett rejält HJ, strippar sedan helt och fortsätter med BJ.
Måste erkänna att hon är riktigt duktig på båda sakerna. Hennes naturligt lagom stora bröst placerar hon rakt i mitt ansikte och min ena hand på sin fitta. Så där ligger jag med ett läckert bröst i munnen och i handen en plaskblöt fitta.Jisses om det kändes OK
Jag suger, hon suger, medan jag pullar henne och bearbetar hennes klit. Hon trivs uppenbarligen, jag trivs.
Plötsligt sliter hon upp en kådis och suger på den. Grenslar mig i ett huj. Inget motstånd där inte, ända ner till roten i ett enda drag.Hon rider mig en lång stund och jag ligger bara och njuter och tänker på isberg.
Efter en stund byter vi till missionären, visst är hon knubbig, men vilket drag.
Härligt, härligt även bakifrån, från sidan och än en gång framifrån.
Som avslutning river hon av kådisen och runkar och suger om vartannat tills jag inte kan hålla igen utan sprutar över oss bägge två.
Totalt utmattade lägger vi oss ner och småpratar en stund innan det är dags för dusch.
När hon gått ut tittar jag på klockan, och konstaterar att hon fuskade med tiden, bara 45 min
tack gode gud för det, hade inte orkat mycket mer

Så än en gång jag är inte mycket för knubbiga tjejer, men är inte sämre än att jag kan ändra mig

Så efter lite vatten och en pratstund beger jag mig åter ut på E4 söderut med ett fånigt flin i ansiktet.