2011-04-06, 23:51
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Nånstans tror jag att Adam är juryns lilla gullegris också, det har känts så ett tag.
Citera
2011-04-07, 01:54
Medlem
Ironworkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Bara jag som gillar Adams personlighet?

Så skönt naiv och oförarglig, dock spretar hans matlagning åt alla håll, känns inte som att han har någon identitet matmässigt.

Louise och Jennie imponerade förövrigt storligen ikväll. De båda kan nog bli riktigt bra kockar.

Håller helt med! Han är ju störtskön och verkar så glad och positiv hela tiden att jag önskar honom all lycka!

Heja Adam!
Citera
2011-04-07, 01:56
Medlem
Drynwhyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Bara jag som gillar Adams personlighet?

Så skönt naiv och oförarglig, dock spretar hans matlagning åt alla håll, känns inte som att han har någon identitet matmässigt.

Louise och Jennie imponerade förövrigt storligen ikväll. De båda kan nog bli riktigt bra kockar.

Har inte heller riktigt fattat allt detta ogillande för Adam, tycker han verkar ha en ganska skön och lättsam personlighet. Själv blev jag gladast när Björn åkte ut, satan vilken jobbig och rövslickande typ han verkade vara..
Citera
2011-04-07, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Han kan väl omöjligt ha sagt att han toppredade såsen? Eller sa han så? Uppfann han ett nytt ord? Toppredade?
Toppredde sa han nog. Inte lika roligt.
Citera
2011-04-07, 07:16
Medlem
Jag tror att Jennie är den som lagast allra godast mat, flest gånger. Jag tycker att hon är en väldigt mogen 18-åring. En del klarar inte ens att hålla ihop käften i enrum, hon går ut i TV och tävlar mot människor som levt dubbelt så lång tid som henne. Hon har framtiden för sig. Hoppas att näthatet inte sätter för djupa spår. Tänk på vad ni yttrar här, ni som nätmobbar och sprider ointressant dynga har inte presterat någonting av värde alls.
Jag hoppas att det går bra för henne, det är hon värd.
Senast redigerad av hammocken 2011-04-07 kl. 07:19.
Citera
2011-04-07, 07:54
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Ingen annan än jag som reagerade på Jennies tjackismorsa?
Citera
2011-04-07, 12:38
Medlem
Någon som vet vilken låt det är som spelas i bakgrunden när Åke blir höjd till skyarna av Per?

Avsnitt 13, 24 minuter in.

http://www.tv4play.se/hem_och_fritid...ideoid=1570293
Citera
2011-04-07, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurraburran
Någon som vet vilken låt det är som spelas i bakgrunden när Åke blir höjd till skyarna av Per?

Avsnitt 13, 24 minuter in.

http://www.tv4play.se/hem_och_fritid...ideoid=1570293

hörde inget speciellt! lät bara som deras vanliga "soundtrack"
Citera
2011-04-07, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakersnelekore
hörde inget speciellt! lät bara som deras vanliga "soundtrack"

Hrm.. fantastiskt skönt soundtrack i så fall.. hoppas de kommer ut på cd!
Citera
2011-04-07, 13:45
Medlem
174563s avatar
Så otroligt tråkigt folk, jennie och Jessica var dessutom båda otroligt obehagliga utöver tristessen de bidrog.

Skönt att Jessica har åkt iallafall.
Citera
2011-04-07, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viking76
Alla borde ha kunnat lista ut från början att den de lagade mat åt skulle komma in. Men inte Jennie, hon lagar åt sin döda gammelmormor. En fin tanke kanske, men hur man än ser på det så går det inte att bjuda en död person på mat. Hon kunde ha valt mamma för att hedra mormor t.ex.
Jennie, tillsammans med dom andra visste ju inte att de domlagade mat till skulle komma dit så det var inte alls konstigt! Betänk sen oxå, man har ju läst vad många tycker om henne, att Tv4 klipper i filmerna medvetet för att framställa personerna som dom vill ha dom! Dom har ju nästan bara visat den bitchiga sidan av henne. Hon har säkerligen haft många "bra" stunder som dom valt bort!
Men det är klart, skulle hon komma ut i ett riktigt kök med en chefskock/motsvarande så skulle hon få problem!
Tänk oxå på att vi ser på programmet under en timma med massor av pauser; domarna ser dom hela tiden och gör säkert bedömningar utifrån detta som vi aldrig får se!
Med Tv4s klipp har ju oxå domarna fått olika utstrålningar.........
Citera
2011-04-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robertson
Nu är du orättvis mot domarna techno. Juryn använde sig faktiskt av "Jättegott" och "Otroligt gott" detta avsnitt också.

när ska folk förstå att maten är av underordnad betydelse i detta program? =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in