Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-25, 23:11
  #1
Medlem
Oldberrys avatar
Oh shit, var precis ute tillammans med en polare för att avnjuta en ganska rejäl joint.
När glöden hunnit i kapp rougen begav vi oss ut på en lite mindre belyst cykel/gångväg
i utkanten av ett mindre bostadsområde. Sänkta som vi var gick man och filofosofera om både det ena och
det andra.

Ahh...

Och så helt plötsligt! från INGENSTANS, springer två svarta figurer(filurer) upp ur gräset, precis bredvid asfalten, och tar riktning mot oss!

På grund av mörkret och det plötsliga uppvaknandet har vi svårt att avgöra vad det egenligen är som, i en flygande fart, närmar sig. Vi hinner inte mer än reagera förrän de mörka små bestarna är några meter ifrån oss. Då en utav dem tar ett skutt, slingrar sig den andra förbi benet på min kompis.
Den som väljer att hoppa gör det i attack (?) mot mig och landar på vaden med frammtassarna och trycket till som fan! Både jag och min kompis tar själva varsitt jävla skutt och skriker till som fan.


Vad fan hände egenligen? Och Varför händer bara sådant här när man har rökt?!
__________________
Senast redigerad av Oldberry 2010-08-25 kl. 23:24.
Citera
2010-08-25, 23:15
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry

Vad fan hände egenligen? Och Varför händer bara sådant här när man har rökt?!

Du var hög?! Nuff said.
Citera
2010-08-25, 23:16
  #3
Medlem
big_bobs avatar
Hur ska någon kunna svara på dina frågor när det bara var ni där?
Citera
2010-08-25, 23:17
  #4
Medlem
Aeikzs avatar
Du får väl förstå att de blir sura när du kommer och har schysst brajja medan de måste sitta i sina ruttna hål och käka maskros..
Citera
2010-08-25, 23:17
  #5
Medlem
SpirituzSanctis avatar
haha det är bara ni som vet vad som hände.
Säkert på att det inte var något annat i spliffen? pcp?
Citera
2010-08-25, 23:18
  #6
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
haha det är bara ni som vet vad som hände.
Säkert på att det inte var något annat i spliffen? pcp?

Sant, men jag menar mer, Varför händer det så skumma grejor när man rökt. Har varit med om massa andra underliga saker.
Citera
2010-08-25, 23:21
  #7
Medlem
hejjjsan123s avatar
Jag trodde det var därför ni rökte?
Citera
2010-08-25, 23:24
  #8
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Sant, men jag menar mer, Varför händer det så skumma grejor när man rökt. Har varit med om massa andra underliga saker.

Det är sant att man får känslan av att det händer mera saker när man röker, men tror mera på att det känns att man gör saker för första gången när man är rökt, plus att man brukar gå en promenad mm.
Och på ett naturligt sätt så händer det saker
Citera
2010-08-25, 23:39
  #9
Medlem
Oldberrys avatar
Tycker det var en liten oschysst ändring av topic där(det som stod inom parantesen). Vill ju belysa en fråga, varför det faller sig så att underliga saker inträffar i större utsträkning när man är stenad.
Citera
2010-08-25, 23:41
  #10
Medlem
expanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Tycker det var en liten oschysst ändring av topic där(det som stod inom parantesen). Vill ju belysa en fråga, varför det faller sig så att underliga saker inträffar i större utsträkning när man är stenad.
Och du tycker inte du använde ett språk som skvalrar om att din ålder knappast är över 11 år med tanke på din rubrik?
Citera
2010-08-25, 23:47
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expander
Och du tycker inte du använde ett språk som skvalrar om att din ålder knappast är över 11 år med tanke på din rubrik?

Haha ironiskt att du stavade till ''skvalrar''.

Ont: jag har också märkt att just när man är stekt så händer det saker ibland som är helt konstiga. Varför vet jag inte. Tajming gissar jag på.
__________________
Senast redigerad av cumgun 2010-08-25 kl. 23:52.
Citera
2010-08-25, 23:56
  #12
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expander
Och du tycker inte du använde ett språk som skvalrar om att din ålder knappast är över 11 år med tanke på din rubrik?

Kanske det, men det är i vilket fall så att det efter din modifiering är omöjligt att förstå vad tråden handlar om och vad som ska diskuteras...

Citat:
Ursprungligen postat av cumgun
Haha ironiskt att du stavade till ''skvalrar''.

Ont: jag har också märkt att just när man är stekt så händer det saker ibland som är helt konstiga.

Ja, eller hur, har dock aldrig tänkt på det i sin helhelt förrän ikväll. Har sett en katt trilla i plurret en gång, vid ett tillfälle hörde vi jätte obehagliga rop från en skogsdunge en bit bort och en tredje gång ringde det på dörren för första gången på evigheter.

Kanske är det bara så enkelt att man tenderar att röra sig på lite annorlunda ställen vid lite annorlunda tidpunket än när man inte rökt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback