Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-14, 13:50
  #1
Medlem
ap3s avatar
Igår såg jag senaste avsnittet av Entourage och i en scen spatserar Sasha Grey naken ner i en pol med en rejäl buske mellan benen. Detta fick mig att tänka på att snygga tjejer med håriga dock, viktigt att poängtera, välfriserade fittor är jävligt heta. Ett exempel: http://teddike.freeblog.hu/files/201...tourage-18.jpg

Vad tycker ni om detta? Är det fler likt mig som har tröttnat på de helrakade fittorna? Har ni kanske några trevliga exempel att komma med?

Ett problem jag stött på när man söker efter just håriga kvinnor är att de flesta antingen är A) Fula B) Gamla C) Totalt vildvuxna eller D) en kombination av A, B och C.


edit: En bild från scenen i Entourage jag pratade om: http://www.imagebam.com/image/015a9093011524
__________________
Senast redigerad av ap3 2010-08-14 kl. 13:53.
Citera
2010-08-14, 14:21
  #2
Medlem
Pie021s avatar
asiat porr är det mycket hår i för raknings modet är inte så poppis där borta
Citera
2010-08-14, 14:25
  #3
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Gianna michaels rakar väl inte muffen? Så henne kan du huda till. Eller jo hon rakar musen men sparar fluffet på venusberget

Va i helvete förresten är entourage en p-serie numer btw?
Citera
2010-08-14, 17:47
  #4
Medlem
crispys avatar
Tröttnat på nyrakade fittor för 3 år sen. Man knullar väl inte en 13-åring alternativt onanerar till en? Det ser ju så jävla trist ut när det är rakat. Men det är hela det här "tjejer ska se unga ut"-modet i porrbranschen. Jag älskar äldre filmer eller franska filmer speciellt, då får man alltid med lite buske. Det ser ju kvinnligare ut!
Citera
2010-08-14, 19:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crispy
Tröttnat på nyrakade fittor för 3 år sen. Man knullar väl inte en 13-åring alternativt onanerar till en? Det ser ju så jävla trist ut när det är rakat. Men det är hela det här "tjejer ska se unga ut"-modet i porrbranschen. Jag älskar äldre filmer eller franska filmer speciellt, då får man alltid med lite buske. Det ser ju kvinnligare ut!
Kan inget annat än att hålla med dig om att fittor ska vara icke-rakade!
Citera
2010-08-14, 19:26
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crispy
Tröttnat på nyrakade fittor för 3 år sen. Man knullar väl inte en 13-åring alternativt onanerar till en? Det ser ju så jävla trist ut när det är rakat. Men det är hela det här "tjejer ska se unga ut"-modet i porrbranschen. Jag älskar äldre filmer eller franska filmer speciellt, då får man alltid med lite buske. Det ser ju kvinnligare ut!


Bra sagt.

Vem tänder på barnporr..kanske dom flesta?
Citera
2010-08-14, 19:31
  #7
Avstängd
Jag ser en kvinna som har rätt lagom fittbuske som mycket sexig!
Gärna ansade men ändå hår där kvar!
Citera
2010-08-14, 22:14
  #8
Medlem
Arcanas avatar
Vidrigt med en jävla buske, osmakligt.
Citera
2010-08-14, 22:35
  #9
Medlem
Aggrovators avatar
Inte alls tilltalande med hår på fittan tycker jag En liten tuffs eller så kan väl gå bra, men det ser ju bara i regel ofräscht/ovårdat ut om det är en jävla massa hår.
Citera
2010-08-14, 22:38
  #10
Medlem
FarbrorKjells avatar
Jo, orginal är oftast det bästa. Fast det finns en del avarter som får snygga till det värsta.
Citera
2010-08-14, 22:50
  #11
Medlem
VanElliss avatar
Det ska vara ordentligt friserat i så fall. Mycket könshår är direkt osmakligt.
Citera
2010-08-14, 23:01
  #12
Medlem
Twin Peakss avatar
HeHe,ja det verkar som om porr-branschens ideal har slagit rot ordentligt hos vissa!
Men hur blir det när modet svänger?
Kommer "rakadefittförespråkarna" att ändra sig då?
Jag tror att det är fler "unga" som tycker att det är äckligt,osmakligt mm med en orakad mus pga vad som är på modet sas.
Äldre personer har vuxit upp med Fibban o Lektyr och där var det ju oerhört sällsynt med rakade musar!!
Själv har jag inga som helst problem med att fruntimmer är håriga på fittan,tvärtom,när man har fått dom rejält våta så är det ,i mina ögon, en väldigt upphetsande syn
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback