2020-03-19, 21:22
Medlem
Åh vad jag blev sugen på Lisas smörrebröd med lax... kanske måste man köpa hem middag från Två små svin i morgon. Även om det är en omväg till Årsta.
Citera
2020-03-19, 21:26
Medlem
Zoom008s avatar
Helt sjukt amatörmässigt program och ska man vinna för att man klarar att koka en sås. Så tråkigt så klockorna stannar. Dom enda intressanta var Viktor och Lisa. Hur dom kunde tycka att det var det finaste upplägget måste bero på att även juryn är helt uttråkad. En kaka med en glassklump ovanpå? Tjenare. Så kan vem som helst lägga upp i hemmiljö utan svårighet. Att jämföra detta program med den australienska blev ännu mer patetiskt. Hade dom serverat detta där skulle samtliga åkt ut. Edward är direkt obehaglig och visar upp ett falskt flin konstant.
Citera
2020-03-20, 01:35
Medlem
Zoom008s avatar
Såg "Efter stängning" nyss och man blir bara ännu mer förtjust i Lisa. Så otroligt charmig och duktig. Tror hon är den vi kommer få se i TV-rutan framöver och det är nog många som blev besvikna i onsdags.
Citera
2020-03-20, 01:44
Medlem
Så söt Lisa är, lite halvkär
Citera
2020-03-20, 06:48
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Verkligen. Jag tyckte hon glänste i Efter stängning och det var för djävligt att hon glömde remouladsåsen. Hon kommer nog bli mer populär än någon av dom 3 som står i finalen. Vem vill man titta på? Edward eller Lisa?
Citera
2020-03-20, 11:31
Medlem
0.39s avatar
Tyvärr är det ju ingen ovanlighet i det här programmet att de slänger ut den bästa matlagaren och klara vinnaren i ett jävla smaktest. Absolut att det kan vara nyttigt att kunna identifiera råvaror via smaken men helt ärligt... vem fan bryr sig? Lisa är garanterat mer skicklig än Christoffer, även om jag gillar honom också. Hon borde ha gått vidare.

Hoppas att Edvard vinner, han känns betydligt mer förtjänt än de båda andra. Om inte annat så Christoffer. Sofia är snygg som fan men förtjänar absolut inte att vinna.
Citera
2020-03-20, 15:10
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var kul att se när Mannerström tryckte fingret i Christoffers köttbit och sedan slickade på det. Inga fingrar i maten hette det väl?

Detta stämmer ej, han använde en mindre sked som han tryckte med på köttbitarna!
Citera
2020-03-20, 16:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Detta stämmer ej, han använde en mindre sked som han tryckte med på köttbitarna!
Då såg vi nog inte på samma program. Han slickade ju t.o.m av fingret efteråt!
Citera
2020-03-20, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187

Jag med Någon som vet om hon är singel?
Citera
2020-03-21, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Instämmer. Om något så borde de åtminstone inte ha ett smaktest som eliminering såhär sent in i tävlingen... Det borde passat bättre typ i mitten av programmet när de är ca 10 deltagare kvar.

Är du verkligen säker på att Edvard tar hem det? Jag hoppas det förstås, men juryn har favoriserat Sofia hela tävlingen (särskilt Markus) och varit otroligt hård mot Edvard så det skulle inte förvåna mig om de väljer Sofia bara för det.
Det är övertydligt att Marcus har en fling på Sofia.Har inte han fått pumpa henne efter blickarna de emellan,då vet jag inte.
Sofia kommer garanterat att vinna
Citera
2020-03-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Då såg vi nog inte på samma program. Han slickade ju t.o.m av fingret efteråt!

Jag såg det också
Citera
2020-03-22, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det får man verkligen hoppas för hennes och Marcus del så kåta som de verkar vara på varandra.
Håller helt med.Deras blickar och leenden emellan känns som att vinnaren är korad redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in