2025-08-24, 14:14
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Vilken otroligt tråkig jury. Kunde väl tagit tillbaka Moberg och slängt in han som programledde Kniven mot strupen vad han nu hette.

JAAAA, Mer Alexander Nilsson. Han borde få göra något nytt program!
Citera
2025-08-24, 20:17
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Tråkig? Ekstedt och Sjögren? Skojar du? Det här kommer att bli den bästa säsongen på länge. De kan sina saker, och är inte ute efter att stajla.
Ekstedt är en riktig tråk-bög.
Citera
2025-08-24, 20:21
Medlem
Vill.Ha.Den.I.2ans avatar
Hur kan tjock-kocken till höger hosta och få kväljningar och sedan säga att ankan å buljongen är bra?
Citera
2025-08-24, 21:02
Medlem
picapicans avatar
Mycket bättre jury än skrik-Tina, Tom och Tommy.
Citera
2025-08-24, 23:15
Medlem
Trevligt med ny säsong redan nu. Första gången.

Gillar nya juryn. Lugnare än ordinarie vilket är bra. Mischa är såklart duktig, men oj vad hon har åldrats på bara ett par år.
Citera
2025-08-25, 00:09
Medlem
Crapmagics avatar
Vilken av tvillingsystrarna tyckte ni såg yngst ut?, hon med mörkare hår var lite slätare i ansiktet, en liten hobby jag har när det kommer till tvillingar

Starkt av den nya juryn att skicka hem 4-åringen som hade lagat risotto, Mischa var den enda som
symmpatiljög om hur bra en detalj i den var

Å vad less jag blir på att se alla matglada fetton, när kommer brudarna förutbestämda att gå vidare.

Hur tror ni att Thaifruns norrländska man ser ut? hon är lite för fräsch för honom oavsett, kul att hon var ninja också och låtsades knäa Schyffert i skrevet, väldigt random gjort och därav kul och han såg ut att njuta över tanken på att bli avsnoppad, hon verkar väldigt intressant, t.e.x när hon stod och ropa "gävle, gävle, gävle" som en tonårsgosse, jag blev upphetsad
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-25 kl. 01:06.
Citera
2025-08-25, 10:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

Svårt med någon favorit ännu, då de bara gjort sina signaturrätter. Men risottofolket kommer att åka tidigt, tror jag
Varför existerar det risotto-folk varje år=, fördelaktigheten svamprisotto, jag är less på det ordet, samt sevitchi och getost
Citera
2025-08-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför existerar det risotto-folk varje år=, fördelaktigheten svamprisotto,
Det förvånar mig också, okej att det är skapligt gott, men knappast något jag skulle servera om jag har gäster hemma, och absolut inget jag skulle beställa på krogen.
Citera
2025-08-25, 19:49
Medlem
Någon som vet om man kan se alla veckans program med premium som med Bachelor t.e.x?
Citera
2025-08-25, 22:06
Medlem
Fan vad de förstör programmen med ploj.

Första avsnittet var så otroligt märkligt. 2 minuter mat och 40 minuter sega samtal med juryn och flamsiga inslag. Det är värre än nånsin.
Senast redigerad av efterskalvet 2025-08-25 kl. 23:01.
Citera
2025-08-27, 19:07
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför existerar det risotto-folk varje år=, fördelaktigheten svamprisotto, jag är less på det ordet, samt sevitchi och getost

Thomas Sjögren håller med dig. "Laga ingen jävla risotto!" hälsar han till alla som tänkt söka till programmet nästa år:
https://www.godare.se/artiklar/a/gwo...ges-masterkock
Citera
2025-08-27, 23:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Fan vad de förstör programmen med ploj.

Första avsnittet var så otroligt märkligt. 2 minuter mat och 40 minuter sega samtal med juryn och flamsiga inslag. Det är värre än nånsin.
Tyckte du inte att Michas comeback var stark där pranket gick ut på att hon ville
skicka vidare Sveriges fulaste skådespelare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in