2010-08-20, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownUnknown
Hora det är gött med hår det är gött hur det än ser ut.
Men knulla håriga apor då, inte fan bryr jag mig
Citera
2010-08-20, 19:03
Medlem
Sasha Gray har väl i princip alltid sparat en liten/stor "ansad buske" på venusberget. Dock är resten hel rakat, i princip så det ska vara.. Dock får de gärna ha mindre buske än så där!
Citera
2010-08-20, 19:07
Medlem
Helt klart föredras ansat före vildvuxet. I mörktet döljs mycket
Citera
2010-08-20, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Igår såg jag senaste avsnittet av Entourage och i en scen spatserar Sasha Grey naken ner i en pol med en rejäl buske mellan benen. Detta fick mig att tänka på att snygga tjejer med håriga dock, viktigt att poängtera, välfriserade fittor är jävligt heta. Ett exempel: http://teddike.freeblog.hu/files/2010/05/sasha-grey-entourage-18.jpg

Vad tycker ni om detta? Är det fler likt mig som har tröttnat på de helrakade fittorna? Har ni kanske några trevliga exempel att komma med?

Ett problem jag stött på när man söker efter just håriga kvinnor är att de flesta antingen är A) Fula B) Gamla C) Totalt vildvuxna eller D) en kombination av A, B och C.

edit: En bild från scenen i Entourage jag pratade om: http://www.imagebam.com/image/015a9093011524

Det är väl en modegrej att folk rakar sig mer och mer. Killar rakar pungen, och tjejer rakar sig under armarna, på armarna, på benen, och i underlivet. De som förordar hårlöst hos tjejerna tycks inte se några nyanser, utan verkar som alternativ se framför sig apliknande tjejer.

Hårborttagningsindustrin tjänar miljarder. Precis som sminkindustrin, och allt vad det är. I grund och botten finns stora pengaintressen, och det lobbas enormt för hårlösheten via artiklar, reklam m m. Många av dem som skriver här ger ett minst sagt omoget och lättlett intryck, och går nog efter nån slags "grupptryck" snarare än provar sig fram vad de själv tycker. Mer sexuellt rutinerade killar/män verkar fokusera på andra saker än petitesser som att tjejerna ska vara slätrakade.

När/Om trenden svänger kommer troligtvis att resoneras som nu, fast omvänt. Då kommer kanske pratas om vår generations enorma fixering vid hårlöshet. Det räcker med att några heta kändisar börjar bryta trenden, så kommer fler att följa efter. Mot sig kommer de å andra sidan nog alltid att ha hårborttagningsindustrin.

Själv gillar jag naturliga människor, både i sätt och utseende. Lite hår spelar ingen roll, snarare föredrar jag det framför helt slätrakat.
Bra är ju även om tjejen själv känner sig komfortabel.
Citera
2010-08-20, 19:44
Medlem
Adeptuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snookiz
Sasha Gray har väl i princip alltid sparat en liten/stor "ansad buske" på venusberget. Dock är resten hel rakat, i princip så det ska vara.. Dock får de gärna ha mindre buske än så där!

Lite välansat hår på venusberget är bara sexigt, dock går hår på vulvan fetbort... Man vill ju kunna slicka utan att få käften full med hår. Sen så är det ju inte så trevligt att knulla en borste.
Citera
2010-08-20, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Det är väl en modegrej att folk rakar sig mer och mer. Killar rakar pungen, och tjejer rakar sig under armarna, på armarna, på benen, och i underlivet. De som förordar hårlöst hos tjejerna tycks inte se några nyanser, utan verkar som alternativ se framför sig apliknande tjejer.

Hårborttagningsindustrin tjänar miljarder. Precis som sminkindustrin, och allt vad det är. I grund och botten finns stora pengaintressen, och det lobbas enormt för hårlösheten via artiklar, reklam m m. Många av dem som skriver här ger ett minst sagt omoget och lättlett intryck, och går nog efter nån slags "grupptryck" snarare än provar sig fram vad de själv tycker. Mer sexuellt rutinerade killar/män verkar fokusera på andra saker än petitesser som att tjejerna ska vara slätrakade.

När/Om trenden svänger kommer troligtvis att resoneras som nu, fast omvänt. Då kommer kanske pratas om vår generations enorma fixering vid hårlöshet. Det räcker med att några heta kändisar börjar bryta trenden, så kommer fler att följa efter. Mot sig kommer de å andra sidan nog alltid att ha hårborttagningsindustrin.

Själv gillar jag naturliga människor, både i sätt och utseende. Lite hår spelar ingen roll, snarare föredrar jag det framför helt slätrakat.
Bra är ju även om tjejen själv känner sig komfortabel.

Jag skiter väl totalt i om "Yves saint Lórient" tjänar miljarder på hårborttagningsmedel - detta är total ointressant för mig... En rakad fitta är både estetiskt vackrare, snyggare, mer upphetsande än en hårig dito - därför föredrar jag en slätrakad dito...! Inte för att något djävla multinationellt företag "anser" att jag skall tycka så...

Det finns självklart alltid folk som följer "strömmen" men enbart pga. detta - dra INTE alla över en kam...! Är det så svårt att inse att en slätrakad fitta oftast är mer attraktiv (i alla fall enligt mig)? Ni hårälskare får gärna tycka så men pådyvla mig inte att det måste vara ett verk utav "media", som gjort att jag tycker så, snälla...?!

Slätrakat, är ordet...!
Citera
2010-08-20, 19:58
Medlem
Shalashaskas avatar
Problemet som jag ser det är att det förekommer en falsk dikotomi!
Antingen så är det slätrakat alternativt en liten tofs eller så är det en grov 70-talsbuske.
Jag vill ha ett mellanting, Sasha Greys fitta är ett föredöme!
Citera
2010-08-20, 20:05
Medlem
tycker det är fantastiskt bra att majoriteten som skriver här lever just idag på 2000-talet.

hade ni varit könsmogna på 1980-talet eller tidigare hade ni haft det mycket svårt.

fanns inte en rakad fitta att få tag på. om de möjligtvis inte just rakats för barnafödandets skull..
Citera
2010-08-20, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
tycker det är fantastiskt bra att majoriteten som skriver här lever just idag på 2000-talet.

hade ni varit könsmogna på 1980-talet eller tidigare hade ni haft det mycket svårt.

fanns inte en rakad fitta att få tag på. om de möjligtvis inte just rakats för barnafödandets skull..

Är du sjuk, eller? Bara för att det i porrfilmer och porrtidningar inte var kutym att fittorna skulle vara rakade, på 80-talet, så innebär ju inte detta att det inte förekom, eller hur? Rakade fittor förekom redan på romartiden...!

Varför skulle vi haft det svårt - jag var tonåring på 80-talet och rakat var något jag "krävde" eller i alla fall föredrog redan då...!

Sjukt, var ordet...!
Citera
2010-08-20, 20:27
Medlem
Eller så skiter man bara i vilket
Citera
2010-08-20, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wyris
Men knulla håriga apor då, inte fan bryr jag mig

Min tjej är renrakad. Jag har även knullat apor som dig, ni är slyniga och slampiga. Man sätter på och kastar i soptunnan.
Citera
2010-08-20, 21:00
Medlem
okochas avatar
ja dom finns. fyfan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in