2013-01-30, 20:59
Medlem
janssonkarls avatar
Satan Då!
Citera
2013-01-30, 20:59
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Alltså Stina får aldrig lämna

Har ni tänkt på att dom bedömer folk olika?
I vissa fall så gnäller dom som fan på upplägget men när Pia la fram sin rätt så sa dom absolut inget om upplägget. Såg fan ut som en katt hade spytt på tallriken.

Så jävla riggat!
Citera
2013-01-30, 21:01
Medlem
Tobinho10s avatar
Jaha, Stina blir kvar stod att nästa program är om två veckor, undrar varför... Har det möjligtvis med fotbollen nästa onsdag att göra?
Citera
2013-01-30, 21:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tråkigt att Hanna fick lämna. Tyckte hon var betydligt bättre än Stina.
Stina , den labila jäveln, är kvar för att TV4 tror att vi tittare vill det. Ok, kan bli kul att se henne bli alltmer instabil ju längre programmet fortgår. Om två (2) veckor är nästa avsnitt!
Citera
2013-01-30, 21:16
Medlem
Per Morberg går verkligen under skinnet på mig. Det är så synd att ett av Sveriges mest sevärda tv program ska ha en av Sveriges minst sevärda tv profiler.
Citera
2013-01-30, 21:34
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobinho10
Jaha, Stina blir kvar stod att nästa program är om två veckor, undrar varför... Har det möjligtvis med fotbollen nästa onsdag att göra?

Javisst, vad skulle det annars vara?
Citera
2013-01-30, 22:38
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Håller på den skallige Anders och Jenny framöver, dem verkar vara de enda som har i ett kök att göra. Stör mig så otroligt mycket på Pia och Stina. Stinas kyckling var det jävligaste jag har sett ju, hur länge hade hon den i ugnen, 2 minuter? Finns ju för fan levande kycklingar som är bättre tillagade
Senast redigerad av Dexter.Pointdexter 2013-01-30 kl. 22:50.
Citera
2013-01-30, 22:58
Medlem
Oddballs avatar
När man ser och hör Stina så skäms man lite för att man bor i Stockholm...
Citera
2013-01-30, 23:35
Medlem
hobokens avatar
Leif Mannerström kan ju verkligen inte uttrycka sig när det kommer till mat och smaker. "Det smakar bra/dåligt", "konsistensen måste vara perfekt", "kycklingen måste vara saftig". Inget som visar på någon djupare kunskap, vilket känns märkligt. Aujalay har en helt annan vokabulär, och Morberg verkar även han kunnig. Tycker att det är alldeles för lite fokus på maten i det här programmet, och för mycket på drama.
Citera
2013-01-30, 23:46
Medlem
Får flashbacks till förra säsongen med alla kvinnor som ska böla så fort det inte går som de hade önskat, vilket inte är något bra då förra säsongen var bland det sämsta jag sett.

Lite snuskgubbe/peddo-aura på Anders W, tittade ganska så förföriskt på Hanna ett par gånger med, han gillar nog att åka till Asien och knulla unga kvinnor.
Citera
2013-01-30, 23:49
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Får flashbacks till förra säsongen med alla kvinnor som ska böla så fort det inte går som de hade önskat, vilket inte är något bra då förra säsongen var bland det sämsta jag sett.

Lite snuskgubbe/peddo-aura på Anders W, tittade ganska så förföriskt på Hanna ett par gånger med, han gillar nog att åka till Asien och knulla unga kvinnor.
Tycker mer det ser ut som han gillar småpojkar i så fall. Men jag är väl fördomsfull.
Citera
2013-01-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Tycker mer det ser ut som han gillar småpojkar i så fall. Men jag är väl fördomsfull.

Han är nog inte fördomsfull, bara det är ungt och trångt, så han gillar nog även pojkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in