Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-12-09, 15:30
Medlem
Anemons avatar
Lajlaj jag loggade ut och såg att du skrivit till mig, bry dig inte om att göra det för du är på min ignoreralista sedan lång tid tillbaka. JFYI.
Citera
2010-12-09, 15:33
Medlem
krattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Din teori fallar platt ganska omgående.
Sexbrott är anldrig någon "bra" reklam.
Julle hade för avsikt att söka och sökte uppehållstillstånd i Sverige.
Så dina sk teorier är fullständigt nonsens.

Det har visat sig vara ganska fantastisk reklam för honom hittills, och han är liksom alla andra människor i världen kapabel att ljuga.
Citera
2010-12-09, 15:34
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Lajlaj jag loggade ut och såg att du skrivit till mig, bry dig inte om att göra det för du är på min ignoreralista sedan lång tid tillbaka. JFYI.

I ditt fall så tackar jag för det. Förstår att det är tufft att bli ifrågasatt.
Citera
Medlem
pockis avatar
Nu tycker (även) Kreml att han bör få fredspriset:

http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/09/julian-assange-nobel-peace-prize
Citera
Medlem
Luposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahangsh
http://www.samtycke.nu/2010/09/fallet-assange-uppgifter-raderas-om-och-om-igen/
Vet inte om detta har varit uppe tidigare, har inte orkat läsa igenom tråden.
Det har varit uppe typ 10 gånger i samtliga trådar som berör Assange, och om detta är de främsta argumenten man hittar för att Assange är utsatt för en konspiration är jag inte imponerad. Hon har raderat en blogg för att sedan radera en annan blogg lite senare vilket tolkas som att hon är skyldig till att förvanska sanningen. Sedan tar Anna liksom de flesta bloggare bort kommentarer på sin blogg vilket också ses so ett tecken på att Assange är oskyldig, snacka om att se det man vill se...

Dessutom antar man att kvinnorna efter samtal med varandra gemensamt bestämmer sig för att anmäla Assange som en hämnd. Assange är alltså inte bara utsatt för en komplott från USA utan även den socialdemokratiska broderskapsrörelsen
Citera
2010-12-09, 15:36
Medlem
Citat:
Yepp, på min ignore också.
Citera
2010-12-09, 15:36
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratta
Det har visat sig vara ganska fantastisk reklam för honom hittills, och han är liksom alla andra människor i världen kapabel att ljuga.
Men herre jävlar människa HUR tänker du?

Tycker de att de skriverier som varit om Julle som person har varit positiva eller kommer att påverka honom positivt i framtiden
Citera
2010-12-09, 15:37
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Mycket viktigt!

Börjar 4:10 men se gärna hela!

http://www.youtube.com/watch?v=dH5ZoOZ4fI4&feature=sub
Den var bra. Bör ses!
Citera
2010-12-09, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pocki
Nu tycker (även) Kreml att han bör få fredspriset:

http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/09/julian-assange-nobel-peace-prize

Kan någon av oss eller en grupp tillsammans (FB) nominera JA till Fredspriset? Om ingen nominerar honom, men alla bara snackar om det, kommer han inte att vara med i racet.
Citera
2010-12-09, 15:38
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback979
Yepp, på min ignore också.

Japp, det tvivlar jag inte på. Ni spelar ju i samma liga.

Så fort man frågar om källa hamnar man på ignore.
Citera
2010-12-09, 15:42
Bannlyst
Citat:
.............pga halvmånformen på cosmonova, och de stupbranta sittplatserna se bild ovan.
Det är nästan omöjligt att ge någon en avsugning på cosmonova skulle jag tro,.......

Kom på en sak

Ifall JA satt i raden längst bak och SW i raden framför, då ligger hennes huvud i perfekt höjd. Allt hon behöver göra är en exorcisten-vändning.
Citera
2010-12-09, 15:42
Medlem
krattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Men herre jävlar människa HUR tänker du?

Tycker de att de skriverier som varit om Julle som person har varit positiva eller kommer att påverka honom positivt i framtiden

Han har fått hela världens digitala infödingar att agera Bjästasupporters åt honom, fått status som tillräckligt farlig att bli utsatt för en CIA-komplott, fått Anonops att attackera den svenska åklagarmyndigheten och upphöjts till en allmän Neo/Jesus/Gandhi/offerlamm-figur.

Som jag skrev innan är detta givetvis osannolikt, men precis lika osannolikt som att utan ordentliga källor hävda CIA övertygat en kristen sossefeminist att agera honeytrap för att få tyst på honom. I Sverige kan han blogga från fängelset, så det hade det väl varit enklare att bara skjuta honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in