Citat:
Jag har inte sagt att det är rimligt men att det skulle kunna ske. Det rimliga är att om man har en giltig EAW så ska man inte pröva varje sådan i det individuella fallet för att se om det är rimligt eller inte att verkställa den. Är den giltig så ska den verkställas, punkt slut.
Det är inte olagligt att överklaga beslut. JA gjorde det. Det kan inte användas mot honom att han överklagar överklagningsbara beslut.
Citat:
Om stormning av ambassad är rimligt för att verkställa en EAW i det allmänna fallet är dock svårt att besvara. Det har inte skett, därför antar jag att Storbritannien åtminstone i dagsläget inte anser att detta är rimligt. Det är rent allmänt en knepig fråga att storma en ambassad, det har mycket komplexa diplomatiska efterverkningar.
Ja du. Det vad nog det dummaste jag hört på länge. Men jag är inte förvånad.
Vi har sett EXAKT samma argumentation förut. Den överensstämmer EXAKT med Svenska politiska linjen från UD/JD och ÅKM, Franchell och EMF mfl. En Svensk linje som är så idiotisk att jag inte begriper varför man kör en sådan linje. Det går inte att lura USA/NATO det går inte att lura tänkande människor. Ändå körs samma vis varv efter varv. Det är skrämmande låg nivå på dessa aktioner. Det skrämmer mig ta mig fan mer än det budskap du så villigt förmedlar.
Att storma en ambassad för den HäPM är så fel att jag undrar varför du driver en sådan hopplös linje. Vem försöker du lura?
Citat:
Nej det är den enklaste sak i världen för varje tänkande människa. Man startar inte krig på grund av skitsaker.