2013-03-23, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Det har ju förekommit en hel del spekulationer kring detta. Frågan kom upp i ett samtal med min flickvän för ett par veckor sedan.

Hon pratade om att hon ville testa thaimassage och undrade om jag hade erfarenhet av det. Jag erkände direkt att det hade jag och hon ville då veta om jag hade besökt ett ställe i närheten där hon bor. Det hade jag inte.

Hon hade läst en del om att sexuella tjänster erbjöds och var nyfiken. Hon frågade om jag hade fått erbjudanden osv. Var ärlig och sa som det var och hon verkade bli ganska tänd av det. Inte alls äcklad av att jag hade betalt för HE. (Jag sa aldrig att jag hade jagat HE som en tok, utan mer att blev det så blev det och då fick de lite dricks, typ.)

Tjejen är rätt "porrig" och vi har otrolig sex, allt vad jag nånsin drömt om, även analt, vilket hon gillar.

Hon ville ha bra massage och tyckte det var "orättvist" att HE verkade vara för män. "Jag vill också ha en HE", som hon sa.
Föreslog att vi kanske skulle gå tillsammans. Det ville hon absolut göra. Hon ville att vi skulle bli masserade i samma rum och hon tände på tanken att vi skulle bli kåta av massagen. Vi diskuterade även att vi skulle kunna knulla i massagerummet när tjejerna lämnat oss. Men framför allt ville hon gärna bli pullad och kanske även slickad av en thaitjej. "Om hon va snygg", som hon sa.

Jag skulle inte få knulla massösen, men hon skulle gärna se mig bli avrunkad.

Efter allt detta snack var vi så kåta bägge två att vi.... ja ni förstår väl.

Nu har vi inte kommit iväg på massagen ännu så detta är lite tidigt. Men det kan möjligen bli en recension av detta så småningom!

Här har man alltså getts en möjlighet att ha en fot kvar i thaiträsket, vilket jag trodde jag övergett.

Grattis till en öppensinnad och kåt tjej. Tror att det kan bli svårt att hitta thaitjejer som slickar henne, men om du har bra relation till någon massös kan du fråga henne om du känner till någon massös som är bi. Kul inlägg!
Citera
2013-03-23, 08:54
Medlem
Efter att ha läst lite här på fb så fastnade jag för folksporten thaimassage.

Har sedan dess testat många ställen på olika orter i och med att mitt arbete innebär en del resande.

Var i förra veckan på ett ställe i MMO.
Fick massage av en snygg tjej med silikonbröst. Massagen började som vanligt med rygg och ben.. Efter vändning så drog hon bort handduken och där fick jag ligga med halv resning sista halvtimmen. Massagen fortsatte grundligt på benen och sedan masserades pungen och skaft ett tag, men hon gjorde inget extra.. Fick som svar att det var sånt man gjorde hemma!
Helt ok ställe, snygg tjej.. Återbesök - javisst!!
Citera
2013-03-23, 23:39
Medlem
timpanis avatar
Alltid spännande att besöka en ny salong. För ett par år sen hade jag besökt ägarens förra salong strax söder om Stockholm, och där hade hon läst upp hela extramenyn i princip på en gång, vilket ju är ovanligt.

Därför hade jag en förväntansfull känsla när jag klev in i denna salong innanför tullarna. Hon som öppnade var rätt söt och runt trettio. Lite mullig, men med porriga kläder och accentuerad byst. Hon låste om oss och jag kände att detta skulle bli bra.

Massagen var bra, men hon rörde inte min rumpa alls, och inget pungsnudd heller. Hmm, jag började få en dålig känsla. Efter vändningen var hon noggrann med att låta handduken täcka paketet och inte heller nu närmade hon sig de ädla delarna. Jag blev därför inte förvånad när det inte kom någon fråga om extra massage. Jag fattar inte. Jag hade ju kört mitt beprövat trevliga snack, och jag var hel och ren. Att frågan uteblir händer mig väldigt sällan.

Utanför rummet satt två andra tjejer som var yngre, smala och klart sötare, och de sökte båda min blick och log flirtigt. Jag känner definitivt att jag ska ge detta ställe en ny chans, men då ska jag testa någon av de andra tjejerna.
Citera
2013-03-24, 18:32
Bannlyst
Var tillbaks till min favorittjej med "the magic finger" och fick en lika skön behandling som vanligt.
Det ovanliga denna gång var att hon gick med på att klä av sig lite.....

Jag frågade om hon kunde ta av sig kläderna men hon mumlade något om att det hade varit "polisrazzia i stan".
Vete fan vad hon menade, men av den anledningen så kunde hon bara dra ner brallorna lite grann (hon kunde inte ta av sig helt......knäppt).
Men, med byxorna nerdragna så kunde jag vända henne i en 69:a och jag slickade hennes fitta och stjärthål samtidigt som hon fingerpullade min röv......helt fantastiskt skönt.

