2010-08-29, 17:21
Medlem
wqachiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOne
Vad vet du om va jag gör eller inte? Bara för att jag inte skriver ut i min signatur va jag ligger på?

Va lider du av ?

Dryg och otrevlig bakom ditt nick. Du påminner om ABL som höll till här förut.
Citera
2010-08-29, 17:21
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binsky
För att inte tala om hur dåligt betalt det är.

Snackar vi absoluta toppen i BB så har dom gott med pengar, dock är det ju mycket sponsorer och annat självklart.
Citera
2010-08-29, 19:13
Medlem
FreeOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wqachii
Dryg och otrevlig bakom ditt nick. Du påminner om ABL som höll till här förut.

Dryg och otrevlig? Han som skriver något om mig som han absolut inte har en aning om? Gjort de i två trådar bara i dag.

Förr om åren så va man inte tvungen att skriva något i trådarna för folk som besatt kunskap, trodde inte att dom va några proffs inom ämnet bara för dom låg på året runt och på gram doser.

Nu handlar allt om mest posts och och året runt kurare så är man med i den övre ligan i forumet.

Ser ingen anledning i att sitta och skylta med vad jag ligger på samt vilka doser då de bara blir bevis emot mig själv. Inte undra på att dom vettiga gamla forums rävarna tar ett steg tillbax och ägnar tid på andra forum där trollen som samlar posts inte hör hemma.
Citera
2010-08-29, 20:24
Medlem
DonaldTrumps avatar
Citat:
I slutändan handlar det om vad man har råd med. Även med grymma gener kommer man ju inte till toppen såvida man inte kan lägga flera 100.000:- på tillskott.

Nja i slutändan handlar det om hur långt man är redo att gå,bögeri och andra perverserier är ju väldigt utbrett.

Hur många fattiga byggare tror du säger nej till att umgås med en man i en helg för 30-40,000? - jag vet personligen ett franskt ifbb-pro med barn och allt,kör runt i fin bil men värdigheten är så gott som bortblåst han håller fortfarande på med perverserier för att det är "lätta pengar"
Citera
2010-08-29, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrump
Nja i slutändan handlar det om hur långt man är redo att gå,bögeri och andra perverserier är ju väldigt utbrett.

Hur många fattiga byggare tror du säger nej till att umgås med en man i en helg för 30-40,000? - jag vet personligen ett franskt ifbb-pro med barn och allt,kör runt i fin bil men värdigheten är så gott som bortblåst han håller fortfarande på med perverserier för att det är "lätta pengar"

Ville bara poängtera att man måste ha mycket pengar för att kunna komma långt. Tyvärr finns det ju många som lägger sin värdighet åt sidan för byggandet och gör både det ena och det andra för att få in kulorna.

Var en intervju postad här på forumet förr som man blev ganska äcklad av.
Citera
2010-08-29, 21:31
Medlem
RaggeNs avatar
Citat:
Ville bara poängtera att man måste ha mycket pengar för att kunna komma långt. Tyvärr finns det ju många som lägger sin värdighet åt sidan för byggandet och gör både det ena och det andra för att få in kulorna.

Var en intervju postad här på forumet förr som man blev ganska äcklad av.
Vad för intervju? :P
Citera
2010-08-29, 22:01
Medlem
Folk tar generellt mer grejer nu än förr. För 15-20 år sedan kurade de flesta i min omgivning på smådoser jämfört med idag. Många låg ej högre än 250mg-1g vecka. visst fanns de dem som öste på rätt bra förr också men de flesta låg betydligt lägre än idag.

Grejerna var bättre förr. Det var riktiga HG prylar som innehöll vad de skulle. Idag är för fan i stort sätt alla HG prepp förfalskningar. Vissa sade till mig att det var lätt att få tag på riktig Galenika testo. Har sett ett gäng så kallade riktiga nu men allt tyder på att också de är fejk. Håller på att undersöka detta nu då jag vet en som har garanterat äkta hemma som jag skulle få jämföra med.

Som jag skrivit tidigare har jag inte sett en äkta dubbeldeca sen 90-talet ändå köper folk dessa kopior hela tiden noll effekt har de.

Riktiga femmor som man kom över förr var det sjukt drag i. Kunde ej ta mer än 6 per dygn vid 8 blev blodtrycket skyhögt. Huvudet hoppade på kudden när man skulle sova.

