Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Hatet mot Helena i Sveriges Mästerkock: "Mardrömmar av mina ögon"
Hon är aktiv i flera sociala kanaler där hon delar med sig av matinspiration och dans, men i kommentarsfältet varvas lyckönskningar och kärleksfulla ord med hat. Till slut fick hon nog och valde att bemöta näthatet i en video på TikTok:
"Hej allihopa som uppenbarligen får mardrömmar av mina ögon. Alltså på riktigt, det pågår ett krig, DET kan man få mardrömmar av", säger Sveriges Mästerkock-Helena och fortsätter:
"Jag tycker ni ska vara stolta över hur ni ser ut, för jag är stolt över hur jag ser ut. Mästerkocken, det är en tävling om mat, inte utseende. Over and out."
Har hon inte tänkt på att hennes ögon skulle kunna användas i krig som vapen för att ge motståndarsidans män mardrömmar
Både svenska Totaltförsvaret och Putin lär vara intresserade av att vara först med å lägga händerna på (eller över!) Helenas 2 talanger
(dvs ögonen)...som kokerska & matmor alltså!
Vilken smickrande bild till vänster
https://nyheter24.se/noje/tv/1006616...r-av-mina-ogon dom har valt en bild över hur hon ser ut när hon sover för att skära ner på mardrömmarna
Vi kollar inte i afton, tjejerna är för osnygga, räcker med att kolla sista minuten när Adam ska krönas (edit: det är visst 2 program fram tills det ögonblicket (Helena) jag längtar så mycket att jag framåtspolade tiden)