Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Det har ju förekommit en hel del spekulationer kring detta. Frågan kom upp i ett samtal med min flickvän för ett par veckor sedan.
Hon pratade om att hon ville testa thaimassage och undrade om jag hade erfarenhet av det.
Jag erkände direkt att det hade jag och hon ville då veta om jag hade besökt ett ställe i närheten där hon bor. Det hade jag inte.
Hon hade läst en del om att sexuella tjänster erbjöds och var nyfiken. Hon frågade om jag hade fått erbjudanden osv. Var ärlig och sa som det var och hon verkade bli ganska tänd av det. Inte alls äcklad av att jag hade betalt för HE. (Jag sa aldrig att jag hade jagat HE som en tok, utan mer att blev det så blev det och då fick de lite dricks, typ.)
Tjejen är rätt "porrig" och vi har otrolig sex, allt vad jag nånsin drömt om, även analt, vilket hon gillar.
Hon ville ha bra massage och tyckte det var "orättvist" att HE verkade vara för män. "Jag vill också ha en HE", som hon sa.
Föreslog att vi kanske skulle gå tillsammans. Det ville hon absolut göra. Hon ville att vi skulle bli masserade i samma rum och hon tände på tanken att vi skulle bli kåta av massagen. Vi diskuterade även att vi skulle kunna knulla i massagerummet när tjejerna lämnat oss. Men framför allt ville hon gärna bli pullad och kanske även slickad av en thaitjej. "Om hon va snygg", som hon sa.
Jag skulle inte få knulla massösen, men hon skulle gärna se mig bli avrunkad.
Efter allt detta snack var vi så kåta bägge två att vi.... ja ni förstår väl.
Nu har vi inte kommit iväg på massagen ännu så detta är lite tidigt. Men det kan möjligen bli en recension av detta så småningom!
Här har man alltså getts en möjlighet att ha en fot kvar i thaiträsket, vilket jag trodde jag övergett.
Hon pratade om att hon ville testa thaimassage och undrade om jag hade erfarenhet av det.
Jag erkände direkt att det hade jag och hon ville då veta om jag hade besökt ett ställe i närheten där hon bor. Det hade jag inte.Hon hade läst en del om att sexuella tjänster erbjöds och var nyfiken. Hon frågade om jag hade fått erbjudanden osv. Var ärlig och sa som det var och hon verkade bli ganska tänd av det. Inte alls äcklad av att jag hade betalt för HE. (Jag sa aldrig att jag hade jagat HE som en tok, utan mer att blev det så blev det och då fick de lite dricks, typ.)
Tjejen är rätt "porrig" och vi har otrolig sex, allt vad jag nånsin drömt om, även analt, vilket hon gillar.
Hon ville ha bra massage och tyckte det var "orättvist" att HE verkade vara för män. "Jag vill också ha en HE", som hon sa.
Föreslog att vi kanske skulle gå tillsammans. Det ville hon absolut göra. Hon ville att vi skulle bli masserade i samma rum och hon tände på tanken att vi skulle bli kåta av massagen. Vi diskuterade även att vi skulle kunna knulla i massagerummet när tjejerna lämnat oss. Men framför allt ville hon gärna bli pullad och kanske även slickad av en thaitjej. "Om hon va snygg", som hon sa.
Jag skulle inte få knulla massösen, men hon skulle gärna se mig bli avrunkad.
Efter allt detta snack var vi så kåta bägge två att vi.... ja ni förstår väl.
Nu har vi inte kommit iväg på massagen ännu så detta är lite tidigt. Men det kan möjligen bli en recension av detta så småningom!
Här har man alltså getts en möjlighet att ha en fot kvar i thaiträsket, vilket jag trodde jag övergett.
Grattis till en öppensinnad och kåt tjej. Tror att det kan bli svårt att hitta thaitjejer som slickar henne, men om du har bra relation till någon massös kan du fråga henne om du känner till någon massös som är bi. Kul inlägg!