Citat:
Ursprungligen postat av tygrew
En liten noobig fråga, men kan jag koppla min nätverks kabel mellan PS3an och Datorn bara? Just nu sitter min nätverks kabbel i bredbandet/routorn och sedan så är min PS3a på det trådlösa internetet så jag har en hastighet på 1mb bara, och sen så håller ju programmet på att avbryta sig hela tiden

Ja, det kan du göra om du har en korsad nätverkskabel. Det är så jag har nu. Angående att det bryts hela tiden är för att du har mode på Passive och för att du för över mer än 1 fil åt gången.
Citat:
Ursprungligen postat av hejabjorn
Är det någon som hört något om det finns någon möjlighet att köra PSGroove/PSFreedom (vad är skillnaden egentligen?) på nyare iPhone och iPod Touch? Är det på g eller kommer det inte att hända överhuvudtaget?
Olika utvecklare.
Det jobbas med de nyare iOS-enheterna, men inga nyheter ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingsoffa
Hur många RPM låg den hårddisken på som du beställde?
Är nyfiken på hur pass stor/liten skillnaden på laddningstider är mellan 5400 och 7200 RPM
Den jag beställde var på 5400 RPM. Det är inte så stor skillnad på laddningstiderna (läs- och skriv), dock så är accesshastigheten inte lika hög, men eftersom PS3s originaldisk är 5400 RPM så funkar det bra med en 5400 RPM. Billigare också