Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-08-25, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aniska
de bodde ihop i några dygn så hon lärde känna honom en del.

VA? Bodde Julian Assange och Anna Ardin ihop i ett antal dygn?
Citera
2010-08-25, 00:11
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Är det ingen annan som finner det lite tragiskt att just Anna Ardin, denna verbala, starka, självsäkra, intelligenta, drivna, kristna (?) feminist och kvinna, inte visar sig vara något mer än en... simpel groupie?

Inget ont om kvinnor som knullar runt, men här är hon uppenbart förförd av en hypad mans status och makt. Billigt.

Visst är det tragiskt. Känner med flickan. Samtidigt känns det knappast som att hon är helt oskyldig. Visst är det möjligt och t.o.m. troligt att JA betett sig som en tölp, men hämnden blev verkligen grotesk, och måste smaka rätt bittert idag.
Citera
2010-08-25, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
VA? Bodde Julian Assange och Anna Ardin ihop i ett antal dygn?
Jag tror han sov hos henne åtminstone fre - sön.
Citera
2010-08-25, 00:14
Medlem
Citat:
Jag tror han sov hos henne.

Det är ju helt sanslöst. kan de inte som vuxna människor dra ett streck över alltihopa. JA går och testar sig och AA ser till att farbror staten inte har ett mål att driva...... för tusan gubbar får man va så slösaktig med statens resurser att man driver vidare målet på så dagis-aktiga grunder???
Citera
2010-08-25, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Frigjorda feminister får väl också gilla sex? Eller är DET olagligt nu? Fattar inte varför man skulle vilja sätta på den osexiga albino-snubben, men smaken är som baken.
Å nej, en feminist som gillar sex. De får bara inte ihop de två bilderna...
Citera
2010-08-25, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Korrigering: Med vänner som Anna Ardin behöver kvínnorörelsen inga fiender. För övrigt säger jag bara sätt dig in i fallet innan du uttalar dig. Gör man inte det så blir det såhär tyvärr.

Kom igen, att kalla mig okunnig om fallet faller platt så fort man kollar när jag kom in i tråden. Har följt fallet mycket noga sedan utvecklingen. Om bara för att jag inte köper dina/era extremt tunna "bevis" för hur AA är innerst inne (citat från ett par blogginlägg ryckta ur sitt sammanhang, avvikande politisk åsikt och... vad mer egentligen) så behöver du inte lacka ur. Kom med bättre underbyggda argument istället!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
Det är ju helt sanslöst. kan de inte som vuxna människor dra ett streck över alltihopa. JA går och testar sig och AA ser till att farbror staten inte har ett mål att driva...... för tusan gubbar får man va så slösaktig med statens resurser att man driver vidare målet på så dagis-aktiga grunder???
Just det, och observera (utifrån intervjun i Ab) att hon inte anmälde förrän den yngre tjejen berättade sin berättelse...
Citera
Medlem
Evropas avatar
Citat:

Men... det är ju inte alls det jag skriver. Kan ni inte läsa texterna, fundera, och SEDAN svara eller kommentera?
Citera
2010-08-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Frigjorda feminister får väl också gilla sex? Eller är DET olagligt nu? Fattar inte varför man skulle vilja sätta på den osexiga albino-snubben, men smaken är som baken.

Vet inte om det är olagligt, hör med AA så kan hon gå till fabror polisen för att får det prövat.
Citera
2010-08-25, 00:18
Medlem
Citat:

En feminist? Hon är så mycket mer.
Citera
2010-08-25, 00:20
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Anna Ardins offentliga karriär lär dock gå in i en längre svacka nu -- loose cannons är det värsta såsialdemokraterna vet.

- F.G

Det är fanimig sant. Med nuvarande halveringstid på vänsterns ungdomsförbunds företrädare så behöver vi inte oroa oss för åatt det skulle dyka upp någon ny Palme eller HSB. Vår tids socialdemokrater är ostabila queerteoretiker snarare än de arbetarpartister vi är uppvuxna med.
Citera
2010-08-25, 00:20
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liobov
Kom igen, att kalla mig okunnig om fallet faller platt så fort man kollar när jag kom in i tråden. Har följt fallet mycket noga sedan utvecklingen. Om bara för att jag inte köper dina/era extremt tunna "bevis" för hur AA är innerst inne (citat från ett par blogginlägg ryckta ur sitt sammanhang, avvikande politisk åsikt och... vad mer egentligen) så behöver du inte lacka ur. Kom med bättre underbyggda argument istället!

Du har uppenbarligen inte läst mina och andras inlägg där det beskrivs ingående hur anna ardin troligen arbetat som agent i Sydamerika, hur hon blev värvad på Buenos Aires ambassad, att hon blev utkastad från Kuba av Säpo ch Castro , men ändå smet ifrån dem för att "ge en souvenir" till en jugoslav på en annan ambassad osv osv osv.
Dvs fakta i fallet som pekar på att hon arbetar som agent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in