Citat:
Ursprungligen postat av ToddsTer
Jadu, jag förstår mig inte på amerikansk juridik för fem öre!
Dem ger ju 52 miljarder till en kärring för att hon bränner sig på McDonnald´s kaffe tex..
"jaha, oj? är kaffe varmt? Det skulle ni ha sagt så jag inte hade klämt ihop fyra kaffekoppar mellan benen i drive-inen" Typ....
Men i Sverige skulle jag vilja ogiltigförklara ev. avtal mellan tjejerna och Max och referera till svek/hot paragraferna i avtalslagen... Och sätta dit honom för försök till mord, grov misshandel, våldtäkt och stämpling till allt det där etc etc... (OBS! nu spottar jag bara ur mig lite random brott utan att ha kikat närmare på frågan). Hade försökt sätta dit honom för allt jag kunnat men inte för "obscenity" :S, tror inte ens att det finns någon svensk motsvarighet till det.
Du är ju så jävla korkad att man får näsblod.
52 miljarder hoppas jag du bara hasplade ur dig som en överdrift, annars är du tyvärr bortom all räddning även om det idag går att leva ett ganska normalt liv även som förståndshandikappad.
Kärringen var 80 bast och fick brännskador på över 20% av sin kropp vilket resulterade i två års behandling till en kostnad av drygt 82,000 SEK varpå hon krävde 150,000 SEK av McDonalds som kompensation. Till slut drog det hela iväg till en halv miljon eftersom McDonalds gång efter annan vägrade betala.
Vad det hela har att göra med Max Hardcore återstår för dig att svara på, dumma slinka.