Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Sweden
Mischa Billing är oerhört smaksäker och suveränt duktig på att bedöma mat - kanske inte den bleka barnmat du prioriterar - vilket gjort henne suverän i programmet. Du kanske förstod att hon ska vara domare, inte laga mat.
Hade du någon synpunkt på kärnan i mitt inlägg, att gammelmedia och TV4 blir allt snaskigare i sina desperata försök att hålla tittarsiffrorna uppe till varje pris.
Frågan besvarar sig själv när man tittar på din posthistorik - handlar praktiskt taget bara om banala lekprogram och tv-serier avsedda för gruppen Svensk Lantras.
Ja och Sveriges mästerkock är också ett banalt lekprogram som du & jag tittar på

personlighetstypen som går igenom användares posthistorik för att försöka få in en träff med det platta brännbolls-racketetet är inte alls creepy & har för mycket fritid
Jag håller inte med om att det är snaskigt att slänga in Tina Nordströms eventuella bröstutskjutning
i hopp om att det ska locka flera tittare, förr jag tror inte att hon har den effekten, man ville göra sig av med vinproverskan eller att hon slutade själv & sedan hittade man en ersättare
Snart börjar Kulturfrågan Kontrapunkt på svt! som borde finnas i hans posthistorik, där Mischa kan bli ny domare?