2025-11-11, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Rasismen frodas nu i Sveriges Mästerkock, nyss fick Sara åka ut och då tillsammans med en svenne, nu fick Omar lämna, Omar lagade ju fantastisk mat enligt juryn sist. En börjar ana ugglor i mossen här!

Du är så jävla patetiskt, finner inga ord.

De bästa står kvar, ingen har sagt ett ord eller liknande som är minsta rasistiskt. Snarare jävla PK-vänster program som håller kvar kinesen så här länge.

Omar var ganska cool tycker jag, men han verkade ju kass, de gullar med alla babbar i tv, han borde rykt för länge sen.

Och mongol-sara grät ju bara, fy fan vad skönt att hon rök, var ju bara där för att de tvingades vara pk i tv.
Citera
2025-11-11, 01:51
Medlem
AllHailBoognishs avatar
ÄNTLIGEN rök Omar! Det var länge sedan svensk TV skådade någon så självgod och lismande. Han borde ha åkt ut redan på sin fish and chips.
Citera
2025-11-11, 07:52
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesFarrell
Nu börjar det dra ihop sig… Måste säga att jag är förvånad (men inte helt besviken!) att Linnea och Ylva kommit så långt. Trodde snarare att Evelina och Kalle skulle vara i topp fyra med Olivia och Lucas. Men det blir väl Olivia eller Lucas som vinner. Frågan är bara vem av dem. Vem tippar ni?

Hoppas innerligt att Lukas vinner. Otrolig tävlare och karismatisk. Han vet dessutom att han är duktig. Ylva och Linnéa börjar bli lite påfrestande med deras ihopsjunkna kroppshållningar.
Citera
2025-11-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
ÄNTLIGEN rök Omar! Det var länge sedan svensk TV skådade någon så självgod och lismande. Han borde ha åkt ut redan på sin fish and chips.

Ja det såg fan ut som någon spytt i korgen.
Citera
2025-11-12, 03:04
Medlem
Äntligen rykte Omar, tyvärr för sent då han lyckats sabba 3/4 av säsongen innan han åkte ur. Roligt avsnitt och framförallt intressant elimineringstävling med algerna och tången. Har i stort sett bara använt alger i sushi men nu blev man ju nyfiken att testa att laga annan mat med det.
Citera
2025-11-12, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesFarrell
Visst var det Omars sallad till fish and chips i elimineringen där Evelina åkte ut? Har för mig att Mischa använde ordet äcklig.

Ja och då fick han stanna för att hans fisk var bra och hennes dålig. De tittar ändå mest på huvuduppgiften.
Citera
2025-11-12, 23:14
Medlem
Linnea är butter som ett litet barn, verkar inte vilja vara där.
Citera
2025-11-13, 17:17
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Jag har verkligen ingen aning
Inte jag heller, det är därför de viktigt att spekulera o diskutera. Man kan ju se att det är exakt dehär domarna tänker på när de bedömer.
Citera
2025-11-13, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Inte jag heller, det är därför de viktigt att spekulera o diskutera. Man kan ju se att det är exakt dehär domarna tänker på när de bedömer.
Hur ska någon av domarna kunna veta?
Citera
2025-11-14, 16:39
Medlem
Alltid lika smärtsamt att bevittna när det är burgare på menyn. Vad är det för skämt till styckdetaljer de serveras egentligen? Magert kött utan något som helt insprängt fett. Vanliga aluminium pannor eller någon typ av nonstick panna?? Herregud det måste väl finnas gjutjärn i mästerkocksköket?? Det läggs alltid en massa tid på topping och noll fokus på själva köttet.. varför?
Citera
2025-11-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diebratdie
Alltid lika smärtsamt att bevittna när det är burgare på menyn. Vad är det för skämt till styckdetaljer de serveras egentligen? Magert kött utan något som helt insprängt fett. Vanliga aluminium pannor eller någon typ av nonstick panna?? Herregud det måste väl finnas gjutjärn i mästerkocksköket?? Det läggs alltid en massa tid på topping och noll fokus på själva köttet.. varför?
När gjorde de burgare?
Citera
2025-11-14, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
När gjorde de burgare?

Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Bro tror du kollat på fel söson dom har inte gjort borgir

Hösten 2025 är det väl som diskuteras? De gjorde det i elimineringen avsnitt 6 eller något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in