Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Ni som nästan skiter ner er av ilska för någon dylikt för tagga ner lite.
Max gör filmer där han förnedrar brudar, vilket inte är snyggt. Men sätt tjejerna i relevans, här har vi några gold-diggers som försöker tjäna snabba stål. Max säger till dem vad de ska göra, kletar lite och de får sina cash.
Om man då sätter in t.ex bananbranchen här, där människor i fattiga länder springer omkring bland växtgifter hela dagarna för vi ska få våra bananer billigt, eller kaffebranchen där man gör likadant, och dessutom förstör regnskog. Då kan man ju fundera på vad det egentligen är som är värst att stödja? Man kan ju dessutom fråga sig om inte också Max är ett offer i porrbranchen, eller?
Jag tror inte att rullar som dessa ökar intresset för denna typ av sex så mycket, mer än att många känner att "det blir okej att fråga", man kanske hittar någon som har samma tankar som man själv är i. Iallafall ökar det nog inte antalet våldtäkter och dylik, det kan nog t.om ha en motverkande effekt då många kan fylla sina behov med film istället. Så länge han håller sig på rätt sida lagen, med åldrar och så, ser jag inget fel i det han gör. Jag tycker själv inte Max Hardcore är porrig för 5-öre, men det är en annan sak. Däremot måste jag få ta han lite i försvar, då han bara gör sitt jobb som alla andra.
Jag har med stigande förvåning läst inläggen i denna tråd -- stundtals påminner det mest om moralisk panik uppblandat med pretantiösa inlägg som påstår sig veta hur det egentligen går till.
Så kommer äntligen ett vettigt inlägg. Tackar och bugar. Jag känner själv Max (eller Paul Little som han egentligen heter) och kan intyga att han varken är psykopat eller särskilt störd. Han driver sin affärsidé bara och gör det framgångsrikt.
Det FINNS en och annan tjej som varit missnöjd efteråt, bl.a. Alexa Rae, men sådana tjejer finns på nästan alla inspelningar. Nästa vecka brukar de vara tillbaka igen.