Sen hör man nybörjare som pular i sig 100mg idag och knappt ökar ett skit.

Det finns ju UG varav en del håller hyfsad kvalitet men mycket är underdoserat. Med UG är det alltid en chansning det kan vara ok det kan vara skit. Bara för att en leverans har hållit måttet behöver inte nästa göra det.

UG tabs skulle jag inte äns befatta mig med. Mycket svårt att tillverka. Sen när man gör som vissa gör tabs i en cementblandare kan man inte räkna med att noggranheten är speciellt stor.

Så en stor anledning till att åtminstone hobbybrukaren tar betydligt större doser idag är att grejerna helt enkelt är så mycket sämre.

Den som provat äkta parabolan slutade tillverkas 1996 kan ju intyga hur mycket mer effekt per mg den hade jämfört med dagens hemkokade tren. Själv tog jag två amps i veckan av denna och resultatet var sinnesjukt. 30kg upp i basövningarna direkt och musklerna blev som granit.

Sen har naturligtvis byggningen gått frammåt även om jag ibland tycker det nästan blivit sämre. Självklart har då också doserna höjts och det har blivit fler prepp inblandat. Förr räckte det med testo o deca idag krävs förutom stora doser aas även tillväxt, insulin, peptider och en hel radda andra mediciner för att stå ut med biverkningarna.

Byggning på tävlingsnivå är så långt ifrån friskvård man kan komma. Till SM kanske du kan ta dig med moderata doser om du har grymma gener. Vill du komma längre kommer det förutom bra gener krävas mediciner i doser som äventyrar din hälsa rätt ordentligt.

Sammanfattning. Generellt kurar man med högre doser idag än för 20 år sedan. För 20år sedan var 95 procent av preppen riktiga HG grejer. Idag får vi vara glada om 5 procent är riktiga HG grejer.
Citera
2010-08-29, 22:51
Medlem
getosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike06
textmassa

- Jag fick näsblod på 10 dbol på "den gamla goda tiden", så nog var det tryck i dem alltid : )

Minns att Lance Gille gick på 3 gram eod och fick okontrollerade muskelspasmer. Han vägde då 120 på sina fjuttiga centimetrar.

Det värsta man kunde gå på var då Anadrol50, som man nästan blev personlighetsförändrad på om man mixade med Dianabol.
Citera
2010-08-29, 22:59
Medlem
Einsatzkommandos avatar
Mycket intressant tråd... gött å se att dä finns nåra gamla rävar som stryker omkring fortfarande
Citera
2010-08-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getost
- Jag fick näsblod på 10 dbol på "den gamla goda tiden", så nog var det tryck i dem alltid : )

Minns att Lance Gille gick på 3 gram eod och fick okontrollerade muskelspasmer. Han vägde då 120 på sina fjuttiga centimetrar.

Det värsta man kunde gå på var då Anadrol50, som man nästan blev personlighetsförändrad på om man mixade med Dianabol.

Jo då Gille känner jag rätt väl igen. Han har utan tvekan varit en av Sveriges främsta byggare. Minns 92-93 Satan i helvete hur karln såg ut 116kg och hård i kroppen. Han är ju i min längd runt 170cm. Han såg fan ut som ett proffs då. Axlarna var som huvudet och vaderna ska vi inte tala om. Lätt sveriges bästa vader. Synd han inte gick hela vägen för hade han gjort det hade han varit en av dem vi pratat om. Stark som få var han också. Han var en av dem som experimenterade rätt mycket både med prepp och dieter. Var ju också nära på att dö ett par gånger under sina extrema deffperioder.

Anadrolen minns jag väl, själv fixade jag inte en om dagen ens. Fick bröstsmärtor. Fanns en här i stan som tog fem om dagen men då blödde han näsblod stup ikvarten också he he.
Citera
2010-08-30, 07:37
Medlem
MrEagles avatar
Jädrar vilka sköna och intressanta trådar du skapar Heavy! Även för oss rookies.

*applåder hörs*

//Ernie
Citera
2010-08-30, 16:22
Medlem
Flugsafts avatar
Lyssna på den här snubben: http://www.youtube.com/user/ricdrasin#p/u/9/4O68zCq_TL8

Intressant. Finns klipp med på hans kanal när han snackar om när han träna med arnold etc. Riktigt intressant !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in