• 3
  • 4
2010-08-30, 16:50
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugsaft
Lyssna på den här snubben: http://www.youtube.com/user/ricdrasin#p/u/9/4O68zCq_TL8

Intressant. Finns klipp med på hans kanal när han snackar om när han träna med arnold etc. Riktigt intressant !

Riktigt bra länk. Kollat genom ett par avsnitt.. Visste t.ex. inte att gh får tumörer och cancer att växa till -dock har min läkare sagt att man riskar blodcancer på gh.. Visste inte heller att syntol är en fettsyra och alla fettsyror tas ju upp i blodet, så få syntol i artärerna är ju inte mysigt.

Bra sida som sagt. Ska kolla mer.

mvh
Citera
2010-08-30, 17:45
Medlem
DonaldTrumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Riktigt bra länk. Kollat genom ett par avsnitt.. Visste t.ex. inte att gh får tumörer och cancer att växa till -dock har min läkare sagt att man riskar blodcancer på gh..

gh gör att i princip allt växer,aldrig sett killarna med alien-pannor?

Citat:
Visste inte heller att syntol är en fettsyra och alla fettsyror tas ju upp i blodet, så få syntol i artärerna är ju inte mysigt.

Synthol och liknande local-e är samma olja som dina oljebaserade prepp,men med tillsatt silica och annat skit i hopp om att få en mer trög sörja för att hålla sig i musklerna en längre tid - är inget konstigt eller magiskt som säljarna får det att låta.

Håll dig dock undan för att injicera dina prepp i samma syfte som synthol då det kommer sluta med tonvis av ärrvävnad (samma med kollagen-baserad)
Senast redigerad av DonaldTrump 2010-08-30 kl. 17:52.
Citera
2010-08-30, 18:38
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrump
gh gör att i princip allt växer,aldrig sett killarna med alien-pannor?

Synthol och liknande local-e är samma olja som dina oljebaserade prepp,men med tillsatt silica och annat skit i hopp om att få en mer trög sörja för att hålla sig i musklerna en längre tid - är inget konstigt eller magiskt som säljarna får det att låta.

Håll dig dock undan för att injicera dina prepp i samma syfte som synthol då det kommer sluta med tonvis av ärrvävnad (samma med kollagen-baserad)

aha ok.. tack.

Kan du förklara det där med collagen?

mvh
Citera
2010-08-30, 21:16
Medlem
DonaldTrumps avatar
Citat:
aha ok.. tack.

Kan du förklara det där med collagen?

mvh

Det brukar finnas 2 sorts "Synthol/SEO/local-e etc" kollagen-baserad och silica-baserad, i resultatväg är det inte någon större skillnad - förutom att den med kollagen kommer göra att du får massa extra ärrvävnad.
Lika med de som försöker krydda till med något lagligt pro-hormon i oljan,det kommer oftast bara resultera i lokal irritation som skapar mer ärrvävnad.
Citera
2010-08-30, 21:42
Medlem
MrEagles avatar
Citat:
Riktigt bra länk. Kollat genom ett par avsnitt.. Visste t.ex. inte att gh får tumörer och cancer att växa till -dock har min läkare sagt att man riskar blodcancer på gh.. Visste inte heller att syntol är en fettsyra och alla fettsyror tas ju upp i blodet, så få syntol i artärerna är ju inte mysigt.

Bra sida som sagt. Ska kolla mer.

mvh

GH = tumörer växer och man riskerar blodcancer...*host*...även på små doser? Fan, jag som precis beställt. Känt - efter att ha plöjt +1000 inlägg - att lågdos (4/dag) är ett relativt harmlöst prepp för viktminskning.

Nu blir jag nojjig...

//Ernie
Citera
2010-08-30, 21:49
Medlem
Mikelhojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEagle
GH = tumörer växer och man riskerar blodcancer...*host*...även på små doser? Fan, jag som precis beställt. Känt - efter att ha plöjt +1000 inlägg - att lågdos (4/dag) är ett relativt harmlöst prepp för viktminskning.

Nu blir jag nojjig...

//Ernie

Det låter inte speciellt bra
Citera
2010-08-30, 21:55
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrump
Det brukar finnas 2 sorts "Synthol/SEO/local-e etc" kollagen-baserad och silica-baserad, i resultatväg är det inte någon större skillnad - förutom att den med kollagen kommer göra att du får massa extra ärrvävnad.
Lika med de som försöker krydda till med något lagligt pro-hormon i oljan,det kommer oftast bara resultera i lokal irritation som skapar mer ärrvävnad.

Ok-. stort tack för infon.

mvh
Citera
2010-08-30, 21:57
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEagle

Nu blir jag nojjig...

//Ernie

Är nog rätt sällsynt dock.. Man kan göra magnetröntgen hos läkare privat i 08.. där får man svar på om mna har tumörer nånstans.. Dock kostar det 150 000 och uppåt. Men hade man haft gott om pengar så skulle ja gärna gjort en sån varje år.

mvh
Citera
2010-09-01, 19:23
Medlem
getosts avatar
Förvånansvärt hur få som dött i biverkningarna av hårt steroidmissbruk egentligen, med tanke på HUR man kurade förr. Hårda kurer under lång tid utan att veta mer än på ett ungefär vad substansen drog med sig för biverkningar, och sedan tvärt slut utan PCT. Sedan på nästa hårda kur som ofta var till stor del elaka tabletter. Näsblod, hjärtklappning och yrselsymptom räknades mer som naturliga effekter av kurandet än som en hälsovarning. Jag vet de som tränade med papper konstant upptryckt i näsan pga ständiga näsblödningar.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in