Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Igår såg jag senaste avsnittet av Entourage och i en scen spatserar Sasha Grey naken ner i en pol med en rejäl buske mellan benen. Detta fick mig att tänka på att snygga tjejer med håriga dock, viktigt att poängtera, välfriserade fittor är jävligt heta. Ett exempel:
http://teddike.freeblog.hu/files/2010/05/sasha-grey-entourage-18.jpg
Vad tycker ni om detta? Är det fler likt mig som har tröttnat på de helrakade fittorna? Har ni kanske några trevliga exempel att komma med?
Ett problem jag stött på när man söker efter just håriga kvinnor är att de flesta antingen är A) Fula B) Gamla C) Totalt vildvuxna eller D) en kombination av A, B och C.
edit: En bild från scenen i Entourage jag pratade om:
http://www.imagebam.com/image/015a9093011524
Det är väl en modegrej att folk rakar sig mer och mer. Killar rakar pungen, och tjejer rakar sig under armarna, på armarna, på benen, och i underlivet. De som förordar hårlöst hos tjejerna tycks inte se några nyanser, utan verkar som alternativ se framför sig apliknande tjejer.
Hårborttagningsindustrin tjänar miljarder. Precis som sminkindustrin, och allt vad det är. I grund och botten finns stora pengaintressen, och det lobbas enormt för hårlösheten via artiklar, reklam m m. Många av dem som skriver här ger ett minst sagt omoget och lättlett intryck, och går nog efter nån slags "grupptryck" snarare än provar sig fram vad de själv tycker. Mer sexuellt rutinerade killar/män verkar fokusera på andra saker än petitesser som att tjejerna ska vara slätrakade.
När/Om trenden svänger kommer troligtvis att resoneras som nu, fast omvänt. Då kommer kanske pratas om vår generations enorma fixering vid hårlöshet. Det räcker med att några heta kändisar börjar bryta trenden, så kommer fler att följa efter. Mot sig kommer de å andra sidan nog alltid att ha hårborttagningsindustrin.
Själv gillar jag naturliga människor, både i sätt och utseende. Lite hår spelar ingen roll, snarare föredrar jag det framför helt slätrakat.
Bra är ju även om tjejen själv känner sig komfortabel.