2025-01-08, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det blir mer kändiskåthet nästa vecka, hon med tiaran från Halv åtta hos mig och Första Dejten
är man verkligen om man varit med i första dejten?
Citera
2025-01-08, 21:46
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag försökte skriva skulis men det blev rättat

👍 såg du om vad han lagade och om han gick vidare?
Citera
2025-01-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
👍 såg du om vad han lagade och om han gick vidare?
Jag såg inte ens människan
Citera
2025-01-08, 22:02
Medlem
Abelssuns avatar
Tina är ju bara för mycket. När ska hon inse att hennes smak inte är alla andras? En rätt kan vara bra tillagad och komponerad, även om hon själv inte råkar gilla en ingrediens. Kockar lagar till andra - inte till sig själva och vad är det för fel på kyckling Jacob...?

Tina har blivit en riktig surbitch.
Citera
2025-01-08, 22:25
Medlem
vadfan är jojje för tragisk människa som försöker vinna deg genom att vara med i olika program? Varför kan han inte jobba som oss vanliga? Man vet ju att han inte är där för att få någon kockdröm att gå i uppfyllelse. Hoppas inte han gick vidare orkar inte se karln i rutan mer.
Citera
2025-01-08, 22:40
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
vadfan är jojje för tragisk människa som försöker vinna deg genom att vara med i olika program? Varför kan han inte jobba som oss vanliga? Man vet ju att han inte är där för att få någon kockdröm att gå i uppfyllelse. Hoppas inte han gick vidare orkar inte se karln i rutan mer.

Vem är det?
Citera
2025-01-09, 00:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Tycker inte jag pissade så länge att jag skulle missat det heller. Är väl Crapmagic som svamlar igen.
Verkligen? Pissa ner dig!

Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-09 kl. 00:35.
Citera
2025-01-09, 05:24
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jag skulle nog säga att restaurangchef är en kock i ledande befattning. På alla platsannonser för restaurangchefer, så krävs gedigna kockkunskaper.

Jag tänkte på inriktning mot restaurang/kock.
Jag har jobbat hela mitt yrkesliv i kök, både som kock och kökschef, jag lovar att jag har rätt.
Kökschef styr köket, restaurangchef matsalen och allt som hör den till.
Har aldrig hört en kökschef kalla sig restaurangchef (eller viceversa).
Småställen som inte har koll på begreppen kan säkert skriva felaktiga annonser.
Citera
2025-01-09, 07:44
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Jag har jobbat hela mitt yrkesliv i kök, både som kock och kökschef, jag lovar att jag har rätt.
Kökschef styr köket, restaurangchef matsalen och allt som hör den till.
Har aldrig hört en kökschef kalla sig restaurangchef (eller viceversa).
Småställen som inte har koll på begreppen kan säkert skriva felaktiga annonser.
Så ligger det till ja. Dessutom är det nog så att de som kallar sig ”restaurangchef” i detta program i själva verket är personer som står i sin farsas korvkiosk eller liknande.
Citera
2025-01-09, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Vem är det?

Han var med i senaste upplagan av Farmen men valde att lämna självmant. Sågs senare i The Floor och igår kunde man skönja honom i Mästerkocken när dom gjorde ett montage av deltagare som gick / inte gick vidare. Dock fick man inte se hur det gick för honom, utseendemässigt är han väll 45-50 bast med för mycket vax i håret.
Citera
2025-01-09, 09:36
Medlem
Citat:

Ja nej du svamlar inte, såg fanskapet. Lätt att missa då han var med i ett såkallat montage men fick inte se hans öde. Vet du om han gick vidare?
Citera
2025-01-09, 12:33
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:

Tydligen skymtade han förbi under gårdagens avsnitt (inte konstigt man missade det)

Så från botten av mitt hjärta vill jag be om ursäkt och hoppas vi kan förbli vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in