En helt vanlig söndageftermiddag......
Citera
2013-03-24, 19:26
Medlem
RuneRusks avatar
Hmmm... jag är inte ensam om att ha "råkat ut för" no extra senaste tiden.

Kan det vara så att det spridit sig nåt rykte om att farbror blå är på hugget?
Bara en tanke...
Citera
2013-03-24, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Hmmm... jag är inte ensam om att ha "råkat ut för" no extra senaste tiden.

Kan det vara så att det spridit sig nåt rykte om att farbror blå är på hugget?
Bara en tanke...

Polisen i samarbete med skatteverket och migrationsverket gör väl regelbundna kontroller av salongerna. Det är inget nytt. Kassaredovisning, uppehålls- och arbetstillstånd mm. Men hur skulle dom (polisen alltså) skulle kunna komma åt "yes"?
Citera
2013-03-25, 07:22
Medlem
LemmyMs avatar
Det där med polisen verkar vara en het potatis. Jag var på en salong i fredags och efter 5 min frågade tjejen om jag var polis. Jag skarattade och sa nej.
Efter det blev det en hel del pungsnudd och frågan om "mer" massage upprepades flera gånger. Massagen var inget vidare och när det återstod 20 min var hon "klar". Jag har en bokad tid nu så du får en ny massös sista tiden, sa hon. Verkade väldigt underligt, men den nya tjejen var riktigt bra. Synd att jag inte fick henne från början. Även den nya vill sälja in extratjänster och det hela slutade med ett helt ok HE.
Jag kommer förmodligen att återkomma till salongen och då begära den tjejen som avslutade senast.

Ta hand om er i massagedjungeln
Citera
2013-03-25, 07:46
Medlem
Kenbins avatar
Vet inte hur polisen skall kunna stoppa denna verksamhet. Det är fortfarande inte olagligt att sälja sex utan endast att köpa.
Oavsett om polisen skulle får ett erbjudande om HE så vad skulle de göra?
Enda sättet för polisen är att storma in på salongen och ta någon på bar gärning (vet inte hur det skulle gå till).
Så mina vänner simma lugnt både kunder och tjejer.
Enda gången de skulle kunna få problem på salongen är om de inte sköter sina skatter.
Citera
2013-03-25, 10:10
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenbin
Vet inte hur polisen skall kunna stoppa denna verksamhet. Det är fortfarande inte olagligt att sälja sex utan endast att köpa.
Oavsett om polisen skulle får ett erbjudande om HE så vad skulle de göra?
Enda sättet för polisen är att storma in på salongen och ta någon på bar gärning (vet inte hur det skulle gå till).
Så mina vänner simma lugnt både kunder och tjejer.
Enda gången de skulle kunna få problem på salongen är om de inte sköter sina skatter.

Jag är inte orolig för egen del, men kan tänka mig att man blir försiktigare på salongerna om det går nåt rykte. Gör man upp affären direkt med massösen i rummet är det i princip omöjligt att åka dig om nu inte massösen skulle få för sig att erkänna med de konsekvenser som skulle drabba henne.

Det är olagligt att främja försäljning av sex, alltså gör ägaren till etablissemanget sig skyldig till koppleri. Det går förstås att hävda att man inte kände till vad som pågick, men det skulle nog inte funka juridiskt.

Som sagt riktigt svårt att komma åt för polisen och hyggligt säkert för kunderna.
Citera
2013-03-25, 11:30
Medlem
Förra veckan avslutades med besök på känt ställe inom tull. La mig på madrassen och en ung tjej kom in stängde dörren och låste densamma.

Korrekt massage när jag låg på mage. Efter vändning mindre korrekt massage, och efter en kort förhandling påbörjades ett klart bra HE. Jag förstod att menyn erbjöd allt möjligt. När jag var klar noterade hon att jag hade tid kvar, och avslutade med en skön ansikts- och huvudmassage. Trevligt med den formen av service.

Väl uppe i entrén igen hade personalen utökats med en person med misstänkt mörk röst, som ville att jag skulle sitta bredvid hen i soffan. Jag bara garvade, är inte lagd åt det hållet. Stämningen var väldigt uppsluppen, på ett sätt som kändes äkta faktiskt. Sen att de bara vill åt mina pengar är ju en annan sak, men det ena behöver ju inte utesluta det andra.

Lämnar inte ut stället, så inga PM tack.
Citera
2013-03-25, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Efter att läst tråden och 98% av inlägg är från män, så är nu min fråga, är det någon är inne som vet om sig att sin fru/tjej/tjejkompis fått HE?

Jag tror frågan har ställts förr och tjejer går ju bevisligen också på¨thaimassage så det skulle vara intressant om det fanns någon tjej som kan bekräfta om de fått eller erbjudits en liten HE i samband med massagen...
Citera
2013-03-25, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU

Här har man alltså getts en möjlighet att ha en fot kvar i thaiträsket, vilket jag trodde jag övergett.

Vi ser fram mot recensionen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in