2012-03-21, 22:27
Medlem
crystal42s avatar
Är det alltså klarlagt att Sigrid är en kvinna? Jag tycker mig ha läst tidigare i tråden att man var lite tveksam till det.
Citera
2012-03-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Sigrid känns falsk så jag hoppas den andra vinner. Flabbade högt av hennes kokboksbilder där hon hade närbild på brösten, för att hon "ville vara med själv på bild". Suck.

En av kvinnokroppens delar är de två brösten. Klär sig en kvinna i klänning kan brösten sticka ut. Sträcker en kvinna på sig syns brösten extra mycket. Tar man ett fotografi på en kvinna kan ibland brösten komma med på bild. Deal with it.
Citera
2012-03-21, 22:51
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crystal42
Är det alltså klarlagt att Sigrid är en kvinna? Jag tycker mig ha läst tidigare i tråden att man var lite tveksam till det.
Hoppla hoppla, nu tar vi det jävligt lugnt. Inte ska du komma här och antyda att jag har bögrunkat
Citera
2012-03-21, 22:58
Medlem
Fantastiskt att inte ens en tråd om ett matlagningsprogram kan få vara ifred från upplysningar om den ena efter den andras perverterat förvrängda sexlustar. Ska man skratta eller gråta?
Citera
2012-03-21, 23:05
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janyny
En av kvinnokroppens delar är de två brösten. Klär sig en kvinna i klänning kan brösten sticka ut. Sträcker en kvinna på sig syns brösten extra mycket. Tar man ett fotografi på en kvinna kan ibland brösten komma med på bild. Deal with it.
Jag har inga problem med bröst, det är trevligt. Ser man inte vad Sigris baktanke med dessa bilder var är man dock extremt naiv.
Citera
2012-03-21, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweedledee
Låten heter Tjörn av Björn ______, kan han hetat Olsson? Sorry kan inte googla det från mobilen.

Tack som fan, det stämde !
Citera
2012-03-21, 23:08
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crystal42
Jag tror hon är en robot. Hon beter sig som en sådan iaf. Hennes far är ju någon slags fysiker/vetenskapsman.
Citera
2012-03-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Jag har inga problem med bröst, det är trevligt. Ser man inte vad Sigris baktanke med dessa bilder var är man dock extremt naiv.
Drar du samma slutsats kring alla som någon gång visat att de brytt sig om sitt utséende? Jag tycker snarare det verkar som att du inte vill tillåta folk att vara stolta över sina kroppar, ett tydligt tecken på avundsjuka.
Citera
2012-03-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggr
Alltså, vilken snuskig fantasi du har. Kan du inte tänka på NÅGOT annat? Jag tyckte det var ett kreativt och nyskapande val att själv vara med i bakgrunden på bilderna. Vilka kroppsdelar som förekommer i bakgrunden på bilderna är fullständigt irrelevant, då det är maten som fotografiet fokuserar på.

Ang melonen som hon vresar upp i introt så är det uppenbart att antingen hon eller nån bildproducent anspelar på att det är ett kvinnligt sköte, speciellt eftersom Sigrid var så noga med att påpeka sambandet mellan mat och sex flera gånger i sin introduktion och det har hon ju spelat på sen dess, nu senast med "bröst-bilderna".

Tror Sigrid tillhör den gamla sortens kvinna som erkänner att sex säljer och använder sig av det för att nå det hon vill.

Säger varken bu eller bä om det mer än att det var lite larvigt att höra hennes kåseri om mat och sex i början, nu är det mer känslor hon har snöat in på och tjatar om hela tiden.
Citera
2012-03-21, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Ang melonen som hon vresar upp i introt så är det uppenbart att antingen hon eller nån bildproducent anspelar på att det är ett kvinnligt sköte, speciellt eftersom Sigrid var så noga med att påpeka sambandet mellan mat och sex flera gånger i sin introduktion och det har hon ju spelat på sen dess, nu senast med "bröst-bilderna".

Tror Sigrid tillhör den gamla sortens kvinna som erkänner att sex säljer och använder sig av det för att nå det hon vill.

Säger varken bu eller bä om det mer än att det var lite larvigt att höra hennes kåseri om mat och sex i början, nu är det mer känslor hon har snöat in på och tjatar om hela tiden.
Enda gången hon nämnt ordet "sex" var under hembesöket då hon utan att gå in på några detaljer räknade upp tre företeelser hon älskade. Dessa var mat, sång och sex.
Senast redigerad av ggr 2012-03-21 kl. 23:29. Anledning: Fel
Citera
2012-03-21, 23:29
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggr
Drar du samma slutsats kring alla som någon gång visat att de brytt sig om sitt utséende? Jag tycker snarare det verkar som att du inte vill tillåta folk att vara stolta över sina kroppar, ett tydligt tecken på avundsjuka.
Hon har inget jag vill ha så det kan knappast handla om avundsjuka. Tycker bara hon är obehaglig och alldeles för inställsam mot juryn. Som en robot som studerat det det mänskliga sociala spelet från avstånd och försöker utnyttja det utan att förstå själva andemeningen av det hela. Blir bara patetiskt.
Citera
2012-03-21, 23:37
Medlem
Sigrid känns så jävla falsk, och hennes bruna jävla mat gör mig lätt illamående, tror hon gillar bajs, tänk 2 girls 1 cup, det är Sigrid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in