2021-05-16, 00:32
Medlem
Är det någon som reagerat på hur tjockt ansikte Sofia Henriksson har? Såg hennes nya serie nu på youtube "Serverat och klart" och kinderna är enorma.
https://youtu.be/nmeNvDhzf-4

Passerar helt klart en hel del mat och semlor genom den munnen. 😉
Citera
2021-08-04, 19:39
Medlem
vergissmeinnichts avatar
TV4 kramar ut lite till ur konceptet och kör en VIP-säsong.

https://www.expressen.se/noje/har-ar...asterkock-vip/

Leif gör comeback och är med igen!

Deltagarna:

Maja Ivarsson, artist.

Claudia Galli Concha, skådespelerska och producent.

John Lundvik, artist.

Eric Gadd, artist.

Anders Öfvergård, programledare.

Kalle Moraeus, artist.

Kaliffa, artist.

Josefine Öqvist, fd. fotbollsproffs.

Vad tror ni? Jag kan inte säga att jag kan komma med en bra gissning om vem som kan laga mat.

Tråkig variation dock. Av åtta deltagare är fem artister. Men nåt ska de väl göra i coronatider när alla konserter är inställda.

Anders Öfvergård har ju drivit krogar, men inte säkert man kan laga mat för det.

Josefin Öqvist hade inte mycket självinsikt när hon tackade ja till "Mästarnas mästare". Återstår att se om hon har koll på sina egna matkunskaper.

Så, kommer ni som brukar se programmet att titta på det här? Jag ser nog ett avsnitt iaf, och ser hur det blir.
Citera
2021-08-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht

Deltagarna:

Maja Ivarsson, artist.

John Lundvik, artist.

Eric Gadd, artist.

Kalle Moraeus, artist.

Kaliffa, artist.

Vad tror ni? Jag kan inte säga att jag kan komma med en bra gissning om vem som kan laga mat.

Tråkig variation dock. Av åtta deltagare är fem artister. Men nåt ska de väl göra i coronatider när alla konserter är inställda.

Anders Öfvergård har ju drivit krogar, men inte säkert man kan laga mat för det.

Josefin Öqvist hade inte mycket självinsikt när hon tackade ja till "Mästarnas mästare". Återstår att se om hon har koll på sina egna matkunskaper.

Så, kommer ni som brukar se programmet att titta på det här? Jag ser nog ett avsnitt iaf, och ser hur det blir.

Förbannat tråkigt "VIP"-gäng de har skrapat ihop. En avdankad artist, en halvkass damfotbollspelare och den supertråkiga Moraeus.

Och Lundvik? Blir inte mycket tråkigare och mer slätstruket än det.
Citera
2021-08-04, 23:17
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:

Deltagarna:

Maja Ivarsson, artist.

John Lundvik, artist.

Eric Gadd, artist.

Kalle Moraeus, artist.

Kaliffa, artist.

Jag har sett alla säsonger hittills, men det här hoppar jag definitivt över. Hatar verkligen alla program med "kändisar" som tävlar mot varandra, oavsett vad det är de tävlar i (möjligen kan jag tänka mig att göra ett undantag ifall gladiatorspel åter blir tillåtna...).
Citera
2021-08-05, 08:31
Medlem
vonblixens avatar
Citat:

Deltagarna:

Maja Ivarsson, artist.

John Lundvik, artist.

Eric Gadd, artist.

Kalle Moraeus, artist.

Kaliffa, artist.

Det är bara B-kändisar som ställer upp på sånt här. Men jag gillar programmet så jag kollar väl det första programmet och ser hur det är.
Citera
2021-08-05, 21:31
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Skulle vara kul om Anders Öfvergård kör sin arga snickaren stil fast i köket. Kanske om han går vidare och stör de som kör elimineringstävling

- Vad är det här?!?!
- Öhh.. sparris..
- Ska man steka det såhär??
- Vet inte..jag.. testar lite..
- Du vet inte.. men du måste ju ta reda på det.. du har ju ingen plan!!

Eller nåt.
Citera
2021-08-29, 20:08
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Hade varit kul om de bara tävlade om svensk husmanskost en säsong.

Det skulle bli ganska svårt för dom med afrikansk bakgrund. Dom ju inte är kända för att ha någon direkt matkultur.
Citera
2021-08-29, 20:14
Medlem
DyslexiKungens avatar
Arga Kocken ska bli kul att följa samt Kalle Moraeus bägge har ju temperament
Citera
2021-08-31, 02:29
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Förbannat tråkigt "VIP"-gäng de har skrapat ihop. En avdankad artist, en halvkass damfotbollspelare och den supertråkiga Moraeus.

Och Lundvik? Blir inte mycket tråkigare och mer slätstruket än det.

Man kan väl inte räkna med så mycket mer i sådana här sammanhang. Det är ju knappast så att Thåström och Björn Borg och Abba-Agnetha skulle ställa upp och göra bort sig offentligt. (Vänta till säsong 3: då kommer det bara att finnas f.d. Farmen- och Paradise Hotel-deltagare kvar att skrapa ihop.)

Med det sagt kollade jag första programmet, bara eftersom Leif var tillbaka. Och blev lite tagen/förvånad av att Gadd verkade så genomsympatisk. Det hade jag inte väntat mig. Moraeus är ju hur charmig som helst. Men de andra är ganska (Ivarsson) eller helt (resten) ointressanta. Tre hade jag ingen aning om vilka de var överhuvudtaget.

Att Moraeus kunde laga mat var ju ingen överraskning, däremot. Med en sån mage, liksom.
Senast redigerad av Saltkatt 2021-08-31 kl. 02:33.
Citera
2021-09-03, 18:07
Medlem
Libertarismuss avatar
Orkar inte ens kolla klart på finalen. Var så uppenbart tillgjort. Juryn hade blivit tillsagda att bara ge hylla och ge ros, oavsett vad som låg på tallriken. Mischa får alldeles för mycket plats och hon är inte ens kock, wtf? Och varför måste de hålla på o låtsas att deltagaren inte vet om temat på förhand? Trams.

Efter stängning är lite roligare. Men var bättre de tidigare säsongerna.
Citera
2021-09-03, 19:09
Medlem
Libertarismuss avatar
Herrejävlar satan i gatan vilket B-gäng tv4 samlat ihop till VIP. Och alla är ju nästan pensionärer!

Jaja, får väl kolla då..
Citera
2021-09-05, 17:29
Medlem
Crapmagics avatar
Jag kan inte bestämma mig för vem som hade den sjukaste simmiga rödmosiga ögonen av Mannerström eller Arge snickaren, troligen faller ändå Mannerström av först då han såg ut som en för långtgången jösafile i snytet

Hur många tjej-nej fick dom innan dom ringde Claudia?

P.S Vad fan är Kaliffa för nått?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-09-05 kl. 18:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in