2008-05-15, 08:49
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avazza
Måste hålla med, sjukare snubbe än Max Hardcore finns inte. Sett några minuter av en p-rulle med honom och det är fan helt sjukt. Sätter på dom i halsen tills dom spyr, pissar på dom... nej tack, inget för mig. Skjut karln så blir världen ett bättre ställe.

Nog fan finns det betydligt sjukare saker än M H där tjejerna blir betydligt mer utnyttjade och snudd på misshandlade. Att han sen är smart och tar chansen att utnyttja desperata brudar. Är en annan sak.
Citera
2008-05-15, 15:17
Medlem
Får inte ens stånd av hans rullar.. dålig porr helt enkelt
Citera
2008-05-15, 18:17
Medlem
Otroligt att finns folk som tander pa att se en brud krakas for att sen pissa pa henne!?!
Citera
2008-05-15, 18:21
Medlem
TYGs avatar
Alltså jag gillar hans tanke, hur han rör sig och hur han för sig. Men det är något som fattas, gnistan mellan honom och tjejen som så många andra har. Han har en bra tanke men är för sopig människa.
Citera
2008-05-16, 09:45
Medlem
jag har bara sett ungefär 1 minut av en av hans filmer och tycker han är helt sjuk.

Men det jag inte visste. var att han munknullar dom så tjejerna spyr och sedan pissar han på dem ?

Sjuk gubbjävel...
Citera
2008-05-17, 23:26
Bannlyst
haha, gillar inte hans verk men han är fan en riktig karl...
Citera
2008-05-18, 05:11
Bannlyst
Ett fyndigt namn iaf.. Ungefär som homers max power..
Citera
2008-05-18, 23:03
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
Får inte ens stånd av hans rullar.. dålig porr helt enkelt

Och jag får utlösning till hans filmer... bra porr helt enkelt.
Citera
2008-05-18, 23:47
Bannlyst
Tycker Max Hardcore är tvär bra ! Fler av han vill jag se !
Citera
2008-05-19, 07:50
Medlem
Max Hardcore är en jäkla hjälte. Filmerna hade ju dock kunnat vara snäppet bättre om han hade haft en större kuk. Man får ju inse att hans filmer inte är porr i den vanliga bemärkelsen, utan ett monument över manlighet när den är som bäst.
Citera
2008-05-20, 15:22
Medlem
JHGFs avatar
Max Hardcore gör riktigt bra porr. Mycket munknull och analt, precis som det ska vara. Hans filmer är verkligen upphetsande. Han gör precis som han vill med tjejerna. Han pissar på dem, knullar dem i röven, sprutar dem i munnen och ibland fistar han dem. Mmm så ska de små flickorna tas.
Citera
2008-06-02, 21:29
Medlem
Deon Limes avatar
Var lite mätt på Max Hardcore för två - tre år sedan men de senaste månaderna har intresset växt. Max Hardcore har blivit allt bättre. Bra och proffsig produktion och gillar upplägget när de är i olika städer på porrmässor etc. Klassen på tjejerna är riktigt bra nu också. Fanns många fina tidigare också men mer blandad kvalite då.

Favorittjejerna som medverkat i Max skulle jag placera i följande ordning,

1. Chiquita Lopez - Grymt vacker liten latinska
2. Ann Harlow - En av favoriterna totalt sett som gjorde en bra scen med Max.
3. Morgana - Inte hittat något med denna tjej från Brasilen utanför hennes sen med Summer Luv.
4. Anastasia Blue - Kanske den snyggaste häcken jag sett i porren.
5. Layla - Härlig charm och slampig som få.
6. Cameron - Söt liten sak som ser så oskyldig ut.
7. Shawna Edwards - En av favoriterna redan före jag såg henne i Max
8. Vivonica - Ljushårig tjej som är "girl next door söt".
9. Julianna Sterling - Envisas med att spela så extremt korkad men snygg är hon.
10. Jamie Lynn - Scenen där Candy Cotton dyker upp är en av favoriterna.

Den mest irriterande tjejen är tveklöst Anita Blue med sin jobbiga röst. Dock mycket bra scen där det inte tog lång tid innan hon bröt ihopa. Verkade vara livrädd för pisset och sen går det bara utför. En viss tjusning att se då hon var så jobbig.
Senast redigerad av Deon Lime 2008-06-02 kl. 21:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in