Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-24, 07:04
  #1
Medlem
fiskenns avatar
Hittade en massa trådar när jag sökte om att det inte gick att överföra filer osv, men ingen om långsam filöverförning. Länka gärna tråden om ni har något fynd.

Jag reser långt på morgonen och tycker om att lyssna på musik i min mobil, men när jag ska lägga in musik i mobilen så tar det alltid en halvtimma minst för att överföra ett album ( ca 12-20 låtar ). Låtarna är normalt 3-4 minuter. Och det är ett nytt problem , för ett halvårsen fungerade det perfekt , ett album tog 5 minuter osv. Jag kör den i Överförnings läge eller vad det kallas.
Kopplas via USB.

Finns det något jag kan göra så det går snabbare ?
Citera
2010-08-24, 08:50
  #2
Medlem
gr0gg0s avatar
Använder den sig av SD-Kort så kan du använda en kortläsare istället. Sjukt mycket snabbare än USB kopplingen till mobilen.
Citera
2010-08-24, 11:45
  #3
Medlem
fiskenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gr0gg0
Använder den sig av SD-Kort så kan du använda en kortläsare istället. Sjukt mycket snabbare än USB kopplingen till mobilen.

Jag har ett sånt jätte litet minnes kort vet inte vad det heter men det är typ 1x1cm2
Citera
2010-08-24, 22:41
  #4
Medlem
aimers avatar
Ibland ligger det en liten adapter med i lådan! Men annars när du kopplar in telefonen till datorn, välj masslagring, brukar gå avsevärt mycket snabbare

Lycka till!
Citera
2010-08-24, 23:05
  #5
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskenn
Jag har ett sånt jätte litet minnes kort vet inte vad det heter men det är typ 1x1cm2

Jätte litet? Vilket var det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback