2010-08-14, 23:27
Medlem
RunWhenImdones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Igår såg jag senaste avsnittet av Entourage och i en scen spatserar Sasha Grey naken ner i en pol med en rejäl buske mellan benen. Detta fick mig att tänka på att snygga tjejer med håriga dock, viktigt att poängtera, välfriserade fittor är jävligt heta. Ett exempel: http://teddike.freeblog.hu/files/2010/05/sasha-grey-entourage-18.jpg

Vad tycker ni om detta? Är det fler likt mig som har tröttnat på de helrakade fittorna? Har ni kanske några trevliga exempel att komma med?

Ett problem jag stött på när man söker efter just håriga kvinnor är att de flesta antingen är A) Fula B) Gamla C) Totalt vildvuxna eller D) en kombination av A, B och C.

edit: En bild från scenen i Entourage jag pratade om: http://www.imagebam.com/image/015a9093011524

Det där är väl inte riktigt vad jag skulle kalla för en rejäl buske.. Hon har ansat.
Citera
2010-08-14, 23:42
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twin Peaks
HeHe,ja det verkar som om porr-branschens ideal har slagit rot ordentligt hos vissa!
Men hur blir det när modet svänger?
Kommer "rakadefittförespråkarna" att ändra sig då?
Jag tror att det är fler "unga" som tycker att det är äckligt,osmakligt mm med en orakad mus pga vad som är på modet sas.
Äldre personer har vuxit upp med Fibban o Lektyr och där var det ju oerhört sällsynt med rakade musar!!
Själv har jag inga som helst problem med att fruntimmer är håriga på fittan,tvärtom,när man har fått dom rejält våta så är det ,i mina ögon, en väldigt upphetsande syn

Du väljer då att slicka en kompakt buske som kräver kompass och karta för att du ska hitta in i grottan?

Istället för en renrakad där du faktiskt ser vad som händer?
Citera
2010-08-14, 23:49
Medlem
Fs, Vad är det med alla som tänker på barn så fort de ser en rakad fitta?? Den kopplingen finns inte i mitt huvud. Däremot får sådana kommentarer mig att må dåligt inombords.
Citera
2010-08-15, 00:02
Medlem
Twin Peakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcana
Du väljer då att slicka en kompakt buske som kräver kompass och karta för att du ska hitta in i grottan?

Istället för en renrakad där du faktiskt ser vad som händer?
Ehh.nähe.
Jag behöver inte karta och kompass för att hitta rätt!Slickar du på busken är du lite offside hehe!
Och vad menar du med att du ser vad som händer när det är renrakat?
Jag försöker att kolla in i tjejens ögon när jag slickar fitta,att försöka kolla in i fittan samtidigt som man lapar är för mej helt omöjligt,men jag kanske har för kort tunga
Citera
2010-08-15, 00:02
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffas
Fs, Vad är det med alla som tänker på barn så fort de ser en rakad fitta?? Den kopplingen finns inte i mitt huvud. Däremot får sådana kommentarer mig att må dåligt inombords.

Det är väl ingen som påstått att man tänker på barn bara för att man tänder på en nyrakad fitta? Det är bara så jävla mycket vackrare utan allt de de där äckliga håret. Och dessutom finner ja de osmakligt med massa hår om man ska ner där och slicka. Ucsh.
Citera
2010-08-15, 00:04
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ehh.nähe.
Jag behöver inte karta och kompass för att hitta rätt!Slickar du på busken är du lite offside hehe!
Och vad menar du med att du ser vad som händer när det är renrakat?
Jag försöker att kolla in i tjejens ögon när jag slickar fitta,att försöka kolla in i fittan samtidigt som man lapar är för mej helt omöjligt,men jag kanske har för kort tunga

haha nej, men allt hår man känner med tungan om de nu har jävla amazonas djungel där nere. Annars tycker jag bara de är osmakligt och bökigt om man ska få bort allt hår.
Citera
2010-08-15, 00:12
Medlem
Twin Peakss avatar
Citat:
haha nej, men allt hår man känner med tungan om de nu har jävla amazonas djungel där nere. Annars tycker jag bara de är osmakligt och bökigt om man ska få bort allt hår.
Ett tips i all välmening!
2 pekfingrar för att föra dom yttre (hårbevuxna)blygdläpparna åt sidan,sen är det bara att lapa på hej vilt!!
Finns det hår även på dom inre blygdläpparna så vete fan vad som har hänt det har jag aldrig varit med om hehe
Citera
2010-08-15, 00:34
Medlem
Riktigt osmakligt av Sasha att ha orakat. Hon var väl tvungen att täcka muffen bara för att kunna göra den scenen

Nedanför tjejens ögonfransar ska det vara rakat.
Citera
2010-08-15, 01:49
Medlem
Citat:
Det är väl ingen som påstått att man tänker på barn bara för att man tänder på en nyrakad fitta? Det är bara så jävla mycket vackrare utan allt de de där äckliga håret. Och dessutom finner ja de osmakligt med massa hår om man ska ner där och slicka. Ucsh.
Precis det jag menade. Normala människor associerar inte rakat med barn. Jag stör mig bara på dem som gör det och försöker få det att se ut som att personer som tycker om rakat är pedofiler.
Citera
2010-08-15, 02:43
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
HeHe,ja det verkar som om porr-branschens ideal har slagit rot ordentligt hos vissa!
Men hur blir det när modet svänger?
Kommer "rakadefittförespråkarna" att ändra sig då?
Jag tror att det är fler "unga" som tycker att det är äckligt,osmakligt mm med en orakad mus pga vad som är på modet sas.
Äldre personer har vuxit upp med Fibban o Lektyr och där var det ju oerhört sällsynt med rakade musar!!
Själv har jag inga som helst problem med att fruntimmer är håriga på fittan,tvärtom,när man har fått dom rejält våta så är det ,i mina ögon, en väldigt upphetsande syn

Klart dessa som inte vågar stå emot idealet inte kommer att våga annat än att säga att hårigt is the shit när modet svänger.
Dom som vågar gilla sin dam oavsett hur musen ser ut är alltid vinnare hur man än ser det. Hårigt eller ej kuken är blind och det är bara yttre preferenser som styr vad du "tycker".
Citera
2010-08-15, 05:26
Medlem
Ja, de finns. Håret finns av en anledning också, svamp går oftare på tjejer med inte ett hårstrå på hela muttan.

Landningsbana är snyggast / fräschast: http://klumpesnusk.files.wordpress.com/2008/02/landningsbana_kort.jpg
Citera
2010-08-15, 05:41
Medlem
Denna länken gillar nog TS. http://guesshermuff.blogspot.com/?zx=89e044eb69b30745
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in