Säsong 16, avsnitt 5. I elimineringen fick de en mystery box i vilken det låg en manuell köttkvarn. Uppdraget var att mala en riktigt bra färs, och laga en ännu bättre burgare. Senare plusades det på att de skulle komplettera med något krisp.
Linnea är underbar. Får mig att skratta varje avsnitt. Sjukt duktig, växer så fort och så jävla mkt sig själv. Stark tv-personlighet
Håller med! Gillade henne från första början, men trodde inte hon hade samma förutsättningar som några av de andra (Lukas, Olivia), men hon är nog den som utvecklats mest.
Även om jag gillar att se matlagning, så var det kul med frågetävling. Dessutom klarade jag styckningsdetaljen. Trodde dock att man hade kryddpeppar i pitepalt.
Och så en masterclass med pasta. Fan så skönt att i programmet höra någon säga att det inte behöver vara puttinuttigt, och att se någon laga mat med få ingredienser. Precis som min matlagning.
Senast redigerad av Stiffinger 2025-11-16 kl. 18:21.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!