2010-02-16, 22:03
Medlem
Sånt här förstår sig minsann Starke Adolf på både framlänges och baklänges. Du ska få ett recept som kan ta knäcken på de mest motbjudande mögloslusksvampar och snuskiluskbacillurer.

Gör en dekokt på en liter stenkolstjära, en kaffekopp isättika, en matsked kopparvitriol, en kaffekopp sågspån och en dosa snus. Köp en grov pensel och stryk på duktigt morgon och kväll runt röva, Arsenalsgatan och på den Gamle Salte i tre veckor och sen du skall få se på själva fan

Dylika remedier fostrar MÄN som är redo till nya mångbesjungna dåd mellan lakanen
Citera
2010-02-16, 22:11
Medlem
doejanes avatar
det låter som svamp, förutom att det var för 2 månader sen du hade sex. svamp brukar inte vara så länge.
min varar högst en vecka utan nån behandling.

en gång så hade jag bakteriell förändring efter oskyddat sex. det gick också över utan behandling, var hos gyn för det.

ot: har ni smakat den nya bearnese sourcream, så gott!!
Senast redigerad av doejane 2010-02-16 kl. 22:13.
Citera
2010-02-16, 22:16
Medlem
DushA.
hade hon chips i fittan eller?
Citera
2010-02-16, 22:16
Medlem
negersnopps avatar
Det är cancer
Citera
2010-02-16, 22:18
Medlem
oRuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
det låter som svamp, förutom att det var för 2 månader sen du hade sex. svamp brukar inte vara så länge.
min varar högst en vecka utan nån behandling.

en gång så hade jag bakteriell förändring efter oskyddat sex. det gick också över utan behandling, var hos gyn för det.

ot: har ni smakat den nya bearnese sourcream, så gott!!

"nya" jaja
Citera
2010-02-16, 22:19
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oRuse
"nya" jaja

jaha, är den inte ny? väldigt god är den.
Senast redigerad av doejane 2010-02-16 kl. 22:59.
Citera
2010-02-16, 22:58
Medlem
Ah-Lee-Bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starke Adolf
Sånt här förstår sig minsann Starke Adolf på både framlänges och baklänges. Du ska få ett recept som kan ta knäcken på de mest motbjudande mögloslusksvampar och snuskiluskbacillurer.

Gör en dekokt på en liter stenkolstjära, en kaffekopp isättika, en matsked kopparvitriol, en kaffekopp sågspån och en dosa snus. Köp en grov pensel och stryk på duktigt morgon och kväll runt röva, Arsenalsgatan och på den Gamle Salte i tre veckor och sen du skall få se på själva fan

Dylika remedier fostrar MÄN som är redo till nya mångbesjungna dåd mellan lakanen
hahaha gud tack för ett gott skratt
Citera
2010-02-16, 23:19
Medlem
Yorricks avatar
Hej!

Det du beskriver kan bara vara två sjukdomar:
´1.Thailändsk gonorre.
2. Mul & klövsjukan.

1an kan du bara bota i Thailand. Efter du har fått medicinen ( Du vill inte vad den består av.) så kommer pungen att hänga i höjd med dina knä. Men bara i två/tre dagar. Efter en vecka är du minus thailändsk gonnore.

Mul & klövsjukan så måste du kontakta Jordbruksverket ( 551 82 Jönköping | 036-15 50 00 ) för vidare råd och eventuell karantän.
Citera
2010-02-17, 00:20
Medlem
TS, du ska ringa sjukvårdsupplysningen och fråga om du bör uppsöka läkare, berätta precis vad du skrivit här och utelämna inte den prekära detaljen med oskyddad sex. Läkare är annars vana både vi att titta på snoppar och även att känna i rövhål, så det är är inget man behöver skämmas över. Jag kan tänka mig att du fått klamydia, vet egentligen inte symptomen, men bakterier orsakar ofta stank och klamydia orsakas av just en bakterie.
Citera
2010-02-17, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Hade oskyddat sex några gånger med en tjej för ca 2 månader sen och efter det har skrevet luktat illa, sådär suraktigt. Dom första 14 dagarna hade jag en spindelvävsliknande vit massa under förhuden (jag vill minnas att det kliade också) och ända sen dess har lukten stannat. Jag har alltid duschat minst varannan dag fast oftast varje så pungsvettdoften har aldrig varit något problem förran nu. Behöver inte ens aktivera och svettas förran efter bara 6-7 timmar kommer sourcream doften. Har även fått smegma som är rätt svår att tvätta bort, innan var det bara att skölja bort det på två sekunder men nu måste jag skrubba noggrant vid ollonets rot för att få bort allt. Bortsett från det ser och känns kuken som vanligt, bara det att den stinker!

Svamp va? Och hur botar jag det? Räcker det att jag beskriver det för doktorn eller måste jag även dra ner byxorna och visa mitt stinkande paket ?

Kan vara svamp eller kalmydia.
Så sök hjälp.
Ja du behöver nog visa snoppen din.
Är väl inget farligt.
Tro mig de har allt sett en hel del kukar under sina arbetsår.
Citera
2010-02-17, 04:51
Bannlyst
Later som gonorre med kraftig Gonocockstam(stavning?) Jag kom hem fran Cambodia en gang med sadan vidrig Gonne att jag typ fick sitta i karantan i 8tim efter sprutan pa KS. Har aven haft gonorre i ogonen efter att ha smakat pa en riktig sunkfitta
Citera
2010-03-02, 19:52
Medlem
Det här med att killar kommer för fort....??

Okey, nu vill jag inte ha massa tramsiga/barnsliga inlägg här utan snälla håll er på en vuxen nivå tack! ..

Problemet när jag alltid har haft pojkvänner osv är att dom alltid kommer för fort.. det är lixom över innan man knappt har börjat och sedan har dom inte kunnat fortsätta så att säga.. Jag vet inte om detta är vanligt problem och jag har aldrig vågat ta upp det med någon annan eller då när jag haft en partner.. Jag är rädd att han ska känna sig misslyckad, förbannad, ledsen,skämmigt osv och så vill jag absolut inte att det ska bli.. men vissa grabbar har faktiskt blivit skitförbannade på sig själva eller nått i den stilen och allt har bara blivit pannkaka..

vad kan man göra i sånna här tillfällen.. känns som man själv är den som är felet .. kanske ska man istället vara glad för att han "tycker om det" men det har nästan vänt till nått negativt eftersom dom man varit med har haft samma "problem".. så hur kan man göra? hur ska man ta upp det så att det inte blir helt fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in