2010-08-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badodds
Rakade fittor förekom redan på romartiden...!
!

Källa på det?
Citera
2010-08-20, 21:09
Medlem
CaPtaiN-MiFFos avatar
Mitt på fittan växer ingenting bara runtikring tralala-traralala
Citera
2010-08-20, 21:15
Medlem
Glad...s avatar
Killar!
Vad tycker ni om att man bara rakar på mitten liksom? Alltså kapar all skog på vulvan och blygdläpparna men lämnar urskogen i ljumskarna, låren och kring analen. Då går det ju lätt att slicka lixom.
Testade och tyckte det såg rätt coolt ut
Citera
2010-08-20, 21:16
Medlem
MisterZegnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glad...
Killar!
Vad tycker ni om att man bara rakar på mitten liksom? Alltså kapar all skog på vulvan och blygdläpparna men lämnar urskogen i ljumskarna, låren och kring analen. Då går det ju lätt att slicka lixom.

Lägg upp en bild så jag förstår hur du menar är du snäll.

Citera
2010-08-20, 21:18
Medlem
VanElliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glad...
Killar!

Måste ju se väldigt lustigt ut, tror jag skulle börja skratta i skrevet på henne.
Som en inverterad mohikan...
Citera
2010-08-20, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prafjessor
Källa på det?
Källa på att bevisbördan ligger hos honom?
Citera
2010-08-20, 21:32
Medlem
Glad...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterZegna
Lägg upp en bild så jag förstår hur du menar är du snäll.

Kommer inte på fråga! Du får tänka dig som ett skårat ägg med polisonger.

Typ.

Med goatee.
Citera
2010-08-20, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sergeant
Källa på att bevisbördan ligger hos honom?

http://www.youtube.com/watch?v=i1__GIutoIw
Citera
2010-08-20, 21:51
Medlem
vitnoss avatar
Klart vi finns. Jag i alla fall.
Helrakade fittan en gång och det såg så jävla löjligt ut så jag stod länge framför spegeln och skrattade åt mig själv.
Däremot att vårda, typ ansa och kanske ta bort det hår som är allra mest på villovägar, det tycker jag är en hygienisk självklarhet i stil med att använda deo.
Citera
2010-08-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap3

Ett problem jag stött på när man söker efter just håriga kvinnor är att de flesta antingen är A) Fula B) Gamla C) Totalt vildvuxna eller D) en kombination av A, B och C.

Du glömde flata
Citera
2010-08-20, 21:56
Medlem
Glad...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGOc
Du glömde flata
Och de som fått svamp genom att vanvårda sin fitta medelst konstant rakning.
Citera
2010-08-20, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Igår såg jag senaste avsnittet av Entourage och i en scen spatserar Sasha Grey naken ner i en pol med en rejäl buske mellan benen. Detta fick mig att tänka på att snygga tjejer med håriga dock, viktigt att poängtera, välfriserade fittor är jävligt heta. Ett exempel: http://teddike.freeblog.hu/files/2010/05/sasha-grey-entourage-18.jpg

Vad tycker ni om detta? Är det fler likt mig som har tröttnat på de helrakade fittorna? Har ni kanske några trevliga exempel att komma med?

Ett problem jag stött på när man söker efter just håriga kvinnor är att de flesta antingen är A) Fula B) Gamla C) Totalt vildvuxna eller D) en kombination av A, B och C.

edit: En bild från scenen i Entourage jag pratade om: http://www.imagebam.com/image/015a9093011524

Personligen har jag (ursäkta utrycket) mognat och därmed upptäckt min egna smak. Den säger mig att en rakad fitta ser ut som en flicka, och faktiskt inte alls lika kvinnligt. Det ska vara hår men skött.

Vi avfärdar också myten om att det är ofräscht med orakad. Allt kan skötas såväl som misskötas...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in